Autor Wiadomość
sniadypl
PostWysłany: Czw 20:45, 26 Sty 2017    Temat postu:

helmex napisał:
oleju moze przybyć, otwarty kranik zacięty zaworek iglicowy i przez pierscienie pójdzie. miałem taki przypadek, 3.5 l oleju z paliwem spuściłem z rfsa 400 exc ale fakt że na zamku w pierscieniu było luzu z 5mm

Jak rozwiązaleś problem ? Wymiana zaworka / oringu na zaworku ?
Czy pomimo zaciętego zaworka paliwo nie powinno przelewem lecieć?

A do autora czy olej śmierdział benzyną ?

ps. sorry za wykop
wójo
PostWysłany: Czw 19:16, 28 Sty 2016    Temat postu:

no tak tylko to sie nie stało podczas pracy tylko zostawiłes motocykl i paliwko sobie leciało przez gaznik do cylindra, takie przypadki sam miałem nie raz w motocyklach po zimowaniu.
helmex
PostWysłany: Czw 0:21, 28 Sty 2016    Temat postu:

oleju moze przybyć, otwarty kranik zacięty zaworek iglicowy i przez pierscienie pójdzie. miałem taki przypadek, 3.5 l oleju z paliwem spuściłem z rfsa 400 exc ale fakt że na zamku w pierscieniu było luzu z 5mm
juchas122
PostWysłany: Nie 21:47, 17 Sty 2016    Temat postu:

olej to rs4 15w50, zalałem takim bo chciałem przeczyscic silnik i zaraz go wymienic nawet 5 mth na nim nie chodził nawet z garazu nie wyjechałem po wymianie , sadzisz ze to przez temperature ujemna ta para?
wójo
PostWysłany: Nie 20:28, 17 Sty 2016    Temat postu:

chodziło o rocznik, co to znaczy olej sie szybko grzeje ? jaki olej lejesz ? tak jak ci napisałem, nie ma szans zeby podczas pracy przedostawało ci sie tyle paliwa do oleju zeby było to wyraznie widoczne (takie rzeczy tylko w bardzo wysilonych turbodoładowanych silnikach)
juchas122
PostWysłany: Nie 19:16, 17 Sty 2016    Temat postu:

[quote="wójo"]tobie tak tego oleju przybywa i przybywa ze powinien sie juz wylewac odmą Very Happy. dziwne bajki opisujesz, po pierwsze napisz jaki model motocykla, po drugie nie ma szans zeby paliwo przedostawało sie do oleju w takich ilosciach. Na zimnym silniku moze ci sie wydawac ze masz mało oleju a po nagrzaniu oczko potrafi sie wypełnic, zalezy czy motocykl stał w pionie na zimno. Moze olej migruje ze skrzyni biegów do skrzyni korbowe albo odwrotnie ale nie wiem czy w twoim motocyklu wogule to mozliwe bo nie wiem co to za model kata.
Dym z odmy to moze byc para wodna, mamy sporo ponizej 0 więc to by było normalne.[/quote
moto to sxf 450 tak jak na poczatku napisałem . rocznik to 2008,oczywiscie ze mi sie nie bedzie odma wylewac bo go wymieniłem zaraz ponieważ gdyby miał paliwo w sobie to juz traci swoje własciwosci smarujace, spusciłem go i nalałem ponownie do normalnego stanu na ciepłym juz silniku,i po ponownym rozgrzaniu dalej para z odmy w sumie to ten olej sie szybko grzeje , sadze ze ten olej jest hu....a warty i jutro go wymienie zobacze co bedzie na innym ,
wójo
PostWysłany: Nie 18:40, 17 Sty 2016    Temat postu:

tobie tak tego oleju przybywa i przybywa ze powinien sie juz wylewac odmą Very Happy. dziwne bajki opisujesz, po pierwsze napisz jaki model motocykla, po drugie nie ma szans zeby paliwo przedostawało sie do oleju w takich ilosciach. Na zimnym silniku moze ci sie wydawac ze masz mało oleju a po nagrzaniu oczko potrafi sie wypełnic, zalezy czy motocykl stał w pionie na zimno. Moze olej migruje ze skrzyni biegów do skrzyni korbowe albo odwrotnie ale nie wiem czy w twoim motocyklu wogule to mozliwe bo nie wiem co to za model kata.
Dym z odmy to moze byc para wodna, mamy sporo ponizej 0 więc to by było normalne.
szaman108
PostWysłany: Nie 18:28, 17 Sty 2016    Temat postu:

Witam

Ale w instrukcji jest napisane jak sprawdzać ole ile go powinno być na zimnym silniki i rozgrzanym.To co napisałeś to normalne zjawisko z tym wysokim poziomem po rozgrzaniu.
juchas122
PostWysłany: Sob 22:13, 16 Sty 2016    Temat postu:

Wczoraj ponownie rozebrałem gaznik złozyłem i oczywiscie dalej przybywa oleju po rozgrzaniu mocno silnika, zostawiłem na 10 minut oczywiscie zgaszony i patrze pełne oczko , wiec zostawiłem tak na drugi dzien patrzę a tu pół oczka no to sie zdziwiłem przeciez nie wyparował, Ktm zalałem olejem rs4 15w50 bo chciałem przepłukać silnik i zaraz go wymienic ale zapomniałem sobie teraz o tym w sumie to nawet 5 mth na nim nie chodził, powiedzcie mi czy to mozliwe ze ten olej sie szybko grzeje i przez to dymi z odmy para?
juchas122
PostWysłany: Pią 20:05, 15 Sty 2016    Temat postu:

gaznik znowu wyjety i sprawdzony kolejna próba regulacji i nadal dym z odmy i przybawa oleju. moze jednak pierscien?
juchas122
PostWysłany: Czw 23:31, 14 Sty 2016    Temat postu:

szaman108 napisał:
Jak kopci na czarno to albo za mało powietrza albo za dużo paliwa.Co do podwyższonego stanu oleju to warto sprawdzić jak z jego lepkością jeśli na cylinder dostaje się zbyt dużo paliwa to może dojść do tego że silnik go nie spali czasami wywali w wydech ale spotkałem się tez z sytuacją że przedostawał się do komory silnikowej i mieszał się z paliwem.

czyli proponujesz jeszcze raz prubowac wyregulowac gaznik?
apropo gdy wkrecam srube od mieszanki to dodaje dawke paliwa tak?
dodam jeszcze ze nie strzela z tłumnika
szaman108
PostWysłany: Czw 23:25, 14 Sty 2016    Temat postu:

Jak kopci na czarno to albo za mało powietrza albo za dużo paliwa.Co do podwyższonego stanu oleju to warto sprawdzić jak z jego lepkością jeśli na cylinder dostaje się zbyt dużo paliwa to może dojść do tego że silnik go nie spali czasami wywali w wydech ale spotkałem się tez z sytuacją że przedostawał się do komory silnikowej i mieszał się z paliwem.
juchas122
PostWysłany: Czw 22:59, 14 Sty 2016    Temat postu:

troszke kopci na czarno, jak by brał olej to by siwym dymił a nie czarnym no i nie przybywało by oleju tylko ubywał. chyba ze sie myle to mnie poprawcie
GaCek
PostWysłany: Czw 22:49, 14 Sty 2016    Temat postu:

Czapa w górę i wszystko wiadomo.
Jak "peklon" to powinien sadzić spalonym olejem z wydechu....
juchas122
PostWysłany: Czw 22:36, 14 Sty 2016    Temat postu:

Płynu nie ubywa . Dobrze skoro nie przez paliwo to jest taka opcja ze peknol i przepuszcza przeć co sie robi ciśnienie w silniku i wywala pare odmą?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group