Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 9:33, 07 Kwi 2016    Temat postu:

tyle żeby było około połowe oczka.

na stojaku moze sie koło kręcić.

sprawdź wszystkie rzeczy które wyżej wypisałem - i nie ma mozliwosci dalej żeby to sprzęgło ciągnęło czy nie wysprzeglało jak trzeba
M.Ziolkoski
PostWysłany: Czw 9:31, 07 Kwi 2016    Temat postu:

A ile oleju powinno się lać do silnika? Jak postawicie wasze katy na stojaku i wrzucicie bieg i trzymacie sprzęgło to tez wam koło zapierdala jak by sprzęgło nie było wciśniete?
henio12323
PostWysłany: Czw 7:42, 07 Kwi 2016    Temat postu:

to moze wypisze co moze byc przyczyną szarpania
1) słaby olej który klei tarcze ( tutaj 300v na pewno nie skleja i jest ok)
2) kiepskie tarcze - ja miałem nhc, i jedyna róznica jaka cuzłem względem oryginału to taka że jak moto postało kilka dni, to włąsnie 1 wrzucenie biegu to szarpniecie, tylko ze po zagrzaniu albo pare godzin później było juz ok
3) zapowietrzone sprzęgło i nie wysprzęgla dobrze
4) krzywe przekładki sprzęgła
5) wżery/wręby na koszu sprzęgłowym ( te kosze pancerne i ciezko je uwalić w tensposób ale jednak moze to byc opcja, sprawdzić mozna pod korkiem wlewu jak to wygląda)
szaman108
PostWysłany: Śro 23:43, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Jak się zatrzymasz zbij biegi do jedynki i przed próbą włączenia luzu podbij nieco obroty i wtedy na luz,wypróbuj taki manewr.Jak jesteś pewien,że masz wbity drugi bieg możesz zrobić tak samo.
amek721
PostWysłany: Śro 20:24, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Za wysoki poziom oleju nie przeszkadza tarczom sprzęgła, za to przeszkadza kilku innym dość ważnym elementom silnika Wink
Jak nie wiesz czy masz dobry poziom oleju to raz dwa do garażu to sprawdzić!
Może być i tak, że sprzęgło się kończy.
Co do luzu to może jeszcze nie nabrałeś wprawy, może lewarek masz źle ustawiony...
Ja czasami mam problem ze znalezieniem luzu, wiem że z moją skrzynią jest coś nie tak (ale nie wiem co). Być może i u Ciebie występuje ten problem.
Zauważ, że w co drugim zdaniu użyłem słowa może
M.Ziolkoski
PostWysłany: Śro 20:10, 06 Kwi 2016    Temat postu:

15w50leje, to szarpanie na zimnym jak wrzucam bieg bierze się z tego ze olej jest świeży i jak postoi to sprzęgło się skleja, a co do luzu to nie mam pojęcia, a może być tak że jest zalane za dużo oleju i sprzęgło nie wysprzęgla się do końca?
amek721
PostWysłany: Śro 20:01, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Olej na pewno masz dobry (jeżeli nie najlepszy), dla pewności napisz jeszcze jaka gęstość.
Sprzęgło zawsze warto odpowietrzyć, jeżeli nie wiesz kiedy było odpowietrzane. Tylko tak, aby po odpowietrzeniu nie było jeszcze więcej powietrza w układzie Very Happy
Ja zawsze zaraz przed jazdą wbijam dwójkę na nieodpalonym silniku, wciskam sprzęgło i ciągnę go ok. 2 metry do tyłu, czyli rozklejam sprzęgło.
To wszystko ma zmniejszyć problem z wysprzęglaniem na zimnym silniku, które jest normalne dla tego typu sprzęgieł.
M.Ziolkoski
PostWysłany: Śro 19:37, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Przelatałem nim jakieś 20-25 godzinek, ale problem pojawił się po serwisie miałem wymieniany tłok zawory łańcuszek przejechałem od tamtej pory do 7 godzin i będę regulowal teraz zawory, w serwisie wymienili tez olej (leje motul 300v) i od tamtej pory zaczął ciągnąć na biegu, gasnąć na zimnym podczas wrzucania biegu(na rozgrzanym juz nie mam tego problemu) i ciężko znaleźć bieg jałowy (czasem się w porządku na zimnym czy ciepłym)
PiterBaja
PostWysłany: Śro 19:24, 06 Kwi 2016    Temat postu:

To ile go masz nie wyznacza daty zmiany oleju. W dym sprzecie nie wymienia sie oleju raz na rok. Ile godzin przelatałeś od kupna?. Ja leje 10w40 syntetyk i przy wrzucaniu jedynki zaraz po rozgrzaniu gasnie. Masz ten problem na rozgrzanym czy tylko na zimnym ?
M.Ziolkoski
PostWysłany: Śro 19:18, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Szczerze to nie wiem, nie miałem okazji zmieniać mam go aby 4 miechy, troche świerzak Smile
KristofSX
PostWysłany: Śro 19:15, 06 Kwi 2016    Temat postu:

hej,
jaki olej lejesz?
M.Ziolkoski
PostWysłany: Śro 19:08, 06 Kwi 2016    Temat postu: KTM EXC 400 ciężko wrzucić luz

Witam kolegów Kateemiarzy, mam problem ze swoją 400 RFS. jak wrzucam bieg strasznie mi szarpie i na zimnym zdarza się że gaśnie również nie mogę wrzucić biegu jałowego bo albo wejdzie jedynka albo dwójka. Czy to móże być zapowietrzone sprzęgło?
Zapewne ten temat już był poruszany ale nie mogłem nic znaleźć

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group