Autor Wiadomość
Darian1
PostWysłany: Śro 14:23, 27 Sty 2016    Temat postu:

Cylinder oddany do mierzenia już , a zdjęcia to ciężko gdyż mechanika mam daleko od siebie , kolor mają ciężki do określenia lecz wygląda to jak na samochodach mają "kameleon" lecz taki ciemny.
PiterBaja
PostWysłany: Wto 23:11, 26 Sty 2016    Temat postu:

wstaw zdiecia tych dzwigienek. Na pewno ułatwi to ocene. Tak jak maijor pisze. mierzenie cylka i pod cylek dobierasz tłoka.
amek721
PostWysłany: Wto 21:34, 26 Sty 2016    Temat postu:

Tak jak kolega wyżej mówi, nie jest to normalne. Prawdopodobnie pracowały(pracują!!!) w za wysokiej temperaturze. Nie zostawiaj tego. Może miałeś za mało oleju w silniku?
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 21:26, 26 Sty 2016    Temat postu:

Ja od siebie dodam jeszcze że tematy takie były, a dźwigienki nie powinne byc kolorwe. Jeśli są na nich barwy nalotowe być może przegrzane są
Fourier
PostWysłany: Wto 20:05, 26 Sty 2016    Temat postu:

Czyli w skrócie zanosisz do zakładu do honowania, po honowaniu mierzą. Dobór tłoka z odpowiednim luzem wg. zaleceń producenta.
major000
PostWysłany: Wto 19:43, 26 Sty 2016    Temat postu:

Tłok dobierasz dopasowując go do wymiaru cylindra. A wymiar cylindra otrzymasz wykonując pomiary średnicówką.
Darian1
PostWysłany: Wto 19:35, 26 Sty 2016    Temat postu: Dobór tłoka

Cześć wszystkim !

Robię serwis w KTM SXF 250 2010r i wymieniam również tłok i chciałbym się Was poradzić jaki dobrać na cylindrze napisane jest 76mm . Oraz pytanie ponieważ po rozebraniu silnika dźwigienki zaworowe są takie jakby kolorowe jest to normalne ? Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group