Autor Wiadomość
theszall2t
PostWysłany: Nie 12:19, 28 Lut 2016    Temat postu:

paliwoto pierwsze co sprawdziełem . wezme zaczne od tego gaznika .
Fourier
PostWysłany: Sob 23:45, 27 Lut 2016    Temat postu:

Kajtek DBL dobrze mówi - może być iglica. Poza tym regulacja pod daną temperaturę powietrza.
Temat był już poruszany kilka razy i non stop pojawiają się nowe...
amek721
PostWysłany: Sob 23:01, 27 Lut 2016    Temat postu:

Regulacja niezużytymi dyszami, śrubkami, iglicami i klipsem, przy ciepłym silniku i czystym filtrze powietrza.
Dopiero wtedy możemy mówić o porządnej regulacji gaźnika.
Oczywiście nie wszystko musi wymagać korekty.
rejdzik
PostWysłany: Sob 22:36, 27 Lut 2016    Temat postu:

up - bez sensu.
Sprawdź jak leci paliwo z baku.
Zaworek iglicowy może się blokować.
Regulacja DYSZAMI, nie iglicami.
Kajtek DBL
PostWysłany: Sob 18:23, 27 Lut 2016    Temat postu:

Daj ząbek wyżej na iglicy i sprawdź.
theszall2t
PostWysłany: Sob 18:04, 27 Lut 2016    Temat postu: KTM 2005 rok 125 sx problem ??

Witam po krótce opowiem motorek pali wszystko idealnie az do momentu "odkrecenia " 1 ,2 i 3 wchodzą ładnie , robi robote heh Very Happy
wrzucam wyzsze biegi i na odkreceniu manety jest klasyczne "buuu " puszczam ją , i odrazu dalej idzie ale nie moge odkrecac na maksa. potem powiedzmy jade dalej potrafi odkrecic sie normalnie na maxa na wszystkich biegach a potrafi tez miec problem na nizszych , zalezy od humorku Wink

dodam tak na moje "chłopskie oko " :
wrzuce dla swietego spokoju nowy filtr na dniach i nowa NGK (chyba ze macie lepsze propozycje )
czuc troche w spalinach troche jakby nie pałił całego paliwa (moze ma cos z mieszanka ) wiec tez przeszperam gaznik .

nie wiem do czego jeszcze zajrzec , czuje ze cos z gaznikiem . ktos miał podobnie ?
juz koncza mi sie pomysły . dla mnie to wyglada jakby go na odkreconej manecie zalewało .

jak ktos ma ciekawe rady /pomysły to pisac .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group