Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 8:48, 23 Sty 2016    Temat postu:

bardziej bogata - za bogata czyli za duzo paliwa w stosunku do powietrza - im wiecej paliwa tym lepiej sie silnik chłodzi - ale za duzo zostawia nagar i zwieksza zuzycie paliwka co tez wskazane nie jest
robertzet
PostWysłany: Sob 1:47, 23 Sty 2016    Temat postu:

dobra juz pisze Smile czyli jak ja wykrece to bedzie mieszanka mniej bogata tak ?
henio12323
PostWysłany: Pią 19:21, 22 Sty 2016    Temat postu:

ja mam taki korek dostepny pisz na PW to napisze ci co i jak cenowo. oczywiscie nówka - cena jest niska, a swój spoko sprzedasz jeszcze

pompa nie ma znaczenia, testowałem rózne płyny a nawet wode - grzał sie podobnie. chyba ze jakis turbo płyn zalejesz za 150 zł / litr

no skoro swieca jasna to co cie dziwi ? na próbe od spodu gaźnika masz taka srubke fabrycznie jest na srubokręt płaski, ale ludzie czesto akcesoryjne wsadzają pokrętła - wykręc o pół obrotu, jeżeli po tym zabiegu moto bedzie ładnie odpalało, dobrze schodziło z obrotów to tak zostaw, na pewno sie poprawi
robertzet
PostWysłany: Pią 18:53, 22 Sty 2016    Temat postu:

Koledzy maja 4t wszystko hondy yamahy , aaa korek to znaczy ze co gdzie szukac tych innych korków 1,8 ??
a no i w lutym oddaje na regulacje własnie gaznika itp bo zawory sam zrobie bo to pikus ale z tym gaznikiem no musze niestety oddac
swieca jasna jest
no ale dziwi mnie to ze u nich jest wszystko ok a u mnie grzeje sie dziwne , no zaleje innym płynem , zobacze pompe , jak mi powiecie gdzie znajde korki to kupie ten korek i sie zobaczy mam nadzieje ze bedzie okej
żółf
PostWysłany: Pią 11:17, 22 Sty 2016    Temat postu:

Tak jak koledzy radzą zacząłbym od korka
4tSTUNT
PostWysłany: Pią 9:47, 22 Sty 2016    Temat postu:

Nie dodałeś jakie moto mają znajomi.
Jak 2t nie porównuj i do quadów tak samo.
4t szybko się grzeje i musisz się pogodzić z tym.
Ja mam wentylator na chłodnicy to jak stanę gdzieś na chwilę to moment na piecu robi 100*C a jak juz gdzieś się przykopie to standard te 120-130* (do więcej nie pozwalam mu tylko gasze).
Tam gdzie 4t już dawno zagotowany 2t kolegi jeszcze "zimny".
henio12323
PostWysłany: Pią 9:06, 22 Sty 2016    Temat postu:

tez proponuje wymienic korek, nawet w ciemno bo ja masz exc maz 1.2 ja zawsze wrzucam crossowe 1.8 i trudniej zagotowac jest. 2 sprawa wrzuc kolor swiecy Very Happy
Buła
PostWysłany: Pią 1:44, 22 Sty 2016    Temat postu:

A korek podmieniałeś i sprawdzałeś od chłodnicy?
StianEXC
PostWysłany: Pią 0:22, 22 Sty 2016    Temat postu:

Sprawdz kolor świecy
KristofSX
PostWysłany: Pią 0:11, 22 Sty 2016    Temat postu:

a nie jest za bogato? kolanko nie robi się szybko czerwone?
StianEXC
PostWysłany: Pią 0:09, 22 Sty 2016    Temat postu:

Wiesz u mnie nie było dużo starte, ale jednak były widoczne ślady może tutaj nawet 1mm robi juz roznice,a kolo gaźnika było coś robione ostatnio?
robertzet
PostWysłany: Czw 23:57, 21 Sty 2016    Temat postu:

no w sumie na to nie spojrzałem czy sa wytarte , jak by były mocno rzuciły by mi sie w oczy no sprawdze jeszcze raz , bo juz meczy mnie to
StianEXC
PostWysłany: Czw 23:49, 21 Sty 2016    Temat postu:

a jak sprawdzałeś czy pompa dobrze pracuje? Ja u siebie rozbierałem do wymiany uszczelniaczy i zauważyłem, że mam starte o pare mm łopatki zna wiatraczku pamiętam strasznie mi się grzał wsadziłem cały nowy komplet i nie mam problemu z chłodzeniem od tamtego czasu. Nie była tak wydajna jak teraz po wymianie.
robertzet
PostWysłany: Czw 23:44, 21 Sty 2016    Temat postu:

własnie zapomniałem dodać , wyjołem termostat sprawdzałem go otwiera sie kolo 70 stopni , wiec go wyjołem wql zeby byl caly czas obieg i to samo ;/ układ szczelny odpowietrzony
StianEXC
PostWysłany: Czw 23:42, 21 Sty 2016    Temat postu:

A jak byś zalał przeznaczony do motocykli np vavoline 50:50 z woda destylowana? i dobrze odpowietrzył układ chłodzenia ? Sprawdzałeś termostat i przewody? Zrzuc bak owiewki i zrób inspekcje co się tam dzieje.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group