Autor Wiadomość
pawciak12
PostWysłany: Sob 11:11, 20 Lut 2016    Temat postu:



pawciak12
PostWysłany: Wto 11:25, 16 Lut 2016    Temat postu:

Czyszczenie sprzęgła



Piec poskładany Smile




Klucze dynanometryczne, oba polecam, chociaż jonnesway moim zdaniem lepszy
henio12323
PostWysłany: Wto 11:05, 16 Lut 2016    Temat postu:

miałem termostat ;D teraz w 300tce nie mam i temp mi spada ;/ a wiatrak mam na przełącznik, i taki sam termometr i wiem kiedy załączac wiatraczek i jest idealnie Very Happy
pawciak12
PostWysłany: Wto 10:24, 16 Lut 2016    Temat postu:

henio, jak kupiem moto było troche ładniejsze Very Happy , co do czujnika to w nowszych modelach oryginalne czujniki maja zakres 100/95 wiec mysle ze te 95/90 nie bedzie zle. W swoim exc maiłeś termostat czy wywalony?

babel, jesli chodzi o ten tryb to faktycznie padają czesto bo jak dzwoniłem po ludziach w sprawie używanego to mieli tylko ten podwójny co przekazuje na sprzegiełko a ten bezpośredni rozrusznika wysprzedane
babel
PostWysłany: Wto 9:01, 16 Lut 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
ło kurde ;D miec naklejke motorex na deklu jeszcze Very Happy to trzeba o moto niexle dbać.

Qrde a ja w zeszłym roku ją zmyłem Karcherem - trochę mi się żal jej zrobiło Wink

Z tym trybem rozrusznika rocznik 2005 miał wadę - tu jest sporo o tym - http://ktmtalk.com/showthread.php?139918-525-intermediate-gear-FIX!

U mnie poleciało łożysko kołka pośredniego rozrusznika. W nowszych rocznikach to poprawili ale trzeba dekiel chyba zmienić lub coś pokombinować ze starym ( póki co nie drążyłem)
henio12323
PostWysłany: Wto 8:26, 16 Lut 2016    Temat postu:

ło kurde ;D miec naklejke motorex na deklu jeszcze Very Happy to trzeba o moto niexle dbać.


co do pierscienia - on jest taki jak oryginał dodawany, a że ciezko to norma. ja sobie spinam duzą trytytką i zsuwam cylindrem Very Happy

aco do czujnika od BMW - w moim przekonaniu włączał sie troszeczke za późno bo akurat w moim EXC włączał sie ale po chwili rzygnał wodą i tak. nie nadążało schłodzic
pawciak12
PostWysłany: Wto 1:36, 16 Lut 2016    Temat postu:

Trochę klamotów


W końcu dokopałem sie do tego nieszczesnego trybu




Ślady na koszu ale tylko wizualne, nie wyczuwalne w ogóle pod palcem


Prowadnice przekładek


Cylek przehonowany, po pomiarach jeszcze nominał tak samo tłok wiec zdecydowałem ze wsadze nowe pierscienie a za jakies 100mth wrzucę nowy tłok ELKO


Pierścień górny w odróżnieniu od tego co miałem wcześniej jest czarny ,czy to jest jakaś warstwa teflonu?? Nie wiem z czego ten pierścień jest zrobiony ale jest piekielnie twardy, w 2 osoby mieliśmy problem żeby wcisnąc cylinder


Wentylator SPAL, czujnik od BMW na zakres 95/90 myśle ze bedzie ok, termostat na razie zostawiam, jak bedzie mi sie wentylator za często załaczał to go wywale


Wskaznik temperatury


Kolektory wyczyszczone, ale juz im dawnego blasku nie przywróce


Udało mi sie kupic komin do SX RFS ale w środku lata rura i ktoś próbował drutować cos z mocowaniem do lolektora


Głowica splanowana (według kolesia który mi robił głowice trzeba było to zrobić), pszefrezowane wszystkie gniazda zaworowe, mimo ze w planach do frezowania miały byc tylko wydechy
Zawory zapięte i dotarte, szczelne na szczęscie Very Happy


Sprzęgło złożone do kupy
pawciak12
PostWysłany: Wto 22:26, 19 Sty 2016    Temat postu:

teraz sobie przypomniałem ze po regulacjii zaworów zapomniałem odkrecic srube blokujaca wał i to moze wtedy ten tryb dał dupy
dioda
PostWysłany: Wto 22:20, 19 Sty 2016    Temat postu:

a co ma odpalanie z rozrusznika na biegu do ukruszonego kola zębatego?
DaSe
PostWysłany: Wto 21:25, 19 Sty 2016    Temat postu:

Bardzo fajny temat Smile opis ze zdjęciami elegancki, człowiek sie czegoś u Ciebie nauczy Smile
pawciak12
PostWysłany: Wto 21:06, 19 Sty 2016    Temat postu:

Gaźnik wyczyszczony


Musze sie zabrać za wyczyszczenie kolektora bo przez te dwa lata troche rdzy i kamienia sie nagromadziło, jak kupiłem motocykl to sie błyszczał


kupiłem takie koncówki do szlifierki, cobaczymy co z tego bedzie


Chłodnice w badzo dobrym stanie, jedynie dobrze umyć miedzy zeberkami i je troche naprostowac


Prawa jeszcze z osłoną


Głowica do porządnego czyszczenia, już mnie paluchy bolą na sama myśl, ogólnie sama głowica ok, prowadnice zaworów tez ok, idealnie okrągłe, zawory nie maja luzu w prowadnicach.
Nie mam specjalnego przyrządu żeby to stwiedzić na 100% ale po trzonkach zaworów widac ze nie maja zadnyc rys czy otarc


Oto narzedzie do rozpinania zaworów z allegro które musiałem troche "wzmocnić"


Jeden z zaworów dolotowych, żyletki nie ma ale już jak otwarte wszytko to wymnieniam



Pasty na dotarcie zaworów


Wałek rozrządu, krzywki ładne jak nówki, łożyska też w bardzo dobrym stanie, ale dla pewności wymienie bo to nie jest droga rzecz, na takie same jak były ori, czyli NTN zakryte.


W miejscu pracy uszczelniaczy widoczne zużycie ale to nie jest jeszcze tragedia, zdecydowanie ten wałek za szybko się wyciera w tym miejscu, jeszcze jak zaglądałem 100 mth temu to te wytarcie było ledwo widoczne


Co do samego rozrządu to w planach miałem go wymienić, ale na ori napinaczu zostało jeszcze 4 zabki wiec jeszcze śmiało sezon pośmigam


Co do sprzęgła to serwisówka dla sprężyn podaje zużycie 42mm, moje maja akurat tyle wiec do wymiany


Przekładka sprzegła od strony talerza jest nieco wytarta, wymienie ja, reszta jest w bardzo dobrym stanie


Tarcze sprzęgła w bardzo dobrym stanie wszystkie maja 2mm grubości


Źródło opiłków w silniku, upewniajcie sie ze macie wcisniete sprzegło podczas odpalania moto z rozrusznika albo chociaz na luzie.
pawciak12
PostWysłany: Nie 15:56, 17 Sty 2016    Temat postu:

Rojek napisał:
Ile Ci krzyknęli za pomiary cylindra? Poza tym będziesz coś robił w NMR?

za pomiar cylindra i tłoka cos o 15 zł wspomniał, a 40 zł przehonowanie, u nich juz na ten sezon nic nie bede robił...
wójo
PostWysłany: Nie 9:59, 17 Sty 2016    Temat postu:

wtedy te tłoki były w dobrej cenie bo: brałem od nich sporo czesci na remont jeszcze swojej hybrydy, zostawiłem sporo kasy i wynegocjowałem bardzo dobra cene na tłok, zawory, itp, cheniowi udało mi się załatwic w tej samej cenie ale juz nastepnemu znajomemu dodali 100zł do mojej ceny bo zobaczyli co sie swieci(przeciez nie beda sprzedawac kazdemu za pół ceny). ogólnie maja zasade ze jak ktos bierze dla siebie i zostawia sporo pieniedzy to daja czesto dobre znizki i zachecaja w ten sposób, ale jak ktos bierze na handel to nie daja z reguły wiecej jak 15%
Cena w detalu z tłok do 525 jest taka sama jak 2-3 lata temu, kurs euro tez ma wpływ na cene ostateczna.
babel
PostWysłany: Nie 9:13, 17 Sty 2016    Temat postu:

zobaczcie po ile jest euro i po czesci macie odpowiedz
henio12323
PostWysłany: Sob 15:46, 16 Sty 2016    Temat postu:

cos nie tak mają z cenami teraz
ja za tłok mi sie wydaje do 525 płaciłem 750 zł ( ostatnio koledze forumowemu zamawiałem tłok i taką samą cene mi krzyknęli - 950 zł )

co ciekawe do 450tki tłoki były duuuzo tansze, i za 650 zł chyba mozna było dorwac. pozmieniali teraz pudełka numery częsci chyba - więc i ceny. tak im dyktują to tak sprzedają. wczesniej w pomaranczowych pudełkach było taniej - a juz nie pierwsza rzecz która drożeje. to samo np uszczelka pokrywy sprzegła do RFSa kiedys po 35 zł kupowałem, teraz prawie 60 Very Happy zamiast taniej drożeje ;/

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group