Autor Wiadomość
seba9121
PostWysłany: Wto 21:04, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Dosyłam dokładniejsze zdjęcia głowicy:

henio12323
PostWysłany: Pon 22:15, 11 Kwi 2016    Temat postu:

a sory Wink rzeczywiscie cylinder moze byc ten sam

bo w sumie średnice tłoka są te same, niby sie tłoki rózniły denkiem.
babel
PostWysłany: Pon 20:32, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Napisz tu do kolegi twierdzi że cylinder/korba ponoć jest ta sama w 400 i 450
Inny tłok i wał

http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/korba-ktm-400-exc,16686.html#123216
seba9121
PostWysłany: Pon 19:41, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Nie poprostu zgasł potem pokopałem jeszcze żeby sprawdzić czy nie zablokowany to się kręcił i po którymś tam kopnięciu dopiero zablokowało (pewnie reszta zaworu gdzieś wpadła i stanął)
To muszę dać ten cylinder do pomierzenia,szkoda że od tej 450 nie podejdzie.
Zdjęcie głowicy wstawię jutro,a zawory nie wiem luz ustawiałem na 0.1 może wcześniej ktoś na innych jeździł,oleju nie zauważyłem,zeby ubywało.
henio12323
PostWysłany: Pon 19:29, 11 Kwi 2016    Temat postu:

jak dostał strzała to zablokowało silnik ? jak tak to warto powymienaic wiecej niz to co wypisałem bo wtedy idzie mocny udar na te częsci.

co do cylindra - idealny nie jest, ale podejrzewam że po honowaniu troche bys jeszcze polatał

450tka podpasuje tylko musiałbys wał tez zmieniac, bo 400 ma inne wykorbienie.

zawory nie wyglądały jeszcze tragicznie. widywałem gorsze Very Happy ale jeżdzone na słabych luzach albo mocno cos brało olej bo wszystko usmolone nieźle.

a sama głowica - porób lepsze fotki, chyba płaszczyzny styku zawory z głowicą nie ruszyło mocno wiec pewnie do odratowania
hacker33
PostWysłany: Pon 18:53, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Gdybym ja przy remoncie Berga wymienił korbę za 1200zł która była dobra to bym nim teraz jeździł i nie byłbym w plecy 4000złSmile
Wnioski wysuń sam:)
seba9121
PostWysłany: Pon 18:49, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Dziś rozebrałem trochę silnika i mam kilka fotek i pytań.
1)Jak widać na zdjęciu powycierane jest magneto dlaczego tak się stało? Jest konieczna wymiana tego ?

2)Cylinder podpasuje od 450 ? Chodzi dokładnie o ten http://olx.pl/oferta/cylinder-ktm-450-exc-CID5-IDegKkL.html#c742e4263a jego wymiar to 89.03.
Z mojego już raczej nic nie zrobi:



3)Gniazdo w głowicy muszę dać nowe czy to jakoś dotrze do nowego zaworu ?

Zawory



I panowie mam do was jeszcze pytanie.Planuje zmienić komplet zaworów,cyl z tłokiem bez zmiany korby co o tym sądzicie,korba na przysłowiowe oko nie ma luzów.
Da się wgl jakoś sprawdzić stan tej korby,pomierzyć?I myślałem o wymianie łożysk na wałku balansującym czy odpuścić sobie rozpoławianie silnika?
Z góry dzięki.
hacker33
PostWysłany: Pon 9:12, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Nie każdy motocykl da się rozpędzić do odcinki na biegu i nie jest to wina jakiejś usterki tylko budowy motocykla.
henio12323
PostWysłany: Pon 6:55, 11 Kwi 2016    Temat postu:

ja mam dostep, pisz na PW

najlepsze oryginalne są

ciezko powiedziec co i jak, moze źle ustawiony gaźnik, moze słaba swieca - wiecej danych napisz co robiłes co kombinowałeś juz w temacie
seba9121
PostWysłany: Pon 6:35, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Widzę,że panowie żartujecie a ja pytam powaźnie,nigdy go nie mogłem dokręcić do odcinki na biegu na jałowym nie próbowałem.
Zawory kupować zamienniki proxy czy ori ? Ma ktoś dostęp do tańszych części z serwisu?
mumek426
PostWysłany: Nie 20:52, 10 Kwi 2016    Temat postu:

wydaje mi się że podczas twoje jazdy układ elektryczny działa bardzo poprawnie,podczas dużych obrotów moduł zasilania zastosował odcięcie poprzez urwanie zaworu.
helmex
PostWysłany: Nie 20:39, 10 Kwi 2016    Temat postu:

ty nie masz problemu z elektryką tylko z zaworem w tłoku :v miałem problem z brakiem odcinki okazało sie ze sciety byl klin na wale i koło było przestawione kilka mm a jezdził normalne Very Happy to bylo chyba w 525 z 03r
henio12323
PostWysłany: Nie 20:28, 10 Kwi 2016    Temat postu:

a co miał do tego układ elektryczny ? urwało zawór to jak miał złapać odcine Very Happy
seba9121
PostWysłany: Nie 19:09, 10 Kwi 2016    Temat postu: brak odcięcia zapłonu ?

Witam,pacjent to exc 400 na rfsie ,dziś podczas jazdy ciągłem go na maksa i nia miał odcinki ? (2 bieg więc chyba powinien dokręcić ).Niestety urwał się zawó podczas tego.Wydaje mi się,że coś było nie tak z układem elektrycznym ? Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group