Autor Wiadomość
rams
PostWysłany: Sob 23:36, 22 Gru 2018    Temat postu:

Musisz wyslac na setting. Jazda z skrecona regulacja na maksa nie jest zalecana bo znam osobiscie przypadki jak blaszki na zaworze sie odksztalcili lub nawet rozlecialy.
barek253
PostWysłany: Czw 16:37, 24 Lis 2016    Temat postu:

a ja mam pytanie o co kaman jesli tyl musze skrecic na plus na maksa
wszystkie 3 regulacje klik lub dwa wykrecone i dopiero wtedy mi sie zaczyna podobac jego praca
cos jest nie tak ze tak to musze skrecici?moze byc tak na maksa?
jesli nie to co mam zrobic
zawias do pds 2017
Dyzio
PostWysłany: Czw 15:12, 24 Lis 2016    Temat postu:

BFG racing napisał:
Może pojaśnię koszty serwisu tyłu samodzielnie Wink

facebook: /BFGsuspension/videos/572980932877942/

Macie film instruktażowy nic nie stoi na przeszkodzie wykonać to wszystko samemu Wink

Jest tylko jedno ale który z Was dysponuje tym zestawem aby poprawnie wykonać serwis:

1. System azotowy razem z dystrybucją i nakładką do WP 3000zł
2. Maszyna do napełniania próżniowego 20000zł
3. Hamownia do wykonania settingu zawieszenia Roehrig 120000zł

Setting to nie tylko blaszki które kosztują 10zł sztuka ale też hamownia.Zmieniasz pięć wiec formalnie 50zł dla przykłądu. Bez hamowania na ślepo zmieniacie je myśląc, że to coś dało. To jak założenie sportowego filtra bez strojenia silnika nic nie daje a często szkodzi odejmując kucyki Wink


Hamownia mega sprawa, od kiedy jesteście w jej posiadaniu na serwisie? Osobiście mogłem zobaczyć taki sprzęcik w mxprofi bez tego robota na ślepo.
BFG racing
PostWysłany: Czw 11:37, 24 Lis 2016    Temat postu:

Może pojaśnię koszty serwisu tyłu samodzielnie Wink

facebook: /BFGsuspension/videos/572980932877942/

Macie film instruktażowy nic nie stoi na przeszkodzie wykonać to wszystko samemu Wink

Jest tylko jedno ale który z Was dysponuje tym zestawem aby poprawnie wykonać serwis:

1. System azotowy razem z dystrybucją i nakładką do WP 3000zł
2. Maszyna do napełniania próżniowego 20000zł
3. Hamownia do wykonania settingu zawieszenia Roehrig 120000zł

Setting to nie tylko blaszki które kosztują 10zł sztuka ale też hamownia.Zmieniasz pięć wiec formalnie 50zł dla przykłądu. Bez hamowania na ślepo zmieniacie je myśląc, że to coś dało. To jak założenie sportowego filtra bez strojenia silnika nic nie daje a często szkodzi odejmując kucyki Wink
Sai
PostWysłany: Czw 11:10, 24 Lis 2016    Temat postu:

mcx napisał:
3 tyg temu robiłem swój zawias tzn. wymiana wszystkich elementów zawartych w repair kit (uszczelniacze, panewki, oringi) oryginał WP + olej:
R24001: 376 PLN
Olej 5w Motorex 100PLN
Brake Cleaner a ze 16 PLN
ręczniki papierowe itp Smile 10 PLN

Czyli 500PLN a polerkę zrobiłem sam Smile

Jak by ktoś podał cenę za sam setting przodu, albo chciał to zrobić Smile było by fajnie


Dokładnie. Serwis przodu można zrobić samemu. Żadna filozofia. Tył trochę trudniej bo azot.
Natomiast setting należy zacząć od doboru sprężyn pod własną wagę, co też można zrobić samemu. Potem dopiero warto myśleć o revalvingu.
BFG racing
PostWysłany: Czw 10:49, 24 Lis 2016    Temat postu:

Olej klasy Endurance

Podałem ceny za najlepszy dostępny u nas olej.

Możemy Ci wlać Castrola za 20zł żaden problem Wink Koszty sporo zlecą w dółSmile
mcx
PostWysłany: Śro 21:56, 23 Lis 2016    Temat postu:

3 tyg temu robiłem swój zawias tzn. wymiana wszystkich elementów zawartych w repair kit (uszczelniacze, panewki, oringi) oryginał WP + olej:
R24001: 376 PLN
Olej 5w Motorex 100PLN
Brake Cleaner a ze 16 PLN
ręczniki papierowe itp Smile 10 PLN

Czyli 500PLN a polerkę zrobiłem sam Smile

Jak by ktoś podał cenę za sam setting przodu, albo chciał to zrobić Smile było by fajnie
henio12323
PostWysłany: Śro 20:34, 23 Lis 2016    Temat postu:

200 i 140 olej ? dedykowany WP wychodzi duzo taniej ( na tył to z 50 zł przód chyba ze 140 zł mówie o cenach detal... )
BFG racing
PostWysłany: Śro 20:18, 23 Lis 2016    Temat postu:

Panowie z całym szacunkiem ale ceny coś duże.

300zł brutto za prace z przodu
200zł olej na przód
120zł uszczelniacze przód

300zł brutto prace za tył
140zł olej
180zł ewentualna głowica uszczelniająca

Gdzie tu ponad 1300zł? ;O
KNKS
PostWysłany: Pią 13:21, 26 Lut 2016    Temat postu:

KNKS napisał:
Robiłem u Sanchez'a zawieszenie do Raptora 660. Spory zakres tuningu + serwis. Koszta ogromne, chłopaki cenią sobie pracę, ale robota super profesjonalna. Szczerze polecam.
Na dniach oddaje 4CS do Wysockiego. Mam ten zakład niedaleko domu, tak więc w razie potrzeby dodatkowego settingu nie będzie potrzeby odsyłania. Pożyjemy, zobaczymy.

Odebrałem zawias od Wysockiego. 4CS + PDS. Zawieszenie po 70 godzinach. Przegląd bez tuningu (polerka, uszczelniacze, olej...) zamknął się kwotą 1070 zł.
Fourier
PostWysłany: Sob 14:04, 23 Sty 2016    Temat postu:

Czyli cenowo podobnie jak w BFG.
Fat
PostWysłany: Sob 13:46, 23 Sty 2016    Temat postu:

Za dwa widelce. Pełen serwis tyłu u Sancheza, tym razem z hamownią, też się zamknął w 700 zł
Fourier
PostWysłany: Sob 13:09, 23 Sty 2016    Temat postu:

Całość w sensie przód + tył czy jako dwa przednie widelce?
Fat
PostWysłany: Sob 11:03, 23 Sty 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
Cennik serwisu (nie tuningu) w kilku różnych firmach (Zawieszenie WP 2komorowe):
- WP Polska - 1290 zł (wszystkie części WP + olej WP);
- BFG - 1360 zł (olej Ohlinsa, uszczelniacze nie wiem jakiej firmy);
- Spider - 250 + 2*220 + części (olej w cenie);
- Wysocki - 3*250 (olej w cenie) + części (tył 160-370 przód 220 - 350);
- Szczepański 1200 zł (olej i części w cenie ale nie wiem jakie);
- Sanchez - robocizna 250 netto (chyba od sztuki),oryginalny zestaw naprawczy full 296 brutto,olej kayaba 98 brutto za litr,ewentualnie hamowanie po serwisie 50 zł netto

U Sancheza robocizna 250 zł netto za całość. Pełen serwis przodu dwukomorowego (zest. naprawczy WP, olej Kayaba, uszczelniacze kurzowe zwykłe - za zielone SKF jest dopłata), bez hamowni, z wysyłką wyniósł niecałe 700 zł.
goger
PostWysłany: Sob 10:00, 23 Sty 2016    Temat postu:

Ile szukiel za taką robote ceni?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group