Autor Wiadomość
fidel
PostWysłany: Pon 23:56, 29 Lut 2016    Temat postu:

No dobra, kolo od akrapa napisał, że wydech był założony w exc-f 250 z 2010 roku. Ja mam exc 530 z 2010 roku i teraz moje pytanie do Was, czy ten wydech mi podejdzie? Patrząc w internecie widziałem nówki akrapy carbony, które jak sprzedawca twierdzi pasują do wszystkich exc 4t wyprodukowanych od 2003 do 2013r. Tak więc średnica kolanka jest znormalizowana u wszystkich exc 4t ?
Spidi
PostWysłany: Pon 19:52, 29 Lut 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
FMF z power bombą to już kompletny wydech więc na 1000% będzie lepszy od wymiany samego tłumika na Akrapa.


+1

Bzdury ten gość od serwisu opowiada. Jak ma takie teorie to ja bym się poważnie zastanowił nad jego kompetencjami... Rolling Eyes
hacker33
PostWysłany: Pon 14:42, 29 Lut 2016    Temat postu:

FMF z power bombą to już kompletny wydech więc na 1000% będzie lepszy od wymiany samego tłumika na Akrapa.
fidel
PostWysłany: Pon 13:35, 29 Lut 2016    Temat postu:

Mało u mnie technicznego tereny, dużo płaskiego. Latam dużo przelotów, zamiatam dupą, odkręcam na maxa i powiem, że szału nie ma. Gość, który zajmuje się serwisem powiedział mi, że poleca mi akrapa, pokrywe pompki przyśpieszacza ze śrubą, zobaczyć jakie mam dysze i że fmf z bombą jest gorszy.
Ciekaw jestem czy ktoś na forum miał i fmf z bombą i akrapa na seryjnym kolanie. Dostałbym wtedy wszystko jak na tacy ... ale byłoby zbyt pięknie.
Gość
PostWysłany: Pon 13:34, 29 Lut 2016    Temat postu:

Mało u mnie technicznego tereny, dużo płaskiego. Latam dużo przelotów, zamiatam dupą, odkręcam na maxa i powiem, że szału nie ma. Gość, który zajmuje się serwisem powiedział mi, że poleca mi akrapa, pokrywe pompki przyśpieszacza ze śrubą, zobaczyć jakie mam dysze i że fmf z bombą jest gorszy.
Ciekaw jestem czy ktoś na forum miał i fmf z bombą i akrapa na seryjnym kolanie. Dostałbym wtedy wszystko jak na tacy ... ale byłoby zbyt pięknie.
Spidi
PostWysłany: Pon 13:08, 29 Lut 2016    Temat postu:

Fidel - zawsze jeśli chodzi o wpływ na osiągi, bez porównania więcej da Ci wymiana całego układu niż samej tylko końcówki.
Czy odczujesz to na swojej "dupo-hamowni" zależy jak bardzo odwijasz i na ile jesteś w stanie wykorzystać potencjał motocykla. poza tym przy wymianie całego układu warto grzebnąć przy mapie silnika... Wtedy wykorzystujesz potencjał jaki daje Ci aftermarket'owy układ wydechowy.

Sama końcówka to raczej kwestia brzmienia i wyglądu oraz delikatna oszczęśdniśc na masie.
Fourier
PostWysłany: Pon 12:57, 29 Lut 2016    Temat postu:

Jak masz chwilę to zobacz sobie jeszcze wydechy pro circuit - nie wiem jak w 4t ale w 2t są dużo lepiej zrobione niż fmf.

http://www.gtstore.cz/
fidel
PostWysłany: Pon 11:51, 29 Lut 2016    Temat postu:

Szukałem dużo o fmf z powerbombą, jest jeden temat tu na forum i kilka na zagranicznych forach ale nie dowiedziałęm sie tego czego bym chciał. Jest duża różnica miedzy akrap + seryjny exhaust pipe a wydech fmf + exhaust pipe z mega bombą ? Różnice na tych wydechach zobaczę na papierze czy odczuje na własnych rękach i jak one mają się do siebie ?
Spidi
PostWysłany: Pon 10:56, 29 Lut 2016    Temat postu:

Bez dwóch zdań bierz tytan. Nie dość, że masz możliwość kupić go za niemal polowe ceny to te karbonowe końcówki łamią się jak zapałki.
hacker33
PostWysłany: Pon 10:00, 29 Lut 2016    Temat postu:

I tytan i carbon są bardzo nietrwałe.
Do jazdy w terenie nie wybrałbym ani jednego anie drugiego.
Carbon się wypala i niszczy od zęba czasu a tytan jest jak papier.
maximus_vodka
PostWysłany: Pon 9:50, 29 Lut 2016    Temat postu:

Karbonowa jest w 2 motocyklach moich znajomych i w 2 jest lub była pęknie ta a zamiennik chyba 300 złotych. Ja mam tytan w jednym motocyklu i jest wytrzymalszy, dlatego w drugim, mimo niższej ceny karbonu zbieram na tytanowy. Kwestie estetyczna pomijam, bo dla mnie tytan jest piekny
henio12323
PostWysłany: Pon 8:19, 29 Lut 2016    Temat postu:

cała carbonowa szybko moze poleciec w terenie - moze i bedzie odrobine lżejsza i ładniejsza ale ja bym nie kupił - w sensie szkoda mi kasy na cos co nie bedzie super trwałe

co do wywrotek - mozesz sie 10000 x wywrócić i nawet nie zarysowac.... ale równie dobrze moze ci na postoju sie wywrócic na prawo uderzyc w pieniek jakis i sie rozwalić ;D
lionix
PostWysłany: Pon 6:07, 29 Lut 2016    Temat postu:

Jak ci szkoda wymien na ameliniowa
fidel
PostWysłany: Pon 0:23, 29 Lut 2016    Temat postu: Akrap tytan vs karbon

Połamał ktoś z was końcówkę karbonową w akrapie ? Chodzi mi czy wytrzymałość na udarność jest na tyle niska, że przy byle pyknięciu o cokolwiek mi pęknie. Rzadko zdarzają mi się gleby, jak już to slajdy na płąskim, na podjezdzie kłade motocykl na bok nie rzucam. Dzwoniłem po serwisach ktm i wszedzie mi mówili, że przez pięć lat zdarzyło sie kilka pęknietych dwie trzy..

Kupiłem perełkę, jestem pedantem wszystko ma być na tip top i właśnie strasznie mi się podoba akrapović karbon. Jestem ze śląska, głównie tereny nizinne, latam po lasach, sam już nie wiem.. Mam do pochytania wydech akrapovic do 530 taki jak ten w stanie idealnym za 300 euro : http://www.ktm-parts.com/58605099000.html

Chciałbym się doradzić co byście zrobili na moim miejscu, na pewno nie jeden z was miał podobny dylemat. Od kilki dni nic nie robie w wolnym czasie tylko pacze i pacze te akrapy. Brać karbona nówete za 2.5 k czy titana za 300 euro. Pieniądze nie mają znaczenia.. POMÓŻCIE !!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group