Autor |
Wiadomość |
Fourier |
Wysłany: Nie 21:39, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
Na 4t się nie znam ale... zwiększenie pojemności (bez ruszania reszty silnika) przeważnie daje zmianę mocy w dolnym i średnim zakresie obrotów, u góry jest tylko minimalna różnica (SX 125 vs 150 - u góry są 3 konie więcej, podobnie sytuacja ma się z EXC 125/200 i 250/300 - te większe pojemności mają dużo lepsze doły).
Jeżeli bardzo zależy Ci na mocy z tego co pamiętam jakaś Holenderska firma produkuje do KTMów dodatkowe wtryskiwacze. Rozwiązanie jest takie jak w nowych Kawach - jeden wtrysk za filtrem powietrza, drugi za przepustnicą. Do tego dochodzi nowy ECU i program.
Można chyba też kombinować ze częściami z SX/XC (moduł, wał?, sam musisz poszukać http://ktmsklep.pl/wyszukiwarka-czesci/23/173/2182/350-exc-f-eu) ale pewnie efekt będzie taki że to co dostaniesz u góry zgubi się na dole (fizyka). Możesz też dać głowicę na porting/flow żeby poprawić fabryczne niedoróbki i spasować niektóre rzeczy (Woryna robi głowice w crossówkach, ścigaczach i żużlu).
Ogólnie zabawy i rzeczy, które można zrobić jest dużo, tak samo z kosztami. Nie wiem czy nie lepiej... 450. |
|
|
fawinyl |
Wysłany: Nie 20:55, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
Spidi napisał: | Panowie pytanie było bardzo konkretne więc pewnie kolega Fawinyl ma jakieś powody dlaczego kombinuje tak a nie inaczej. Z tego co kojarzę to jeździ/jeździł w szybkich rajdach typu "baja" więc zapewne wie co robi i o co pyta... |
Dziękuje Spidi.
Wydech akrapa jest, moto fanie nawet się zbiera na przełożeniach 13/48, ale na ostatnim biegu dostaje zadyszki, i z tego powodu szukam rozwiązania które dało by więcej mocy w górnym zakresie obrotów. Jeździłem 350SX-F i na wyższych obrotach jest zdecydowanie bardziej żwawy niż EXC. |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 19:59, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
Załóż kompletny dedykowany wydech Akrapa, różnica będzie spora. Pod taki wydech możesz jechać na strojenie żeby dodatkowo stworzyli ci nowe mapy. |
|
|
Spidi |
Wysłany: Nie 19:52, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
Panowie pytanie było bardzo konkretne więc pewnie kolega Fawinyl ma jakieś powody dlaczego kombinuje tak a nie inaczej. Z tego co kojarzę to jeździ/jeździł w szybkich rajdach typu "baja" więc zapewne wie co robi i o co pyta... |
|
|
Kiełek |
Wysłany: Nie 19:22, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
Myślę, że w 350 skutki wkładania big bora będą podlone, dół silnika jest podobny jak w 250.
Odnośnie różnic miedzy sx a exc pewnie sporo ma do powiedzenia Kristof, on przerabiał w druga stronę. |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Nie 19:01, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
kup 450 |
|
|
Fourier |
Wysłany: Nie 17:11, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
Nie wiem czy w 350 efekty zastosowania big bore będą takie same ale... u znajomych w 250/280tkach korby sypia się po jednym tłoku. |
|
|
te300 |
Wysłany: Nie 15:51, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
zanim zaczniesz bawić się w big bory zmień lub zmodyfikuj oryginalny wydech |
|
|
fawinyl |
Wysłany: Nie 14:29, 06 Mar 2016 Temat postu: KTM EXC350 |
|
Witam.
Mam pytanie czym różni sie silnik pomiędzy 350SX-F a EXC?
Czy jest jakiś w miarę prosty sposób aby wykrzesać parę koni z 350exc?
Zestaw Big Bore kit? |
|
|