Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Pon 13:10, 04 Kwi 2016    Temat postu:

to jest łozysko wahliwe , inne nie podejdzie , takiego rozmiaru nie kupisz w zwyklym sklepie. Zamow komplet , lozysko , tuleje i obowiazkowo uszczelniacze - bo to przez nie padlo lozysko . Z tego co pamietam , najpierw wybic musisz te tulejki wraz z uszczellniaczami wkaldajac duzy plaski srubokret w srodek lozyska , zaczepic o rant tujelki i mlotkiem wybijac , potem za pomoca 2 nasadek do klucza i imadla wyprasowujesz lozyko ..
Fourier
PostWysłany: Pią 22:39, 01 Kwi 2016    Temat postu:

http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/prolink,17128.html
ddit
PostWysłany: Pią 11:08, 01 Kwi 2016    Temat postu: Luz na kiwaczce - amortyzatorze

Cześć! Posiadam KTM LC4 SXC 625 z 2004r. Mam luz na kiwaczce i/lub amortyzatorze (przy połączeniu z kiwaczką). Schemat:

http://ktmsklep.pl/schemat/58471/pro-lever-linking#schemes_heading

Starałem się wybić tulejki (na schemacie jako nr Cool, ale nie udało mi się.
Pytania:
1. Jak zdemontować łożysko amortyzator-kiwaczka? wykręcić kalamitkę i starać się wybić komplet (tulejki z łożyskiem)?
2. Czy jest szansa znaleźć zamiennik łożyska z pozycji nr 9. HINGE BEARING BLASTED (część: 203083050 cena: 265.07 PLN)? Cena oryginału wysoka!
3. Łożyska igiełkowe wydaje mi się, że bez trudu dobiorą mi w sklepie z łożyskami. Mogę się spodziewać jakiś problemów z kupnem łożysk, uszczelniaczy lub innych elementów?
Dziękuję za wszelką pomoc !!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group