Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Pon 23:48, 25 Sty 2016    Temat postu:

Nie zdejmowałem ich. Co do smarowania - zawsze stosuje bo... nie smarujesz, nie jedziesz Wink Z wkręcaniem jest ten problem, że otwór śruby jest w takim miejscu ze tłoczek wystaje z cylindra tylko na kilka mm.


Przyszły nowe gumki - żeby założyć je na ten nowy typ tłoczka - pół godziny roboty w dwie osoby. Co do zakładania tłoczka do pompy - wszystko nasmarowane DOTem, po wazelinie technicznej uszczelki przyklejają się do cylinderka i po czasie nie idzie ich ruszyć. Tłoczek najlepiej wkręcać, jest dosyć ciężko bo uszczelka przechodzi przez nieszczęsny otwór dosyć późno. Dodatkowo śrubą, która jest do blokowania tłoczka można wyciskać uszczelkę z otworu żeby nie zahaczyła o krawędź.
Kajtek DBL
PostWysłany: Pon 23:34, 25 Sty 2016    Temat postu:

Pewnie sciagnaleś oringi/gumki i je wyciagles za mocno i straciły wymiar. Wkładając nowe posmaruj lekko dotem i tłoczek wkrecaj, nie wciskaj.
Fourier
PostWysłany: Pon 23:17, 25 Sty 2016    Temat postu:

Bylo ok. Niestety sam ja zniszczylem. Bylem przyzwyczajony ze tloczek sie wklada do cylinderka na czyms co daje poslizg (wazelina techniczna albo dot). W starych pompach nigdy nie mialem zadnego problemu. Tu jak poskladalem wszystko w calosc to tloczek strasznie ciezko chodzil. Rozebralem zeby spr co jest grane a tam wyrwany kawalek gumy wlazl pod warge. Jako ze nie mialem nic do stracenia to zalozylem go jeszcze kilka razy i okazalo sie ze warga trafia na krawedz otworu. Nie wiem czy oba otwory maja tendencje do zachaczania czy tylko ten od strony gwintu w srobie.
Kajtek DBL
PostWysłany: Pon 22:56, 25 Sty 2016    Temat postu:

A jam rozebrales wcześniej, pierwszym razem też tak było uszczrbane ?
Fourier
PostWysłany: Pon 22:47, 25 Sty 2016    Temat postu:

Informacja dla potomnych - osoba, ktora projektowala nowa pompe na 99% nie pracuje juz w brembo, nawet jesli to rodzina z szefostwem. W cylindrze sa 2 otwory, przez ktore przechodzi bolec blokujacy tloczek. Otwory sa tak dobrane, ze przy zakladaniu tloczka krawedz pierwszej uszczelki zachacza o krawedz otworu. W efekcie w uszczelce mamy wyrwany kawalek gumy. Na zdjeciu uszczelka po kilku zalozeniach w celu sprawdzenia co ja gryzie i jak to zalozyc zeby dzialalo. Na razie nie mam pojecia co z tym zrobic wkrecac tloczek czy co?)


Fourier
PostWysłany: Pon 15:06, 25 Sty 2016    Temat postu:

Wolałbym jakby można było dobrać jakieś uszczelki. Reperturka allbalsa 70 zl, sam tłoczek w serwisie 40 ale... Chyba nie ma dokładnie pod ten model bo w danych katalogowych podają ze jest identyczny jak w 2009, a niestety nie jest (inne mocowanie).

Info od Wojciechowicz:

zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył nie jest dostępny w sprzedaży.
Istnieje jedynie możliwość zakupu kompletnej pompy.
Nr katalogowy 77013060044 cena 420,23pln
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 13:50, 25 Sty 2016    Temat postu:

Reperaturkę pompy kup
Fourier
PostWysłany: Pon 9:47, 25 Sty 2016    Temat postu:

Chodzi mi o te uszczelki. Zna ktoś oznaczenia? Zapomnialem- chodzi o pompe Wink
żółf
PostWysłany: Pon 9:44, 25 Sty 2016    Temat postu:

Ja kupiłem sobie taki zestawik

http://www.ebay.com/itm/Rear-Brake-Caliper-Rebuild-Kit-For-KTM-SX-125-2003-2015-/361383981965?fits=Year%3A2014|Make%3AKTM|Submodel%3ASX&hash=item542429f38d:g:CJ4AAOSwEetV7xQi&vxp=mtr

(ten jest chyba do Twojego moto)
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 8:47, 25 Sty 2016    Temat postu:

Jeśli masz na myśli oringi to bez problemu
Fourier
PostWysłany: Pon 0:32, 25 Sty 2016    Temat postu: uszczelki tłoczka hamulca tył Brembo 13

Orientuje się ktoś czy można dokupić w jakiejś hurtowni uszczelki tłoczka tylnego hamulca? (SX 2014)

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group