Autor Wiadomość
4tSTUNT
PostWysłany: Pią 10:59, 15 Kwi 2016    Temat postu:

pablo83 napisał:
Ubytek płynu jest zanczny jak spusciłem to zeszło moze 0,5L.Mlecznej zawiesiny tez sporo cała góra silnika i widac tez przez oczko poziomu oleju.


Jak już w oczku widziałeś mmleko to odpalanie silnika nie było mądrym posunięciem.


Co do uszczelki jest możliwość że padła sama z siebie. Kiedyś zrzucałem u sibie górę, przejechałęm może z 10mth i padła uszczelka i robota od nowa.

Co do głowicy nmr lublin dobrą robote robi.
helmex
PostWysłany: Śro 20:39, 30 Mar 2016    Temat postu:

polecam majster128 gosc ma pojecie. co do upalenia uszczelki, moze nie byc to jego wina. raz na 100 motocyklów uszczelka pada kilka godzin od remontu.
pablo83
PostWysłany: Pią 10:19, 25 Mar 2016    Temat postu:

Gdzie najlepiej wysłac głowice do planowania i ogólnego sprawdzenia?
bully
PostWysłany: Czw 6:26, 24 Mar 2016    Temat postu:

ważniejszy jest ten góra dół, ale ręką ciężko wyczuć. szukaj śladów przecieku na uszczelce, domniewam że masz 4T. Od razu pomiar płaszczyzny cylindra i głowicy.
To może silnik RFS? Pompa wody ok?
pablo83
PostWysłany: Śro 21:11, 23 Mar 2016    Temat postu:

Pany głowica zrzucona cylinder ok. tylko jaki jest dopuszczalny luz na korbie?
Bo ruszajac na boki jest około 1mm.A ruszajac góra dół luzu nie ma.
pablo83
PostWysłany: Nie 19:44, 20 Mar 2016    Temat postu:

Tez mi to pierwsze przyszło na myśl.Ale mechanik twierdzi ze to wina uszczelki.Z reszta juz w to nie wnikam bo niechce sie wiecej wkur..Miał mi to zrobic w ramach gwarancji ale juz wole to sam zrobic porzadnie a niech odda kase za uszczelke.
GaCek
PostWysłany: Nie 18:42, 20 Mar 2016    Temat postu:

pablo83 napisał:
sprawdzone leca bomble powietrza chłodnica po odpaleniu.Czyli co? mechanik zalozyl zle uszczelke po wymianie tłoka?skoro 20 mtg nalatane na nowym tłoku i takie cos Shocked

Czyżby mechanik używał dynamometru w wersji ręcznej? Duże prawdopodobieństwo....
Planowanie głowicy, nowa uszczelka + porządny dynamometr oraz wiedza uzyskana z serwisówki powinno wystarczyć.
pablo83
PostWysłany: Nie 15:50, 20 Mar 2016    Temat postu:

A jak sie pozbyc tej mlecznej zawiesiny z silnika? Wlac nowy olej zagzrac silnik i spuscic? i tak kilka razy?
henio12323
PostWysłany: Nie 14:21, 20 Mar 2016    Temat postu:

rozbierz to moze sie dowiesz ;D moze beda jakies slady i moze sie dojdzie co i jak było nie tak
pablo83
PostWysłany: Nie 13:02, 20 Mar 2016    Temat postu:

sprawdzone leca bomble powietrza chłodnica po odpaleniu.Czyli co? mechanik zalozyl zle uszczelke po wymianie tłoka?skoro 20 mtg nalatane na nowym tłoku i takie cos Shocked
GaCek
PostWysłany: Nie 12:10, 20 Mar 2016    Temat postu:

No to "czapka" w górę....
pablo83
PostWysłany: Nie 12:06, 20 Mar 2016    Temat postu:

Ubytek płynu jest zanczny jak spusciłem to zeszło moze 0,5L.Mlecznej zawiesiny tez sporo cała góra silnika i widac tez przez oczko poziomu oleju.
GaCek
PostWysłany: Nie 11:59, 20 Mar 2016    Temat postu:

Ubytek płyny, wzrost poziomu oleju z jednoczesnym tworzenie się mlecznej zawiesiny.... Podwyższone ciśnie w układzie chłodzenia. - wersja extrim.
KozioŁ
PostWysłany: Nie 11:58, 20 Mar 2016    Temat postu:

odpal motocykl
odkręć korek od chłodnicy, jak pojawią się bąbelki to poszła uszczelka pod głowicą
pablo83
PostWysłany: Nie 11:54, 20 Mar 2016    Temat postu: Woda w silniku

Witam.Jak zdiagnozowac czy poszła uszczelka pod głowicą czy to od pompy wody?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group