Autor |
Wiadomość |
Darian1 |
Wysłany: Śro 14:23, 27 Sty 2016 Temat postu: |
|
Cylinder oddany do mierzenia już , a zdjęcia to ciężko gdyż mechanika mam daleko od siebie , kolor mają ciężki do określenia lecz wygląda to jak na samochodach mają "kameleon" lecz taki ciemny. |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Wto 23:11, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
wstaw zdiecia tych dzwigienek. Na pewno ułatwi to ocene. Tak jak maijor pisze. mierzenie cylka i pod cylek dobierasz tłoka. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 21:34, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
Tak jak kolega wyżej mówi, nie jest to normalne. Prawdopodobnie pracowały(pracują!!!) w za wysokiej temperaturze. Nie zostawiaj tego. Może miałeś za mało oleju w silniku? |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 21:26, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
Ja od siebie dodam jeszcze że tematy takie były, a dźwigienki nie powinne byc kolorwe. Jeśli są na nich barwy nalotowe być może przegrzane są |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 20:05, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
Czyli w skrócie zanosisz do zakładu do honowania, po honowaniu mierzą. Dobór tłoka z odpowiednim luzem wg. zaleceń producenta. |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 19:43, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
Tłok dobierasz dopasowując go do wymiaru cylindra. A wymiar cylindra otrzymasz wykonując pomiary średnicówką. |
|
|
Darian1 |
Wysłany: Wto 19:35, 26 Sty 2016 Temat postu: Dobór tłoka |
|
Cześć wszystkim !
Robię serwis w KTM SXF 250 2010r i wymieniam również tłok i chciałbym się Was poradzić jaki dobrać na cylindrze napisane jest 76mm . Oraz pytanie ponieważ po rozebraniu silnika dźwigienki zaworowe są takie jakby kolorowe jest to normalne ? Pozdrawiam |
|
|