Autor |
Wiadomość |
TheGreat |
Wysłany: Śro 23:44, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
Gość się zapiera że właśnie te pompy oleju pozmieniał, ale wiadomo jak to jest gadać można różne rzeczy, no nic pomyślę jeszcze i najwyżej będę szukał dalej. |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Śro 23:32, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
TheGreat napisał: | Znalazłem KTMa 450 SX-F rocznik 2007 z rejestracją, co możecie powiedzieć o tym silniku? Wiem że to jest ten z 2 wałkami rozrządu, odpalany tylko z guzika. Co o tym myślicie warto się pchać w coś takiego? |
ja na tym silniku mam prawie 500mth, do enduro po moich tuningach się w miarę nadaje, problemem jest skrzynia biegów - długa jedynka nie nadaje się zbytnio na podjazdy, a dwójka dosyć szybka - trzeba pracowac sprzęgłem. z odpalaniem nie ma problemu.
ale pierwszy wypust silnika był słaby, był problem z pompami olejowymi (w którejś serwisówce było nawet żeby sprawdzać w tym silniku ciśnienie oleju co 5mth) więc raczej tego rocznika nie polecam |
|
 |
TheGreat |
Wysłany: Śro 22:48, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
Znalazłem KTMa 450 SX-F rocznik 2007 z rejestracją, co możecie powiedzieć o tym silniku? Wiem że to jest ten z 2 wałkami rozrządu, odpalany tylko z guzika. Co o tym myślicie warto się pchać w coś takiego? |
|
 |
Gość |
Wysłany: Czw 8:42, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
TheGreat napisał: | W jakich przedziałach cenowych powinny się wahać 450 EXC z roczników 2008-2011? Bo tak coś mi się wydaje, że zamiast z roku na rok tracić na wartości to te motocykle tylko zyskują  |
2008 - 13-15tys
2009+ - 14-18tys
Cos tak z grubsza.
Ceny ida w górę bo rfsy zdrozaly  |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 7:39, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
nie ma czegos takiego jak cena za moto, - cena sie waha cały czas i jest uzalezniona od rynku. i cena jest taka - za jaką ktoś cos kupi. jak ktos wystawi za 20 tysiecy i ty to kupisz - to cena bedzie wynosiła 20 tysiecy.
zobacz sobie roczniki 05-07 ;P te to całkiem są zwykle drozsze niz nowsze ;P |
|
 |
TheGreat |
Wysłany: Śro 22:36, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
W jakich przedziałach cenowych powinny się wahać 450 EXC z roczników 2008-2011? Bo tak coś mi się wydaje, że zamiast z roku na rok tracić na wartości to te motocykle tylko zyskują  |
|
 |
Fat |
Wysłany: Nie 7:34, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Alternatywa bardzo fajna, prowadzenie lepsze od KTM, wtrysk, kilka fajnych bajerów, świetna trwałość i wytrzymałość. Tylko 390 jest ogólnie bardzo mało na rynku, dodatkowo niektóre części specyficzne dla Berga mogą być trudniej dostępne (aczkolwiek 80-85% klamotów z tego modelu pokrywa się z KTM). Egzemplarz z ogłoszenia ma malowaną ramę, no i słynny już handlarz... |
|
 |
TheGreat |
Wysłany: Sob 22:49, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Chodziło mi o sam motocykl jako alternatywe dla KTMa, od handlarzy mnie moto nie interesują. |
|
 |
wuhacz |
Wysłany: Sob 22:05, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Zdaję się, że u nich. |
|
 |
KristofSX |
|
 |
TheGreat |
|
 |
ciernik |
Wysłany: Czw 19:51, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Jeśli chodzi o roczniki 2008-11 to lepiej od 2009 roku. Ma parę spraw poprawionych w silniku i przednie lagi są ciut inne.
Gdyby było słychać charakterystyczne klepanie zaraz po uruchomieniu silnika, wymieniasz tylko napinacz na mechaniczny i zapominasz na zawsze o tej sprawie. Rozrząd nie przeskoczy bo te hudrauliczne napinacze również mają zapadki, ale z tym klepaniem i tak nie da się jezdzić - psychicznie
Wymiana napinacza na nowy oryginalny, w dwóch znanych mi przypadkach, skończyła się tak, że jeden klepał od razu a drugi po 30mth, więc u nas wszyscy już mamy mechaniczne.
Jak nie potrzebna Ci moc to szukaj 400 - wychodzi dłużej i jest lekko poręczniejszy.
450 dla mnie idealny. Do SM - 530ka.
Ogólnie motocykle można śmiało polecić. Chodzą tak samo długo jak rfsy a są znacznie poręczniejsze i łatwiej trafić niezajeżdzony egzemplarz. |
|
 |
amek721 |
Wysłany: Czw 18:33, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Jeżeli chodzi o koszty to myślę, że nie masz czego się bać.
Nie wiem ile miałeś setę, ale chyba dość długo, żeby poznać koszty wszystkich remontów.
Mam setę, obok której stoją 250 i 450 w 4t (braci).
Generalna różnica cen w remontach silnika ( bo tylko o takich różnicach możemy mówić) to głowica/rozrząd (zawory, remonty głowicy itp.).
Reszta czyli tłok, korba itp. średnio dwa razy droższe, dwa razy rzadziej wymieniane.
Jeżeli nie kupisz trupa, na pewno się nie zaskoczysz.
Owocnych poszukiwań!  |
|
 |
TheGreat |
Wysłany: Czw 18:22, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Zdaję sobie z tego sprawę Spidi dlatego pytam was, bo będzie to mój pierwszy 4T i chcę wiedzieć na jakie koszty się przygotować po zakupie takiego moto.
P.S.
https://www.youtube.com/watch?v=47vT5cAi19s
Te charakterystyczne klepanie to rozumiem tak jak na tym filmiku? |
|
 |
Spidi |
Wysłany: Czw 17:06, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
U mnie padł przy nieco ponad 200 godzinach na liczniku.
Jednak zapewne zdajesz sobie sprawę, że kupując moto od któregoś z kolei właściciela autentyczniść przebiegu na liczniku zawsze stoi pod dużym znakiem zapytania.
Lepiej wszystko posprawdzać, potem regularnie pilnować a interwałami z serwisówki sugerować się tam gdzie wiesz ile dana część ma godzin bo sam ją wymieniłeś... |
|
 |