Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Sob 0:36, 03 Wrz 2011    Temat postu:

parami , ale jesli nie jest to miejscre narazone na obciazenia , to ja proponowal bym to zakleic , chyba ze i tak miales rozbierac silnik.
szakul123
PostWysłany: Pią 19:01, 02 Wrz 2011    Temat postu:

z tego co mi wiadomo kartery powinno się zmeniać tylko i wyłącznie parami
Gierek
PostWysłany: Pią 18:03, 02 Wrz 2011    Temat postu:

@fxrider wykrakałeś, karter pęknięty teraz pytanko czy musze wymienić kartery parą czy moge wymienić tylko jeden (prawy) ??? na co zwrócić uwage przy rozpoławianiu?? na bank zmienie oringi wałka zmiany biegów jak i wałka startera.
fxrider
PostWysłany: Pon 20:36, 29 Sie 2011    Temat postu:

Oś wahacza nie przechodzi w okolicach oleju z silnika.
Sprawdź ew. śrubę blokady kopki (po lewej stronie silnika, za kopką) i simering kopki i wałka zdawczego - to najbliższe miejsca gdzie może pojawiać się olej.
Ew. zobacz skąd Ci może to podciekać.
Jeśli ewidentnie z tunelu osi wahacza to w najlepszym przypadku masz uszkodzoną uszczelkę połówek karterów, a w gorszym są pęknięte.
Gierek
PostWysłany: Pon 19:33, 29 Sie 2011    Temat postu: Uszczelnienia osi wahacza LC4 620.

Witam, mam problem z LC4 otóż w miejscu w którym przechodzi mi oś wahacza przez silnik, silnik cały upocony w oleju, i chciał bym to ogarnąć żeby mi się nie pocił nigdzie. Wydaje mi się że musi być tam jakiś uszczelniacz tylko jaki ?? Zna ktoś wymiary ?? W serwisówce nic konkretnego nie znalazłem więc założyłem ten temacik. Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group