Autor |
Wiadomość |
sniadypl |
Wysłany: Czw 20:45, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
helmex napisał: | oleju moze przybyć, otwarty kranik zacięty zaworek iglicowy i przez pierscienie pójdzie. miałem taki przypadek, 3.5 l oleju z paliwem spuściłem z rfsa 400 exc ale fakt że na zamku w pierscieniu było luzu z 5mm |
Jak rozwiązaleś problem ? Wymiana zaworka / oringu na zaworku ?
Czy pomimo zaciętego zaworka paliwo nie powinno przelewem lecieć?
A do autora czy olej śmierdział benzyną ?
ps. sorry za wykop |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 19:16, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
no tak tylko to sie nie stało podczas pracy tylko zostawiłes motocykl i paliwko sobie leciało przez gaznik do cylindra, takie przypadki sam miałem nie raz w motocyklach po zimowaniu. |
|
|
helmex |
Wysłany: Czw 0:21, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
oleju moze przybyć, otwarty kranik zacięty zaworek iglicowy i przez pierscienie pójdzie. miałem taki przypadek, 3.5 l oleju z paliwem spuściłem z rfsa 400 exc ale fakt że na zamku w pierscieniu było luzu z 5mm |
|
|
juchas122 |
Wysłany: Nie 21:47, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
olej to rs4 15w50, zalałem takim bo chciałem przeczyscic silnik i zaraz go wymienic nawet 5 mth na nim nie chodził nawet z garazu nie wyjechałem po wymianie , sadzisz ze to przez temperature ujemna ta para? |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 20:28, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
chodziło o rocznik, co to znaczy olej sie szybko grzeje ? jaki olej lejesz ? tak jak ci napisałem, nie ma szans zeby podczas pracy przedostawało ci sie tyle paliwa do oleju zeby było to wyraznie widoczne (takie rzeczy tylko w bardzo wysilonych turbodoładowanych silnikach) |
|
|
juchas122 |
Wysłany: Nie 19:16, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
[quote="wójo"]tobie tak tego oleju przybywa i przybywa ze powinien sie juz wylewac odmą . dziwne bajki opisujesz, po pierwsze napisz jaki model motocykla, po drugie nie ma szans zeby paliwo przedostawało sie do oleju w takich ilosciach. Na zimnym silniku moze ci sie wydawac ze masz mało oleju a po nagrzaniu oczko potrafi sie wypełnic, zalezy czy motocykl stał w pionie na zimno. Moze olej migruje ze skrzyni biegów do skrzyni korbowe albo odwrotnie ale nie wiem czy w twoim motocyklu wogule to mozliwe bo nie wiem co to za model kata.
Dym z odmy to moze byc para wodna, mamy sporo ponizej 0 więc to by było normalne.[/quote
moto to sxf 450 tak jak na poczatku napisałem . rocznik to 2008,oczywiscie ze mi sie nie bedzie odma wylewac bo go wymieniłem zaraz ponieważ gdyby miał paliwo w sobie to juz traci swoje własciwosci smarujace, spusciłem go i nalałem ponownie do normalnego stanu na ciepłym juz silniku,i po ponownym rozgrzaniu dalej para z odmy w sumie to ten olej sie szybko grzeje , sadze ze ten olej jest hu....a warty i jutro go wymienie zobacze co bedzie na innym , |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 18:40, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
tobie tak tego oleju przybywa i przybywa ze powinien sie juz wylewac odmą . dziwne bajki opisujesz, po pierwsze napisz jaki model motocykla, po drugie nie ma szans zeby paliwo przedostawało sie do oleju w takich ilosciach. Na zimnym silniku moze ci sie wydawac ze masz mało oleju a po nagrzaniu oczko potrafi sie wypełnic, zalezy czy motocykl stał w pionie na zimno. Moze olej migruje ze skrzyni biegów do skrzyni korbowe albo odwrotnie ale nie wiem czy w twoim motocyklu wogule to mozliwe bo nie wiem co to za model kata.
Dym z odmy to moze byc para wodna, mamy sporo ponizej 0 więc to by było normalne. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 18:28, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
Witam
Ale w instrukcji jest napisane jak sprawdzać ole ile go powinno być na zimnym silniki i rozgrzanym.To co napisałeś to normalne zjawisko z tym wysokim poziomem po rozgrzaniu. |
|
|
juchas122 |
Wysłany: Sob 22:13, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
Wczoraj ponownie rozebrałem gaznik złozyłem i oczywiscie dalej przybywa oleju po rozgrzaniu mocno silnika, zostawiłem na 10 minut oczywiscie zgaszony i patrze pełne oczko , wiec zostawiłem tak na drugi dzien patrzę a tu pół oczka no to sie zdziwiłem przeciez nie wyparował, Ktm zalałem olejem rs4 15w50 bo chciałem przepłukać silnik i zaraz go wymienic ale zapomniałem sobie teraz o tym w sumie to nawet 5 mth na nim nie chodził, powiedzcie mi czy to mozliwe ze ten olej sie szybko grzeje i przez to dymi z odmy para? |
|
|
juchas122 |
Wysłany: Pią 20:05, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
gaznik znowu wyjety i sprawdzony kolejna próba regulacji i nadal dym z odmy i przybawa oleju. moze jednak pierscien? |
|
|
juchas122 |
Wysłany: Czw 23:31, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
szaman108 napisał: | Jak kopci na czarno to albo za mało powietrza albo za dużo paliwa.Co do podwyższonego stanu oleju to warto sprawdzić jak z jego lepkością jeśli na cylinder dostaje się zbyt dużo paliwa to może dojść do tego że silnik go nie spali czasami wywali w wydech ale spotkałem się tez z sytuacją że przedostawał się do komory silnikowej i mieszał się z paliwem. |
czyli proponujesz jeszcze raz prubowac wyregulowac gaznik?
apropo gdy wkrecam srube od mieszanki to dodaje dawke paliwa tak?
dodam jeszcze ze nie strzela z tłumnika |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 23:25, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
Jak kopci na czarno to albo za mało powietrza albo za dużo paliwa.Co do podwyższonego stanu oleju to warto sprawdzić jak z jego lepkością jeśli na cylinder dostaje się zbyt dużo paliwa to może dojść do tego że silnik go nie spali czasami wywali w wydech ale spotkałem się tez z sytuacją że przedostawał się do komory silnikowej i mieszał się z paliwem. |
|
|
juchas122 |
Wysłany: Czw 22:59, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
troszke kopci na czarno, jak by brał olej to by siwym dymił a nie czarnym no i nie przybywało by oleju tylko ubywał. chyba ze sie myle to mnie poprawcie |
|
|
GaCek |
Wysłany: Czw 22:49, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
Czapa w górę i wszystko wiadomo.
Jak "peklon" to powinien sadzić spalonym olejem z wydechu.... |
|
|
juchas122 |
Wysłany: Czw 22:36, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
Płynu nie ubywa . Dobrze skoro nie przez paliwo to jest taka opcja ze peknol i przepuszcza przeć co sie robi ciśnienie w silniku i wywala pare odmą? |
|
|