Autor Wiadomość
Karolek
PostWysłany: Czw 18:19, 12 Sty 2023    Temat postu:

Witam, nie chciałem otwierać nowego tematu ponieważ motocykl tez exc 300 2007r. Problem wyglada następująco: odpalam motocykl chodzi nagrzewa się i pracuje ładnie na wolnych obrotach jeśli płynnie dodaje gazu to się wkręca też bardzo ładnie, ale jeśli dodam gwałtownie gazu to jest "buu i dopiero sie wkreca" Ktoś wytłumaczy dla laika jak to wyregulować żeby nie było tego buu? Śrubka ta od strony filtra powietrza na dole wykręcona 2.5obrotu. ( kolor biały ) A może to za dużo? Ktoś mi to wytłumaczy ? https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/324970879_654732093096046_3318527397577662229_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=aee45a&_nc_ohc=_TkU6i50d6IAX_SPLCi&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_ht=scontent.xx&oh=03_AdR8dZx6b_0bQOuG2UTKGME9X_0ab9FZM9d7u73mzzmRfg&oe=63E792E9
Fourier
PostWysłany: Wto 21:26, 20 Sie 2019    Temat postu:

Tak jak pisze Henio - z biegiem lat zmieniały się oznaczenia iglic.
henio12323
PostWysłany: Wto 15:39, 20 Sie 2019    Temat postu:

jedna z serwisówek pewnie jest nie od tego modelu, ewentualnie czasem nowsze ksiązki mogą miec jakies przejscie oznaczenia iglic
mlody_mk2
PostWysłany: Wto 14:35, 20 Sie 2019    Temat postu:

A teraz kolejna rzecz w drugiej serwisówce dla tej samej wysokości i temperatury mam iglicę N8RH , reszta bez zmian. Motocykl exc 300 2007 rok. Czym to się różni ?
henio12323
PostWysłany: Wto 14:04, 20 Sie 2019    Temat postu:

mam taka iglice Smile pisz na PW
mlody_mk2
PostWysłany: Wto 14:00, 20 Sie 2019    Temat postu:

Witam, nie chciałem otwierać nowego tematu gdyż pytanie podobne. Według mojego położenia npm czyli 0 powinienem mieć nastawy tak jak kolega na samym początku tematu. Motocykl exc 300. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć iglicy N2ZW. Reszta widzę dostępna jest na ktm sklep. Czy ktoś może wie gdzie mogę kupić taką iglicę ? Chyba,że ktm zmienił numery i nazywa się teraz inaczej.
bully
PostWysłany: Pią 12:00, 25 Mar 2016    Temat postu:

Ten zakres początkowego otwarcia jest ciężko wyregulować. U mnie tez praktycznie w każdym 2t bylo za bogato. Jesli moto ma juz troszke przejechane to raczej nie patrz na tabelki bo zawsze będzie za bogato
rejdzik
PostWysłany: Czw 20:22, 24 Mar 2016    Temat postu:

Jeżeli jesteś tak bardzo wyczulony to ja bym najpierw sprawdzał membranę.
major000
PostWysłany: Czw 18:14, 24 Mar 2016    Temat postu:

Na poczatek opuść iglicę. Nastawy z serwisuwki traktuj jako bazę wyjściową, motocykl ma już kilka lat i normalne jest że nie będzie pracował optymalnie na nastawach fabrycznych.
janexc200
PostWysłany: Czw 17:07, 24 Mar 2016    Temat postu: regulacja gaźnika exc 300

witam,

w 300 2008 mam:
-dyszę gł 168
-iglicę N2ZW, klips na 4tym rowku od góry
-dyszę wolnych 35
-sruba powietrza wykręcona 1 obrót
czyli ustawienia z manuala dla 6-15*C oprócz dyszy głównej która ma byc wtedy 170

świeca bardzo ciemny brąz-prawie czarna,
wolne obroty, odpalanie OK,
góra OK,
problem jest taki że przejscie dół-góra nie jest płynne,
przejechałem sie na 200 2010 i tam nie idzie wyczuc momentu otwarcia zaworu-tak jest płynnie,
u mnie tak do 30% obrotów silnik pracuje jak na zbyt bogatej mieszance (tak jak na zimnym), potem jest OK

tak samo jest na zielonej i czerwonej sprężynce, śrubę "dolly screw" regulującą napiecie wstepne sprężyny mam wkręconą 1 obrót,

na iglicy N2ZJ jest jakby lepiej ale wg manuala można jej uzywac od 25*C,

ma ktoś jakies sugestie? założyc uboższą dyszę wolnych?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group