Autor |
Wiadomość |
fxrider |
Wysłany: Pią 12:24, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
To już pewnie będzie model z automatycznym dekompresatorem - życzę powodzenia w mierzeniu ciśnienia sprężania. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 6:56, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
cos pod 10:5 |
|
|
marek1991 |
Wysłany: Czw 23:51, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
Wysyłał mi na maila zdjęcia w których był różne informacje z których wynikało m.in. że rok produkcji i 1 rejestracji był '97. Zdziwiło mnie to że zanim moto postawił w garażu to wymienił opony, cały napęd i klocki hamulcowe. A jaka powinna być wartość kompresji w tym kacie? albo jaka granica tej wartości |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 23:21, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
ciezko stwierdzic ,zwroc uwage na uszczelki , na dzwieki z silnika , czy nie kopci itp - ale ogolnie gebelsy dbaja o sprzety , ja tez mam 620 gs raichu i naprawde zadbany jest. Czesto rok rejestracji licza za rok produkcji , musial bys po numerach ramy dojsc rocznik ( info szukaj w necie) |
|
|
marek1991 |
Wysłany: Czw 22:52, 21 Lip 2011 Temat postu: Stan techniczny silnika. |
|
Witam, zaznaczę że jestem nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość. Ostatnimi czasy odłożyłem trochę grosza i postanowiłem że kupię sobie pierwszego ktma. Wyprzedzę pytania i nie jest to oczywiście mój 1 motocykl. Wracając do tematu uzbierałem 7800zł i szukam Ktma 620 SC 97r.
Czemu akurat ten? Kolega ma takiego i nie narzeka, poza tym liczę że po kupnie wskazanego modelu zostanie mi trochę pieniędzy na opłaty, kask i eksploatację. Znalazłem w niemczech niemalże idealny model, cały w oryginale, nie widziałem takiego zadbanego modelu jednak stał on pewien czas w garażu. Tamtejszy mechanik wymienił mu wszystkie płyny i filtry jedynie gaźnik dał do czyszczenia na serwis KTM ponieważ nie mógł go sam doczyścić. Z tego co mówi to na gaźniku od husaberga wszystko działa, trzyma obroty. Powoli zaczynam organizować wyjazd po niego ( czekam aż gaźnik oryginalny wróci z serwisu i jak na nim będzie moto chodziło) i tu zwracam się do Was z prośbą, jak mniej więcej sprawdzić stan silnika? na co zwrócić uwagę? człowiek mi mówił że może mi zrobić w nim pomiar nanometrem jednak wcześniej go nie robił bo jak stwierdził mechanik kompresja jest ok. Dodam że po moto jedzie ze mną kolega który zna się na KTMach jednak liczę na Wasze wskazówki. Pomóżcie w miarę możliwości żebym nie wpakował się na minę |
|
|