Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 20:58, 24 Lut 2016    Temat postu:

to forum motocyklowe - nie jasnowidzów ;D

jak juz pierscien pękł to musiało byc od dawna cos nie tak, rozbieraj i diagnozuj, moze pierscien moze cały tłok ? Very Happy moze cylinder cały a moze zrobiło dziure, nie przewidzisz tego Very Happy
major000
PostWysłany: Śro 20:53, 24 Lut 2016    Temat postu:

Przyczyn może być kilka, zapieczony/pęknięty pierścień, pęknięty tłok, uszkodzony nicasil, uszkodzona głowica. Jeśli coś się urwało i latało w cylindrze to nicasil będzie uszkodzony.
Juniorek
PostWysłany: Śro 20:49, 24 Lut 2016    Temat postu: KTM SX 250 Słaba kompresja

Witam jeżeli powielam temat to poproszę o przekierowanie do niego. Chciał bym się dowiedzieć czy powodem nagłej utraty kompresji w silniku może być coś innego niż pęknięcie pierścienia? czy przy pękniętym pierścieniu moto odpali? Jeżeli odpali to jaką mniej więcej moc będzie miał? I czy gdy pierścień pękł to nicasil w 100 % jest uszkodzony .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group