Autor Wiadomość
mani3k123
PostWysłany: Pon 18:39, 29 Lut 2016    Temat postu:

Podkłady są specjalne do amelnium , tyle że mały odprysk i i będzie podnosiło bezbarwny. Takie normalne malowanie jest za słabe w takie warunki czy to akryl czy baza+bezbarwny to tak na prawde jeden uj jeżeli chodzi o wytrzymałość. Ja pomalowałem sobie dekielki ale za rok moge je sobie odmalować i już. Malowałem jakiś czas temu piasty i całkiem dobrze to wygląda i trzyma już rok .
henio12323
PostWysłany: Pon 13:44, 29 Lut 2016    Temat postu:

ale takie pomalowane elementy wyglądają jak kupa Razz


jedynie co wg mnie wygląda w miare spoko na alu to lakier bezbarwny CANDY - czyli bezbarwny z dodatkiem barwnika - jest spoko bo sie błyszczy i róznie wygląda z róznej strony jak sie patrzy. matowe kolory czy nawet połyski bazy są kiepskie - to juz mówie jak ktos ma parcie na agrotuning Very Happy nie wiem jak z zywotnoscia takiego lakieru w terenie
lionix
PostWysłany: Pon 12:48, 29 Lut 2016    Temat postu:

A probowal ktos malowac te elementy? Na pewno sa specjalne podklady zeby sie trzymalo.
PiterBaja
PostWysłany: Pon 11:51, 29 Lut 2016    Temat postu:

Te wypolerowane czesci zdecydowanie lepiej wygladaja jak po anodowaniu. Wyglada to dosc słabo, brzydko.
Spidi
PostWysłany: Nie 21:21, 28 Lut 2016    Temat postu:

Kurde na zdjęciach z przed anodowania te Twoje graty wyglądają na dobrze przygotowane.
Coś mi się wydaje, że tutaj poprostu fachman lub jego warsztat(albo jedno i drugie) zwyczajnie kuleją. Zresztą, za taką kasę faktycznie ciężko spodziewać się szału.
mani3k123
PostWysłany: Nie 17:44, 28 Lut 2016    Temat postu:

Na szczęście tylko 120 , na obrazku nie ma kopajki ( też wygląda podobnie)
To co pomalowałem było jakies szaro matowe gość mówił że dekielki mają domieszkę magnezu i się nie dało ich poanodować.
Więc je pomalowałem i wygląda to tak :

A części wysłałem w takim stanie :



Jesgo profesjonalizm się przy tych częściach nie udzielił. Dobrze tylko że to dość leciwa maszyna i jeździ w lesie, a nie ma robić szał pod sklepem . Do zdjęć z daleka będzie dobrze.
Zdjęcia też nie oddają tego w 100% na żywo troche bardziej się błyszczy.
Spidi
PostWysłany: Nie 17:19, 28 Lut 2016    Temat postu:

To ja chyba wolałbym proszkowo pomalować.
Słabo to wygląda i z charakterystycznym błyszczącym efektem jaki mają graty z katalogu PP, mało to ma wspólnego. :/
Fourier
PostWysłany: Nie 17:16, 28 Lut 2016    Temat postu:

Jaki koszt?
mani3k123
PostWysłany: Nie 16:20, 28 Lut 2016    Temat postu:

Kilka zdjęć ode mnie . Tak to wygląda po anodowaniu od gościa z OLX gość jest z Lublina




PPanOlszak
PostWysłany: Pią 14:12, 12 Lut 2016    Temat postu:

Ja też słyszałem, że z tym ciężko jest...
henio12323
PostWysłany: Czw 22:37, 11 Lut 2016    Temat postu:

wiesz tam sie nie bardzo co myje ;P po prostu masz utlenione bardziej albo mniej - i stąd plamy i róznice w kolorach.
mani3k123
PostWysłany: Czw 22:21, 11 Lut 2016    Temat postu:

Inaczej , akurat półki wyszły najlepiej , mówiąc o przebarwieniach mówie tu o plamach tak jak by nie zostało porządnie obmyte . Wstawie jakieś foty , za tą cene co zapłaciłem jest ok, ale wolał bym dopłacić i mieć wszystko jak należy.
henio12323
PostWysłany: Czw 22:15, 11 Lut 2016    Temat postu:

no własnie o tym mówimy - kazda czesc ( chyba bo co ja tam sie znam.... ) jest w jakis sposób zabezpieczana, pasywacje albo anody - bez koloru. wiem że felgi są np anodowane tylko bezkolorowo jako zabezpieczenie powierzchni tylko.


wiec u ciebie są takie przebarwienia bo gdzieniegdzie sie wytarło i sie bardziej utleniło gdzie indziej mniej. żeby to wyszło perfekt musiał byś wszystko wyszkiełkować i spolerować. - roboty od groma. profesjonalisci od razu mówią - bo sam chciałem półki sobie strzelic pomaranczowe ale od razu mówili że sie nie podejmą na uzywanych częsciach bo to wyjdzie kiepsko
mani3k123
PostWysłany: Czw 21:00, 11 Lut 2016    Temat postu:

Siema , ostatnio anodowałem kilka części :
półki , kopajke, stopy od trzymania kiery, dzwignie hamulca tylnego.
Miały być jeszcze dekielki filtrów oraz dekielki od pomp niestety nie da się ich poanodowac.
Gość który mi to robił mówił że aby się świeciły muszą być wypolerowane .
Wypolerowałem nie stety części i tak są matowe .
Ogólnie wiadomo moje cześci mają już kilka wiosen , i nowych ze starych się nie zrobi.
Myśle że gość który mi to robił troche zje*** sprawe , bo sa przebarwienia itd.
Pan ogłasza się na OLX jako profesjonalne anodowanie aluminum jednak profesjonalizm przy moich częściach gdzieś znikł , a przynajmniej go nie widać.
Części które się nie udały pomaloałem metalikiem z puchy kolor podpasował z daewoo i też wyszło ładnie .
theodor
PostWysłany: Czw 17:34, 11 Lut 2016    Temat postu:

Póki jest surowe to luz, ale jeśli jest na nim stara powłoka pasywacyjna pouszkadzana, a pod nią utlenione alu to trudniejsza sprawa

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group