Autor Wiadomość
seba9121
PostWysłany: Sob 19:49, 06 Lut 2016    Temat postu:

CHyba to było to bo skręciłem na drucik i jest git tylko przy tym odrazu zmieniłem skład mieszanki taki jak w serwisie (z 1.5 na 2 ) i poziom paliwa zrobiłem na 9 ale zaczęło mi przelewać się i teraz mam około 12 tylko z tym,że mam problem z odpaleniem motoru.
Jak udało mi się odpalić zacząłem jeździć i sprawdzałem to odpalał normalnie,potem znów zgasiłem postał 2 minuty i juz nie odpaliłem,świeca mokra ale jak ja podleje benzyną to niby zagaduje i czasem uda się odpalić pochodzi chwilę zgaszę i odpala normalnie a potem sytuacja się powtarza.
mazi-1986
PostWysłany: Pią 21:04, 05 Lut 2016    Temat postu:

Może ten temat Cię na prowadzi. Generalnie może chodzić o to, że pompka przyśpieszająca podaje za dużo paliwa i stąd muł przy gwałtownym odkręceniu. Rozwiązania są różne, w zależności od modelu gaźnika.

http://forum.supermoto.pl/topic27656-modyfikacja-pompki-przyspieszajacej-keihin-fcr39-eddies-mod.html
seba9121
PostWysłany: Pią 20:43, 05 Lut 2016    Temat postu: exc 400 rfs dławi

Witam,kupiłem ostatnio kata i mam jeden problem otóż przy odkręceniu gwałtownym manetki ( nie max) z niskich obrotów silnik się dławi i gaśnie gdy nie odpuszczę szybko. Do tej pory zawory wyregulowałem na 0.1mm a przy gaźniku nic nie robiłem jedynie iglice opuściłem o jeden ząbek (wcześniej była na 3 od góry dałem na 2) i bez rezultatu.Co to może być ?Skład mieszanki odpowiada za to ?
Z góry dzięki.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group