Autor Wiadomość
MatiSx125
PostWysłany: Śro 18:56, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Jezu Panowie. Chwała Wam! Co Ja bym bez Was zrobił... Bez tego forum..
Rozcieńczyłem czystą bene z tą mieszanką i jest elegancko. Tak jak fabryka chciała. Nigdy bym nie pomyślał że przez taką duperelke tyle kłopotów Very Happy
Pozdro I dziękówa dla kazdego z osobna. Wink
Fourier
PostWysłany: Śro 13:24, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Tak jak pisze Amek - szkoda nowej swiecy na docieranie. Pojezdz jeszcze troche na tym co masz a pozniej dolej paliwa z normalna proporcja. Na forum pisalismy juz kilka razy co robic przy docieraniu.
amek721
PostWysłany: Śro 13:08, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Na docieraniu powinna być stara, ale swiat nie powinien się zawalić z tego powodu.
Ale jak gaźnik nie pomoże to może być kolejny podejrzany.
No i oczywiście zmniejsz dawkę oleju
MatiSx125
PostWysłany: Śro 11:49, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Mam nową irydową denso
Fourier
PostWysłany: Śro 11:14, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Ja na docieranie leje 1:30-35 ale to jest tylko delikatna jazda na pierwszych 3 biegach.
amek721
PostWysłany: Śro 10:01, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Druga sprawa, że moim zdaniem za dużo lejesz tego oleju.
Do swojej sety leje 100ml/5l i dla mojego silnika i mojej jazdy taka dawka wydaje się ok.
Przy docieraniu z racji większego tarcia można dolać(chociaż serwisówka nie zaleca), ale kilkanaście ml co najwyżej
Fourier
PostWysłany: Śro 9:59, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Czyli 1:30 to jest przeczyna dlawienia. Docierasz na starej swiecy?
hacker33
PostWysłany: Śro 8:57, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Ilość oleju w paliwie diametralnie wpływa na regulację paliwa.
U siebie musiałem przestrajać gaźnik z oleju X na olej Y pomimo tej samej mieszanki.
MatiSx125
PostWysłany: Śro 6:30, 06 Kwi 2016    Temat postu:

No wlałem 450ml na 15l
Fourier
PostWysłany: Wto 21:24, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Na docieranie wlałeś więcej oleju?
MatiSx125
PostWysłany: Wto 21:02, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Zaczne od gaźnika. bo tak mi się zdaje ze to on coś wariuje. Poźniej ten dekielek odkręce i się zobaczy. jak będzie chodził to dobrze. Jak nie to pi*a nad głową Very Happy
amek721
PostWysłany: Wto 20:59, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Teoretycznie tak, ale zawór bardzo łatwo sprawdzić; odkręcić dwie śrubki i zdjąć dekielek, odpalić i patrzeć.
Jeżeli po kilku minutach na obrotach jałowych wkręca się dobrze być może, że masz za ubogo w górnej partii obrotów, a lekko za bogato w dolnej, ale to tylko moje spekulacje.
Uważaj, żeby go nie przytrzeć.
Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post i zacznij pochłaniać wiedzę
Życzę powodzenia Wink
MatiSx125
PostWysłany: Wto 20:50, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Amek. A gdyby to była wina zaworu no to na luzie to też by miał muła? No bo jak sobie popyrka kilka minut na stojaku to ładnie wchodzi na obroty. zero jakiego kolwiek muaa Tylko bięknie buutt.
MatiSx125
PostWysłany: Wto 20:48, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Mam Nowy hiloffiltro 5mth temu zmieniony.
amek721
PostWysłany: Wto 20:43, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Zacząłbym od gaźnika.
Jak masz stary filtr powietrza poleciłbym Ci go wymienić
Różnica w mocy, przede wszystkim w reakcji na gaz i szybkości wkręcania się na obroty jest kolosalna.
Dlatego też wymieniam filtr na nowy co sezon i każdemu to polecam.
Pranie jakiekolwiek, w czymkolwiek nie pomaga.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group