Autor Wiadomość
Waski
PostWysłany: Pią 23:33, 26 Lut 2016    Temat postu:

Sluszna uwaga, widzialem na schemacie z katalogu czesci ze ona jest,ale nie przyszlo mi do glowy ze moze sie obraca czy cos. Hehe. Dzieki!
wójo
PostWysłany: Pią 21:23, 26 Lut 2016    Temat postu:

mozesz rozwiercic, w na łaczeniu karterów masz tulejke centrujaca która moze sprawiac problem jak zacznie sie obracac (ale nie musi). wiercic trzeba oba kartery na raz.
Waski
PostWysłany: Pią 20:50, 26 Lut 2016    Temat postu:

Ok,tak tez uczynie. Dzieki wielkie za pomoc!
henio12323
PostWysłany: Pią 19:55, 26 Lut 2016    Temat postu:

lepiej po, ludzie tak robia i nic sie nie dzieje wiercac razem na pewno bedzie osiowo ;P
Waski
PostWysłany: Pią 19:28, 26 Lut 2016    Temat postu:

Ok,czyli tulejki odpadaja. Tylko pytanko czy lepiej wiercic przed rozpolawianiem czy po,liczac na to ze nic tam nie pocieknie? Uszczelka polowek jest taka sama w obydwoch rocznikach,wiec powinna sie pokryc z wiekszym otworem? Dziekuje bardzo za pomoc!
te300
PostWysłany: Pią 13:14, 26 Lut 2016    Temat postu:

ja rozwiercałem na wyjętym silniku, chciałem zamontować dobry silnik w nowszej ramie, jakbym miał w planie rozpoławianie silnika pewnie analizowałbym inną opcję - być może zmianę karterów (za grosze można kupić);
moim zdaniem im bliżej oryginału tym lepiej a kombinacje z tulejkami nie są dobrym pomysłem.
Waski
PostWysłany: Pią 12:58, 26 Lut 2016    Temat postu:

Ja wlasnie najprawdopodobniej bede przekladal silnik z 2005 do ramy 2003 i silnik 2003 do ramy 2005. I teraz nie wiem co zrobic,czy zastosowac cienka oske w ramie 2005 i kombinowac z jakimis tulejkami w rame i wachacz(nie wiem czy nie za duza rzezba?) czy rozwiercac blok 2003r. Wtedy musialbym jeszcze rozwiercac rame 2003 na gruba oske,zeby zamontowac silnik 2005(wachacz mam z 2004 wiec by pasowalo). Ewentualnie jeszcze cienka oska + jakies tulejki w blok i wachacz.

Powiedz mi kolego jeszcze czy jak wierciles miales silnik w ramie,zeby na pewno sie otwory zgadzaly,czy poprostu poszerzyles otwor w bloku i podeszlo bez problemow? Bede rozpalawial ten silnik i jeszcze pytanko, lepiej rozwiercic teraz i poskladac na nowej uszczelce czy najpierw poskladac i dopiero wiercic? Dzieki za info i zainteresowanie.
te300
PostWysłany: Pią 9:02, 26 Lut 2016    Temat postu:

ja wkładałem silnik od 520 w ramę 2005 - porządny rozwiertak i dało radę, niczego nie uszkodziłem nic nie ciekło jeździłem na tym dwa sezony.
szaman108
PostWysłany: Pią 0:48, 26 Lut 2016    Temat postu:

Witam

Nie nie ma tulejek.Ja przerabiałem ale w drugą stronę,musiałem tylko rozwiercić ramę aby wstawić ośkę pod silnik z 2004 roku no i sfrezować łeb na sześciokąt oby wszedł w ramę.Dorobiłem nawet sobie tulejki aby wstawić w kartery i ewentualnie zastosować cienką ośkę ale nie zastosowałem tego patentu.
Waski
PostWysłany: Czw 21:18, 25 Lut 2016    Temat postu: Przekladka silnika exc 525 2003r do ramy 2005 i na odwrot

Witam wszystkich. Mam takie pytanko,czy w tej dziurze w silniku przez ktora przechodzi sruba spinajaca wachacz,silnik i rame w jedna calosc,siedza jakies tulejki,ktore da sie wymienic? Chodzi o to,ze w roczniku 2005 ta sroba jest grubsza i nie przechodzi przez blok z roku 2003. Roznica wynosi ok.1mm i teraz nie wiem czy rozwiercac blok czy jak to ogarnac. Bede wdzeczny za sugestie. Przepraszam za brak polskich znakow.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group