Autor |
Wiadomość |
Spidi |
|
|
Spidi |
Wysłany: Pon 15:50, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
SMC jest niższy o ok. 5 cm. Różnica jest bardzo zauważalna mimo nieco szerszego siedzenia.
Ciekawy patent jest ze zbiornikiem paliwa. Jest on z tyłu(wlew paliwa tuż za siedzeniem) a sam zbiornik schodzi bardzo nisko, mając swoją najniższą część w okolicach dolnego mocowania tylnej sprężyny. Wszystko oczywiście w myśl optymalnego rożlozenia masy i obniżenia środka ciężkości - pierwsze wrażenia mówią, że działa.
Najmocniejszy seryjnie produkowany singiel(prawie 70KM). Mój już na mapie Evo I i przelotowym wydechu więc po cichu liczę, że ma ~60KM na tylnym kole. Wybieram się na hamownię żeby to zweryfikować.
Suchy waży 140kg ale troszkę można urwać. Sama wymiana wydechu to już oszczędność przynajmniej 2,5kg. Podnóżki pasażera, uchwyty, gumki różne, mniejsze kierunki, lusterka i zbiera się kolejne 2kg. Inwestując więcej można jeszcze zmienić akumulator na lekki oraz koła i zejść w okolicę 130kg.
Dalej sporo w porównaniu z EXC ale mocy zdecydowanie więcej a interwały serwisowe bez porównania mniej upierdliwe i kosztowne. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 13:33, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
Jak z wysokością siedzenia w porównaniu do enduro (EXC/FE)? |
|
|
Fat |
Wysłany: Pon 9:22, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
Nie bój żaby, ponoć ostatni tydzień chłodu i potem wiosna Też się nie mogę doczekać, aż swojego kloca wyciągnę na asfalt. |
|
|
Spidi |
Wysłany: Pon 0:34, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
Zimno jeszcze i ślisko ale nie wytrzymałem...
Musiałem przetestować!
Kajtek ma potencjał!
Zdecydowanie nie jest to grzeczne moto... Trzeba będzie mocno uważać na lejce i drogówkę!
Moc nie szokuje ale jak się odwinie to nie można powiedzieć, że nie zapierdala. Tak czy siak pewnie jednak zmienię przednią zębatkę na 1 ząbek mniejszą...
Jestem bardzo mile zaskoczony zwrotnością i zwinnością.
Wiadomo, że nie dorówna w tej kwestii EXC 500 na kołach SM ale obawiałem się, że będzie znacznie gorzej. Myślałem sobie, że może być deko przyciężki albo nieporęczny. Nic z tych rzeczy. Jest lepiej niż dobrze a nie trzeba co chwila w nim grzebać, zmieniać oliwy, robić remontów itp.
Zawias i heble na pierwsze wrażenie - petarda! Jednak za zimno jeszcze żeby się mocniej powściekać.
Jedno co mnie martwi - jest koniec marca a wiosny nie widać!! |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 20:05, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
Piękna szmata Też mi chodzi po głowie supermoto... |
|
|
luksw |
Wysłany: Nie 19:59, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
No dokładnie jeszcze w takim stanie smcr nie widziałem
Jedynie pogratulować na pewno będzie dobrze służył |
|
|
StianEXC |
Wysłany: Nie 18:05, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
Ale zadbany Jak nówka. |
|
|
Spidi |
Wysłany: Nie 17:16, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
luksw napisał: |
A ludzie mówią że w Polsce źle hehe:D |
Kupienie w Polsce zdrowego SMc Ra graniczy z cudem!
Na cały kraj KTM puszcza co roku dosłownie kilka sztuk(na 2016 przewidziano 4 sztuki i miesiąc temu 3 były już zamówione). Sprzedają się na pniu zanim jeszcze fizycznie pojawią się w kraju.
Używek na sprzedaż jest jak na lekarstwo, ceny wysokie a zwykle lwia część to wyjeby ściągnięte gdzieś z zachodu, gdzie mimo wysokiej ceny stan pozostawia wiele do życzenia... Ładne egzemplarze bardzo sie na zachodzie cenią - za 12 rok trzeba szykować zwykle minimum 8k €.
Dzięki. Cieszę się z niego jak głupi z bateryjki...
Anodowane koła rozwalają system! |
|
|
amek721 |
Wysłany: Nie 0:12, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
Aż ciężko nie skomentować...
Po prostu piękny! |
|
|
Fat |
Wysłany: Sob 22:48, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
Dooobry pener! |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Sob 21:34, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
.... tylko pozazdrościć
Oby się spisywał.
Piękny! |
|
|
luksw |
Wysłany: Sob 21:19, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
Super maszyna gratulacje
A ludzie mówią że w Polsce źle hehe:D |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 19:38, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
wooow! super! |
|
|
Spidi |
Wysłany: Sob 18:30, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
Thx panowie.
Co prawda zapłaciłem jak za zboże i zdecydowanie nie była to cenowa okazja... Jednak trafiła się prawdziwa "perełka", więc wcale się nie dziwię poprzedniemu właścicielowi, że bardzo wysoko cenił tego KajTka.
Trochę rzeczy planuje zmienić.
Inne handbary(jeszcze nie wybrałem jakie), osłona silnika w czarny mat a osłony wydechu planuję wymienić na carbonowe. Dodatkowo wleci trochę anodowanej biżuterii w postaci dekielków pomp itp.
Może jakieś krótkie klamki nie-łamki, małe ledowe kieruneczki z przodu. |
|
|