Autor |
Wiadomość |
raion80 |
Wysłany: Nie 10:09, 25 Mar 2018 Temat postu: |
|
być może jest tak jak napisałeś osobiście nie spotkałem się w samochodzie z sprężynkami może się nie przyglądałem a tulejki w topione stalowe w aluminium widziałem a trochę rozbitków zagranicy rozebrałem i to nie stare samochody |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 20:10, 24 Mar 2018 Temat postu: |
|
raion80 napisał: | z własnego doświadczenia powiem że te sprężynki naprawcze nie nadają się do gwintów gdzie często się rozkręca bo się te gwinty sypią taka uwaga najlepiej zrobić tulejkę jeśli jest tyle miejsca zrobić nowy gwint na tulejkę wkleić na super mocny klej do gwintów i masz spokój na dłuższy czas |
kolego, własnie producenci czesto stosuja sprezynki w miejscach gdzie przewidziane jest czeste odkrecanie połaczn w korpusach aluminiowych. Najczesciej spotyka sie je wautach, miedzy innymi w miskach olejowych czy aluminiowych fragmentach nadwozia do których montuje sie zawieszenie. |
|
|
raion80 |
Wysłany: Pią 1:34, 23 Mar 2018 Temat postu: |
|
wszystko możliwe mogłem też za kupić jakieś podróby z alegrosza albo miałem po prostu pecha i się z raziłem do tej opcji po wyciąganiu resztek tego |
|
|
LukAs |
Wysłany: Czw 23:01, 22 Mar 2018 Temat postu: |
|
donPedro napisał: | plyn zaczal sie saczyc miedzy cylindrem, a glowica po ostrzejszej jezdzie. Moje obawy sie potwierdzily i po rozebraniu widze ze gwint do naprawy. |
No chyba nie jest do końca wszystko szczelne z tego co kolega pisze
A co do wstawiania sprężynek w miejsca często używane to jakieś półtora roku temu osobiście wsadziłem to w gwint od śruby jednego z filtrów oleju w exc i po wielu wymianach dalej trzyma bardzo dobrze |
|
|
DolnyEXC |
Wysłany: Czw 15:40, 22 Mar 2018 Temat postu: |
|
A po co ściągać głowice? Póki szczelna to niech siedzi na swoim miejscu |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:11, 12 Mar 2018 Temat postu: |
|
nie zauwazyłem żeby recoile sie sypały, dobrze wykonany, jak sie nic nie spieporzy przy wkręcaniu jest tak samo pancerny, i tez mozna go dać na klej |
|
|
raion80 |
Wysłany: Pon 17:24, 12 Mar 2018 Temat postu: |
|
z własnego doświadczenia powiem że te sprężynki naprawcze nie nadają się do gwintów gdzie często się rozkręca bo się te gwinty sypią taka uwaga najlepiej zrobić tulejkę jeśli jest tyle miejsca zrobić nowy gwint na tulejkę wkleić na super mocny klej do gwintów i masz spokój na dłuższy czas |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 15:38, 12 Mar 2018 Temat postu: |
|
moge ci recoila zrobic |
|
|
kaszanka |
Wysłany: Pon 13:48, 12 Mar 2018 Temat postu: |
|
Może ktoś poda namiary na fachowca, który ogarnie temat zerwanych gwintow w cylindrze w SX 200? |
|
|
donPedro |
|
|
GrzegExc |
Wysłany: Śro 7:50, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
Cylinder naprawiony wstawili 3 tulejki bo sprężynka już była w jednym i rozpadła się . mówił że tulejka lepsza koszt 120 zł za całość. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:05, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
to sie rozwierca niewiele wiecej niz grubosc gwintu, wiec spokojnie da rade |
|
|
GrzegExc |
Wysłany: Nie 19:39, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
OK |
|
|
żółf |
Wysłany: Nie 19:37, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
Jak nie masz zaufania to patrz co odbierasz, a jak glut to weź fakturę. Ale jak dasz do dobrego zakładu to na 100% będzie git |
|
|
GrzegExc |
Wysłany: Nie 19:30, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
Nie chodzi mi o nikasil tylko czy można tam rozwiercać ,czy śćanka jest tam wystarczająco gruba ? |
|
|