Autor |
Wiadomość |
sylwu |
Wysłany: Pią 13:15, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
tłoki zamienniki są dostępne |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 11:05, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
dzuękuje,ta wypowiedź rzucila mi troche swiatla na temat lc 4 400,chetnie kupilbym 640 ale szukam supermoto łapiącego się na A2 ,moze jakies propozycje? poza drz400( za droga troche) |
|
|
żółf |
Wysłany: Pią 10:29, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
Podejrzewam, że pytasz o lc4 400, bo są tanie jak barszcz. A wiesz z czego to wynika? Bo najczęściej są tak zajechane, że już są w połowie drogi na złomowisko. Ten sprzęt był bardzo fajny, jak był nowy. Poza układem zapłonowym raczej nie ma jakiś słabych punktów. Drogie tłok i cylinder nie dostępne w zamienniku. Jeżeli znajdziesz jakąś zadbaną perełkę, to warto się zaintreresować, w innym wypadku 640 jest lepszym rozwiązaniem. Koszta utrzymania zadbanego lc4 są niższe niż exc, jednak kiedy trzeba odbudować go od początku, to w lc4 będzie to zdecydowanie droższe. |
|
|
kowal370 |
Wysłany: Pią 9:46, 05 Lut 2016 Temat postu: świerzak prosi o opinie o lc4 400 |
|
witam,jestem nowy na forum i niemam zbyt duzo pojecia o motocyklach offroafowych stad ten temat, chcialbym sie dowiedziec czy lc 4 400 są awaryjne i czy mają jakieś wady fabryczne oraz czy latwo do nich o części i ile kosztuje utrzymanie takiego motocykla w sezonie przy użytkowaniu drogowym,wiem ze zadalem sporo pytan ale bardzo mi sie spodobalo takie supermoto a o ktm nie wiem nic,pozdrawiam i przepraszam za dlugi post |
|
|