Autor Wiadomość
Łukasz125
PostWysłany: Śro 16:54, 27 Lip 2011    Temat postu:

Wszyscy polecają motor-tech wyślij cylinder i tłok i zrobią jak trza Very Happy
muniek90
PostWysłany: Śro 15:51, 27 Lip 2011    Temat postu:

Nie maiłem zamiaru wbijać tuleji młotkiem gumowym:) Odeślę napewno do kogoś kto ma pozytywne opinie.
wójo
PostWysłany: Pon 22:21, 25 Lip 2011    Temat postu:

wbija gumowym młotkiem i robi sie szlif na kołku drewnianym w celu maksymalnej deformacji powierzchni grzejnej...
muniek90 oddaj cylinder i tlok do kogos kto ma pojeciie co z tym zrobic np. motor-tech a nie ,, maniek wklepal mi kawalek rury do cylindra, ale na szwie zrobila sie elipsa i teraz tlok mi staje''
szakul123
PostWysłany: Pon 21:14, 25 Lip 2011    Temat postu:

tuleję wpierw się wbija a potem szlifuje pod tłok
fxrider
PostWysłany: Pon 21:05, 25 Lip 2011    Temat postu:

Ja kojarzę, że wbija się tuleję z "naddatkiem" a potem szlifuje pod wymagany rozmiar.
batsopot
PostWysłany: Pon 20:51, 25 Lip 2011    Temat postu:

hhmmmmmmmmmmm to powinna byc wbita taka by byla wsam raz do tego rozmiaru
muniek90
PostWysłany: Pon 19:45, 25 Lip 2011    Temat postu: Tulejowanie LC4

Jak wygląda sprawa z tulejowaniem cylindra?
Mam dobry tłok+nowe pierścienie(wossner) 94.95mm.

Teraz wysyłam do nabicia tulei i co dalej? Daję komuś do szlifowania by dopasował pod tłok? Z tego co mi mówił jeden mechanik to po nabiciu tulei często powstaje elipsa, którą można szlifem zlikwidować, ale potrzeba nad wymiarowego tłoka, których nie ma do naszych KTM.

Poradźcie co najlepiej i gdzie zrobićSmile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group