Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Pon 22:52, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Jeżeli ten GPS to jest jakiś model TK to możesz zrobić sobie pod siedzeniem dodatkowe zasilanie - akumulator (żelowy albo kilka ogniw litowo polimerowych). Do aku dołączyć ładowarkę na 12 V z zestawu. W stanie spoczynku one biorą dosyć mało energii (prądu) i myślę że aku ładowałbyś raz w miesiącu może rzadziej. Jeżeli chcesz go mieć w stanie czuwania to strzelam że aku wystarczy na jakieś 2 tygodnie (w zależności od pojemności, kondycji itp.)
henio12323
PostWysłany: Pon 22:14, 11 Kwi 2016    Temat postu:

nie masz cewek prądowych i nie uzyskasz 12 ani zadnego innego napięcia zeby sie wpiąć.

chyba ze pod wyłącznik zapłonu ;D tam skoczy ze 30V tylko że jak tylko cokolwiek wepniesz to bedzie działało kilka sekund bo silnik sie zgasi. po prostu nie wykombinujesz nic i tyle.

chyba ze załozysz stator i magneto od EXC, i dorzucisz regulator napięcia
ewertas
PostWysłany: Pon 22:10, 11 Kwi 2016    Temat postu:

To coś przy główce ramy to moduł zapłonowy
Gość
PostWysłany: Pon 21:33, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Ktoś się orientuje jakie napięcie/prąd wychodzi z alternatora w silniku ? To że nie ma świateł , regulatora ( wg mnie jest ), akumulatora nie znaczy że nie można zasilić niczego z silnika. Poza tym przy główce ramy jest ''coś'' i zakładam ze jest to regulator napięcia. Więc 12 gdzieś będzie.

Jak zrobię to dam znać jak wyszło.
hacker33
PostWysłany: Pon 20:54, 11 Kwi 2016    Temat postu:

W SX masz raptem 5 kabelków i żaden z nich nie ma 12V
12V mają tylko motocykle ze światłami. Twój nie ma świateł wiec nie ma tutaj napięcia 12V.
Ponieważ nie ma świateł, nie ma aku nie ma też regulatora napięcia który dałby prąd stały o napięciu 12V.
tomek.dzieciol
PostWysłany: Pon 19:41, 11 Kwi 2016    Temat postu:

GPS ma wbudowany akumulator.
Wiem że sx nie ma akumulatora.
Chcę aby podczas pracy silnika akumulator w GPS się ładował z silnika.
W ogóle to GPS ma opcję powiadamiania o aktywności jak dostanie prąd więc rozwiązanie prawie idealne bo po pierwsze to gps pracuje na akumulatorze i za każdym razem jak dostaje prąd z silnika ( ktoś uruchomi motor ) to wysyła sms-a lub odpowiada na żądanie. Chodzi o wsparcie się silnikiem aby GPS nie ładować poza motorem i wykorzystać prąd z motoru do ''pobudzania gps'' w sytuacji jak ktoś go uruchamia.

Generalnie - ktoś wie które kable mają 12 v tak aby nie sprawdzać wszystkiego ?
hacker33
PostWysłany: Pon 15:07, 11 Kwi 2016    Temat postu:

SX nie ma prądu stałego to po primo.
Fourier
PostWysłany: Pon 15:03, 11 Kwi 2016    Temat postu:

TK?
amek721
PostWysłany: Pon 14:55, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Przecież te motocykle nie posiadają akumulatora.
Podejrzewam, że 12V potrzebujesz do ciągłego zasilania Twojego zabezpieczenia.
Czyli uratować Cię może bateria, którą będziesz ładować co kilka tygodni/miesięcy.
Ewentualnie możesz zostawiać odpalony motor, wtedy zawsze będziesz miał skąd wziąć prąd Very Happy
tomek.dzieciol
PostWysłany: Pon 14:32, 11 Kwi 2016    Temat postu: 12 volt z KTM SX 200 2004

Witam,

Mieszkam w okolicy gdzie nie jeden rower zmienił właściciela bez pytania nie wspominając o samochodach.

Kupiłem lokalizator GPS który chcę założyć jako zabezpieczenie do mojego motoru.

Nie będę się rozpisywał jak całość ma działać.
Potrzebuję wydobyć 12 volt z instalacji. Ktoś pobierał dodatkowy prąd w tych silnikach ?
Które kable ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group