Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Sob 0:49, 16 Sty 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
ja miałem tłok w reku elko i proxa i sobie je zważyłem z ciekawosci to róznica była dosyc spora Very Happy i silnik troszke inaczej pracował na innym tłoku. moze stąd róznica


jestem tego samego zdania
tłok o innej wadze

lub niedokręcone śruby

ogólnie na forum widziałem już tyle problemów z tak błahymi odpowiedziami że można spodziewać się wszystkiego
Zapek
PostWysłany: Pią 21:40, 15 Sty 2016    Temat postu:

Poprzednio w SX'ie zakładałem ORI więc nie mam porównania.
Trzeba będzie jeździć i tyle.
Są 3 opcje
-przywyknąć
-problem zniknie
-coś się rozjebie ( tfu tfu)

Fourier: mechanik serwisuje mi motocykle od ponad 20 lat i mam do niego 100% zaufanie.
henio12323
PostWysłany: Pią 19:58, 15 Sty 2016    Temat postu:

ja miałem tłok w reku elko i proxa i sobie je zważyłem z ciekawosci to róznica była dosyc spora Very Happy i silnik troszke inaczej pracował na innym tłoku. moze stąd róznica
Fourier
PostWysłany: Pią 19:13, 15 Sty 2016    Temat postu:

Może przy demontażu tłoka mechanik nie umiał wyjąć sworznia i zamiast ściągacza zastosował młotek...
Zapek
PostWysłany: Pią 19:00, 15 Sty 2016    Temat postu:

Muszę zerknąć ale na 99% ELKO.
wójo
PostWysłany: Pią 18:38, 15 Sty 2016    Temat postu:

wczesniej jaki był tłok ?
Zapek
PostWysłany: Pią 16:07, 15 Sty 2016    Temat postu:

Tłok dobrany do selekcji. Cylinder oczywiście mierzony i honowany pod wymiar.
Sworzeń przecież jest w komplecie ? Tłok Wossner.
szaman108
PostWysłany: Pią 14:27, 15 Sty 2016    Temat postu:

W komplet tłok wchodzi coś takiego jeszcze jak sworzeń,który musi być dobrany wagowo do tłoka.Może tu coś nie tak,to jest zamiennik?Stosowałeś lub wiesz czy ktoś może ze znajomych stosował identyczny komplet i jak jego moto się zachowuje.
major000
PostWysłany: Pią 14:25, 15 Sty 2016    Temat postu:

Kompresja nie ma nic do rzeczy. Czy mechanik wykonał pomiary cylindra w celu doboru odpowiedniej selekcji tłoka? Jakiej firmy tłok zamontował?
Zapek
PostWysłany: Pią 13:33, 15 Sty 2016    Temat postu:

Nie drgał. Wszystko sprawdzone łącznie z tłokiem i wszystko jest tak jak być powinno.
Jedyna opcja to taka,że silnik ma większa kompresję (???) i to powoduje wyczuwalne wibracje ? Jutro odbieram sprzęta od mechanika i w niedzielę testuję.
hacker33
PostWysłany: Pią 11:50, 15 Sty 2016    Temat postu:

Przedtem nie drgał silnik?
Zapek
PostWysłany: Śro 16:34, 13 Sty 2016    Temat postu:

Tłok dopasowany do selekcji.
Wał nie był ruszany - robiona tylko góra.
Balanser ok.
Silnik nie był opuszczany na śrubach.
Silnikowo wygląda,że jest dobrze.
Trzeba będzie delikatnie pojeździć i szukać dalej.
hacker33
PostWysłany: Śro 14:25, 13 Sty 2016    Temat postu:

Możliwe, że mechanik albo założył zły tłok albo nie wycentrował wału podczas składania silnika.
Może też coś pomieszał w montażu balansera.
Sprawdź też nakrętkę od osi ramy.
Zapek
PostWysłany: Śro 14:06, 13 Sty 2016    Temat postu: Drgania przenoszone na kierownicę.

Witam.
Pacjent to (silnik) EXC 400.
Po wymianie tłoka i rozrządu pojawiły się drgania na kierownicy
- na wolnych obrotach nie wyczuwalne.
Przy dodawaniu gazu mocno odczuwalne.
Sprawdzone śruby mocujące silnik, zrzucone dekle silnika - też wszystko ok.
Rozrząd i zawory prawidłowo ustawione.
Nie chcę zrzucać ponownie góry a z drugiej strony strach aby coś się nie stało. Silnik pracuje równo i cicho.

Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być ?
Przed serwisem problemu nie było.
Całość robiona u pewnego i sprawdzonego mechanika.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group