Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 14:19, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
Wymiana wszystkich uszczelnień, nabicie azotem, nowy olej. Z tego co sie orientowałem to serwisy za takie rzeczy mają w miarę sztywne ceny. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 13:23, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
N Ie wiem jutro sie moge dowiedzieć. Ale to tez zalezy co wyjdzie po drodze |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 12:19, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
A ile biorą "przez Ciebie" za pełną regenerację tylnej zawiechy? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 11:52, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
gdybys potrzebował serwisówek - kristofsx.com tutaj kolega forumowy ma baze serwisówek ;D
jak cos mam też dostep do nabicia w serwisie autoryzowanym KTMa koszt koło stówki ( olej plus gaz oryginał ) |
|
|
robertzet |
Wysłany: Śro 11:17, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
Dzieki Henio dam Amor do nabicia juz dzwoniłem i do nowego oleju a lagi przednie sam zrobie , no dobra no to praca przedemna dzieki wielkie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 9:57, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
gaz warto oddac do nabijania, sam koszt nabicia to około 20 zł. a masz pewnosc. cały gaz jak ucieknie to czuć wyraźnie ze zawieszenie nie działa jak powinno. ale nie da sie tego opisac przez neta. musiał bys prównac sprawny zawias z niesprawnym. bywa że tylko część gazu ucieka i wtedy spada sprawnosc. w twoim roczniku moze byc jeszcze motyw że gaz sie dostaje do oleju, wtedy podczas pracy amortyzator głosniej pracuje ( słychac jak sie powietrze przeciska przez settingi )
co do ustawienia - nie ma złotego srodka, nikt ci nie powie ile masz wykręcic itp
moja rada - zacznij od ustawienia sagu - znajdziesz te informacje w google albo serwisówce na forum tez było nie raz nie bedziemy sie powtarzali....
2 sprawa - pojedź sobie w taki teren gdzie masz jakas hopke, kocie łby, jakas belka moze, i rozkręc sobie jedną regulacje na m axa i sie przejedź, zobacz co to daje, potem wkręc ją na maxa - i znowu przejazdzka, i tak kazdą regulacje ogarnij pod względem zakresu i sposobu działania. i wtedy ustaw sobie według serwisu, albo na oko, i reguluj, po tych testach bedziesz wiedział jaki ma zakreś np dobicie, i bedziesz czuł że np zawias pływa i jest za miekki - to dokrecasz i gotowe. dodam że fabryczne zawiasy ciezko ustawic pod kazde warunki, jak ustawisz na tor to po lesie bedzie za twardo itp...
3 sprawa - zawias musi byc sprawny, z przodu w miare swiezy olej, sprawne regulacje, tył tez musi miec układ podpowietrzony i tak dalej. inaczej regulacja moze nawet nie dzialać. |
|
|
robertzet |
Wysłany: Śro 0:40, 06 Sty 2016 Temat postu: ustawienie zawieszenia pod siebie i czy jest gaz w amortyzat |
|
Witam , Mam pytanie
chciałbym ustawic zawieszenie typowo pod siebie , motocykl Ktm Exc 250 4t 2004r , jak ustawic gora doł typowo pod siebie ?
Druga rzecz , mozecie mi powiedzieć jak stwierdzic czy w tylnym amortyzatorze jest gaz czy go nie ma jakie obiawy itp
ps. amor nie cieknie ani nic tylko zastanawiam sie nad gazem
Pozdrawiam, Braaaaap! |
|
|