Autor Wiadomość
tosiek
PostWysłany: Wto 14:11, 16 Lis 2021    Temat postu:

Temat stary ale może ktoś mi podpowie jaki gaźnik do KTM EXC-F 450 SixDays z 2009 będzie pasować? U mnie wytarł się korpus i nawet po wymianie płytki na zimny słychać jak dzwoni, więc szukam nowego.
dkrause
PostWysłany: Pią 22:17, 11 Mar 2016    Temat postu:

napisale te gazniki ale linka nie wkleilem Smile
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=ga%C5%BAnik+dellorto+vhsb+38+qs&bmatch=base-relevance-uni-1-3-0229
dkrause
PostWysłany: Pią 22:16, 11 Mar 2016    Temat postu:

niby do mojego Kata są te gaźniki.. poryłem troche w necie i tak wyszlo. to chyba nie ma co kombinowac i chyba nalezy kupic cos z tego co nie??? czy wlasnie szukac mikuni??? bo keihina to kolo 2k wiec troche za duzo Smile
żółf
PostWysłany: Pią 17:30, 11 Mar 2016    Temat postu:

Jak gaźnik jest już wyeksploatowany - wytarty korpus, to choćbyś wymienił wszystko to i tak do ładu nie dojdziesz. Do lc4, a więc i do Twojego sprzęta doskonale sprawdza się gaźnik mikuni tm40, jak dobrze poszukasz to znajdziesz nówkę poniżej 1000zł
henio12323
PostWysłany: Pią 15:10, 11 Mar 2016    Temat postu:

ja tez tego nie wiem ;P

nowy tak jak mówisz z 1700 normalna cena. nowe gaźniki są okropnie drogie i niezaleznie juz nawet jakie ;Razz bo do motorowerów koszxtują nawet pare dobrych stówek

szukaj uzywanego gaźnika w odpowiednim stanie
dkrause
PostWysłany: Pią 13:48, 11 Mar 2016    Temat postu:

a wiesz może gdzie szukać w/w gażnika?? dzwonilem do ktm i orginał do mnojego kosztuje 1,7k zl. Podobno Dellorto był stosowany jeszcze w innych markach motocykli? wie ktos cos?? i nie wiem jaki tu mam czy 17,5 19,00 czy 21.00
henio12323
PostWysłany: Pią 9:22, 11 Mar 2016    Temat postu:

ciezko bedzie kupic uzywany w super stanie, pomysl nad wrzuceniem keihina FCR jak w modelach EXC, najtanszy na świecie nie jest ale zwykle duzo problemów po załozeniu odpada - o ile dobrz wyregulujesz motocykl duzo lepiej bedzie jeździł
dkrause
PostWysłany: Pią 9:14, 11 Mar 2016    Temat postu: Regeneracja czy nowy gaźnik??

Witam. Niestety w moim sxc 540 z '99 wnętrze gaźnika uległo dużemu zużyciu. Co za tym idzie motocykl nie Chodzi tak jak powinien. Niby poregulowany i wyczyszczony a powyżej 1/3 przekreconej manetki długi się, strzela itp. Ogólnie nie jedzie. Powiedzcie mi czy regenerowac czy szukać nowego? Czy ktoś wie jaki tutaj jest dokładnie gaźnik? Od lc4? Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group