Autor Wiadomość
boroszczak83
PostWysłany: Śro 22:16, 27 Sty 2016    Temat postu:

To zrób jak mówiłem na pewno będzie łatwiej w ciężkim terenie.
malikexc450
PostWysłany: Śro 11:53, 27 Sty 2016    Temat postu:

171 cm
boroszczak83
PostWysłany: Wto 21:25, 26 Sty 2016    Temat postu:

Ile masz wzrostu ?
malikexc450
PostWysłany: Wto 19:06, 26 Sty 2016    Temat postu:

Ok ciekaw jestem tuningowe chyba z 600zl
boroszczak83
PostWysłany: Pon 12:41, 25 Sty 2016    Temat postu:

Wieczorem dodam zdjęcie jak to wygląda
malikexc450
PostWysłany: Pon 12:08, 25 Sty 2016    Temat postu:

Masz jakieś foto przed i po ?
boroszczak83
PostWysłany: Nie 22:30, 24 Sty 2016    Temat postu:

Wpuść trochę lagi w półki. Różnicy w prowadzeniu prawdopodobnie nie zauważysz.Daj do tapicera kanapę żeby ci obciął 3 cm jak nie masz gdzie to wyślij mi, a mój tapicer ci to zrobi za 30 zł . Ja tak robię w każdym motocyklu i zdaję egzamin. Z moim wzrostem (167 cm) każdy cm jest na wagę złota Very Happy
Pozdrawiam
malikexc450
PostWysłany: Śro 10:44, 20 Sty 2016    Temat postu:

Ostatnia opcja mi się najbardziej podoba Smile Poza tym nic nowego , poczekam jeszcze z rok może co urosne , w sumie jeżdże nim od jesieni i już mam odczuwalnie dłuższe ramiona spróbuje łapać kiere nogami po sezonie powinno być git Wink
henio12323
PostWysłany: Śro 10:21, 20 Sty 2016    Temat postu:

wpuszczanie w pólki nie służy do obnizania motocykla tylko do zmiany geometrii.

zacznij od ustawienia SAG ( nie bede tłumaczył co to jak nei wiesz google twoją pomoca Very Happy i serwisówka)

przód ustawia sie pod warunki - wysunięty przód ( na równo z półkami ) moto gorzej skręca ale jest stabilniejszy na przelotach, i odwrotnie wpuszczasz lagi - moto lepiej skreca ale moze łapac shimmki na szybkim przelotach


teraz tył - SAGiem mozna jakby obnizyc moto, tylko że jezeli nie bedzie to dograne pod ciebie ( typu wazysz duzo a jestes niski ) to obnizenie na siłe sprawi że motocykl bedzie sie beznadziejnie prowadził. wiec lepiej sag dobrać pod wage, jak ci nadal brakuje centymetrów opcje są takie:
- zakup triala jako 2 moto Very Happy chwila nauki i nie bedziesz musiał sie podpierać
- mozna ściąć gąbke siedzenia zeby była nizsza ( mozna tez kupic specjalne niskie siedzonko ) opcja najtansza i najmniej inwazyjna
- opcja kolejna - zakup specjalnej przejsciówki do PDSa, nie pamietam na 1000% ale to było łozysko pds tylko na mimośrodzie, mozna sobie ustawic żeby motocykl niżej siedział odpowiednio montując łozysko. opcja tez praktycznie bez ingerencji bo zawsze mozna to wywalić, nie pamietam ksoztów ale majątku nie kosztowało, na zagranicznych stronkach typu ebay łatwo mozna znaleźć
- opcja kolejna tuning zawieszenia ze skróceniem sztycy itp. tutaj juz ingerencja jest ale mozna zrobic low ridera Very Happy
- mozna tez zrobic sobie operacje nóg - łamią Ci piszczel i montują na sruby z jakimstam dostepem, potem sie zrasta i masz eleganckie długie nogi jak modelka i zaden teren nie straszny Very Happy
malikexc450
PostWysłany: Śro 10:12, 20 Sty 2016    Temat postu: Obniżyć zawieche w EXC 450 2008r

Witam przerabiał ktoś temat obniżenia zawieszenia w KTM EXC 450 od 2008r w górę. Z natury jestem krótkim człowiekiem dostaje do ziemi palcami i chciałbym go troszkę obniżyć , przód wiadomo na półkach ile się da,a tył? kiwaka nie ma , damper jest mocowany bezpośrednio do wahacza.
Ktoś coś na ten temat ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group