Autor Wiadomość
PreSS
PostWysłany: Wto 13:41, 05 Kwi 2016    Temat postu:

okey, w takim razie wielkie dzięki za pomoc Wink
amek721
PostWysłany: Wto 13:16, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Membrana to element bezpośrednio za gaźnikiem (bliżej silnika).
Przykręcony na 5 czy 6 śrub.
Warto byłoby zajrzeć, ale warto byłoby też wymienić uszczelkę przed ponownym montażem.
Nie wrzucaj filmików tylko poczytaj o objawach zbyt bogatej/ubogiej mieszanki i ogólnie o regulacji gaźnika. Sporo poczytaj.
PreSS
PostWysłany: Wto 13:07, 05 Kwi 2016    Temat postu:

@Fourier membrana czyli, gdzie się znajduje ? jestem zielony w tym temacie :/
@amek721 postaram się to zrobić, dodam najwyżej jakiś filmik z pracą silnika.
amek721
PostWysłany: Wto 11:26, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
(nie wiem jak tłok).

Słuszna uwaga.
Może być tak, że chlodnica ciepła, silnik ciepły, ale tuleja (a wraz z nią i tłok) gorąca. Wszystko dlatego, że żeliwo wolniej odporowadza ciepło.
Powinno się to objawiać i nawet objawia w ilości tłoków na żywotność tulei.

Wracając do tematu to wyreguluj gaźnik - nie zaszkodzi.
Jeżeli to nie pomoże sprawdzaj elektrykę. Zacznij od wymiany świecy.
Pomierz wszystkie wartości. Pod koniec manuala masz wszystko opisane.
www.kristofsx.com
Fourier
PostWysłany: Wto 11:26, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Może membrana przepuszcza?
PreSS
PostWysłany: Wto 10:57, 05 Kwi 2016    Temat postu:

posiadam nicasil, czyli najprawdopodobniej jest to wina gaźnika ? Powiem jeszcze tylko, że jeśli ktm nie jest gaszony w czasie jazdy, to nawet na gorącym chodzi ładnie. Po zgaszeniu i odczekaniu kilku minut zaczynają sie problemy. W czasie jazdy nie ma problemu, tylko na biegu jałowym i przez chwile podczas ruszania, potem już ładnie się wkręca i wszystko jest okey.
Fourier
PostWysłany: Wto 10:32, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Potwierdzam - przy tulei silnik nagrzewa się tylko kilka stopni więcej (nie wiem jak tłok).
amek721
PostWysłany: Wto 9:29, 05 Kwi 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Jeżeli wstawiłeś tuleję to będzie się grzał.

Temu muszę zaprzeczyć.
Nigdy nie sądziłem i nie sądze, że tuleja jest lepsza od nicasilu(bo tak nie jest), ale odpowiedniej grubości żeliwo nie będzie stanowiło problemu nawet w wąwozach.
Moim zdaniem doba tuleja to niezła alternatywa dla amatora.
hacker33
PostWysłany: Wto 8:12, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Gaźnik reguluje się przy każdej zmianie pogody.
Remont 15h temu. Jeżeli wstawiłeś tuleję to będzie się grzał.
amek721
PostWysłany: Pon 19:43, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Regulacja gaźnika to nie tylko śrubki.
Tylko na tym forum i szczególnie ostatnio masz milion informacji jak regulować gaźnik 2t.
PreSS
PostWysłany: Pon 19:37, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Filtr powietrza myty jest na bieżąco, więc raczej odpada. Generalny remont robiony ok 15h temu. Gaźnik regulowałem śrubkami i silnik chodził ok, chyba że to kwestia dyszy/iglicy ?
hacker33
PostWysłany: Pon 18:47, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Pierwsze pytanie jaki jest stan techniczny tego motocykla.
amek721
PostWysłany: Pon 18:36, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Umyj i nasącz filtr powietrza
Wyreguluj gaźnik
PreSS
PostWysłany: Pon 17:08, 04 Kwi 2016    Temat postu: wysokie obroty na ciepłym silniku.

Witam Smile

Mam problem z exc 125. Na gorącym silniku, po mocnym upalaniu, jest następujący problem. Jeśli zgaszę ktm, to po kilku minutach jest problem z odpalaniem i wkręcaniem go na obroty. KTM odpala, ale już nie tak płynnie jak na ciepłym czy zimnym silniku + na luzie nie wkręca się na obroty (zamula ) i żeby znów działał prawidłowo trzeba go przegazować kilka razy i wtedy obroty wracają do normy. W czym może być problem ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group