Autor |
Wiadomość |
Karolek |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 21:26, 20 Sie 2019 Temat postu: |
|
Tak jak pisze Henio - z biegiem lat zmieniały się oznaczenia iglic. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 15:39, 20 Sie 2019 Temat postu: |
|
jedna z serwisówek pewnie jest nie od tego modelu, ewentualnie czasem nowsze ksiązki mogą miec jakies przejscie oznaczenia iglic |
|
|
mlody_mk2 |
Wysłany: Wto 14:35, 20 Sie 2019 Temat postu: |
|
A teraz kolejna rzecz w drugiej serwisówce dla tej samej wysokości i temperatury mam iglicę N8RH , reszta bez zmian. Motocykl exc 300 2007 rok. Czym to się różni ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 14:04, 20 Sie 2019 Temat postu: |
|
mam taka iglice pisz na PW |
|
|
mlody_mk2 |
Wysłany: Wto 14:00, 20 Sie 2019 Temat postu: |
|
Witam, nie chciałem otwierać nowego tematu gdyż pytanie podobne. Według mojego położenia npm czyli 0 powinienem mieć nastawy tak jak kolega na samym początku tematu. Motocykl exc 300. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć iglicy N2ZW. Reszta widzę dostępna jest na ktm sklep. Czy ktoś może wie gdzie mogę kupić taką iglicę ? Chyba,że ktm zmienił numery i nazywa się teraz inaczej. |
|
|
bully |
Wysłany: Pią 12:00, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
Ten zakres początkowego otwarcia jest ciężko wyregulować. U mnie tez praktycznie w każdym 2t bylo za bogato. Jesli moto ma juz troszke przejechane to raczej nie patrz na tabelki bo zawsze będzie za bogato |
|
|
rejdzik |
Wysłany: Czw 20:22, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
Jeżeli jesteś tak bardzo wyczulony to ja bym najpierw sprawdzał membranę. |
|
|
major000 |
Wysłany: Czw 18:14, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
Na poczatek opuść iglicę. Nastawy z serwisuwki traktuj jako bazę wyjściową, motocykl ma już kilka lat i normalne jest że nie będzie pracował optymalnie na nastawach fabrycznych. |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Czw 17:07, 24 Mar 2016 Temat postu: regulacja gaźnika exc 300 |
|
witam,
w 300 2008 mam:
-dyszę gł 168
-iglicę N2ZW, klips na 4tym rowku od góry
-dyszę wolnych 35
-sruba powietrza wykręcona 1 obrót
czyli ustawienia z manuala dla 6-15*C oprócz dyszy głównej która ma byc wtedy 170
świeca bardzo ciemny brąz-prawie czarna,
wolne obroty, odpalanie OK,
góra OK,
problem jest taki że przejscie dół-góra nie jest płynne,
przejechałem sie na 200 2010 i tam nie idzie wyczuc momentu otwarcia zaworu-tak jest płynnie,
u mnie tak do 30% obrotów silnik pracuje jak na zbyt bogatej mieszance (tak jak na zimnym), potem jest OK
tak samo jest na zielonej i czerwonej sprężynce, śrubę "dolly screw" regulującą napiecie wstepne sprężyny mam wkręconą 1 obrót,
na iglicy N2ZJ jest jakby lepiej ale wg manuala można jej uzywac od 25*C,
ma ktoś jakies sugestie? założyc uboższą dyszę wolnych? |
|
|