Autor Wiadomość
wójo
PostWysłany: Wto 18:42, 29 Gru 2015    Temat postu:

jezeli jazde traktujesz bardzie jako zabawe bez cisnienia na wyniki to bierz 450. W tym roku jechałem megawatta na 450 i moim zdaniem to motocykl w sam raz na ta impreze, sporo piaszczystych przelotów, pare podjazdów gdzie sie nie meczysz przez brak mocy, nawet na sekcji enduro nie czułem zeby motocykl był za ciezki.
henio12323
PostWysłany: Wto 10:28, 29 Gru 2015    Temat postu:

wszystkie były spoko, nawet najstarsze, róznica głowna to sprzęgło w najstarszych do 2002 roku chyba były na segera - nie były tyle że wadliwe po prostu głosniej pracowały i tyle.

mozliwe, ja swoje 525 wazyłem z powiekszanym (13l chyba) zatankowanym bakiem to wyszło koło 116 kg jak pamiętam.
Mateo
PostWysłany: Wto 10:01, 29 Gru 2015    Temat postu:

Kondycja swoją drogą. A jeśli chodzi o rfsy to które roczniki były najlepsze a których się wystrzegać? Możliwe że 450 exc 2006 waży z płynami 113kg?
PiterBaja
PostWysłany: Pon 20:59, 28 Gru 2015    Temat postu:

Ja tez byle kiedys szczupły ale szybko to zmieniłem nawet nie na siłowni tylko zelastwem rozlokowanym gdzies po kontach Very Happy Ja tez radze pocwiczyc tezyzne fizyczna jak chcesz sie mniej meczyc na takich zawodach a szczegolnie dłonie bo one najszybciej wysiadaja Smile Takie zawody to przygotowanie całego organizmy nie tylko motocykla Smile
Mateo
PostWysłany: Pon 10:21, 28 Gru 2015    Temat postu:

No można jeździć na 520 tylko mierzmy siły na zamiary. Chcę żeby jazda sprawiała mi przyjemność z jazdy, a nie walke z motorem. W tym roku w Bełchatowie widzialem kilka 250 baaaa były i sety
henio12323
PostWysłany: Pon 8:38, 28 Gru 2015    Temat postu:

kumpel spod bełchatowa jest ma stare 520 i tez startował ;D wszystko kwestia techniki, spoko mozesz taka 450tką atakować takie zawody, troche bardziej sie zmęczysz. ale potem mozesz praktycznie na kołach wracac do domu ;D 250tke byś zarznął.
Mateo
PostWysłany: Nie 23:00, 27 Gru 2015    Temat postu:

No cóż taki jestem Very Happy (Masa przyjdzie z wiekiem Very Happy Very Happy Very Happy ) Nie ukrywam że na nowym moto chciałbym wystartować w Bełchatowie w przyszłym roku i w paru innych imprezach. W planach jest też Rumunia ale to bardziej turystycznie Very Happy
PiterBaja
PostWysłany: Nie 22:46, 27 Gru 2015    Temat postu:

jak na taki wzrost to dosc mała waga Smile 400 tez dobrze jedzie ale moim zdaniem 450 byłaby w sam raz.
Mateo
PostWysłany: Nie 22:36, 27 Gru 2015    Temat postu:

Myślałem też nad 400 EXC nawet nad tym na rfsie, ale dość ciężkie one są a ja mimo wzrostu 190cm waże niecałe 70kg więc może być różnie Very Happy
henio12323
PostWysłany: Nie 20:31, 27 Gru 2015    Temat postu:

tez polecam 450tke, 350tka a 250 to juz całkiem to bardzo wolne moto na przeloty, silnik sie pałuje cały czas. jak nie latasz technicznie ( kłody, superenduro, wąwozy ) to poręcznosc 250/350 nie jest ci potrzebne. oczywiscie jak zechcesz poskakać przez kłode to i exc 500 sie nada bez problemu.

tylko takie 450tki są duzo wytrzymalsze serwisowo, mniej palą, i są szybsze na przelotach ( mozesz jechac tyle samo co praktycznie v max 250tki a silnik tylko "pyrka" )
PiterBaja
PostWysłany: Nie 12:05, 27 Gru 2015    Temat postu:

Kup sobie 450 na takie tereny i bedziesz zadowolony. Interwały serwisowe dłuższe, wiecej mocy, dłuzsza zywotnosc.
Mateo
PostWysłany: Nie 10:57, 27 Gru 2015    Temat postu:

Latam po mazurach więc gór wielkich tutaj nie ma.
henio12323
PostWysłany: Sob 23:03, 26 Gru 2015    Temat postu:

to juz zalezy jaki teren latasz. 250tka królem prostej nie jest ale zabawy typu superenduro, jakies wąwozy czy nawet góry to gitarka. gorzej z pałowaniem po lesie ale SXF szybszy nie bedzie
Mateo
PostWysłany: Sob 22:07, 26 Gru 2015    Temat postu:

CRF 250R
KristofSX
PostWysłany: Sob 21:15, 26 Gru 2015    Temat postu:

a czym wcześniej pomykałeś?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group