Autor |
Wiadomość |
Robson148 |
Wysłany: Pon 20:41, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Cześć Znowu powracam. Rozebrałem silnik, sprawdziłem zawory i są w 100% okej, gładź cylindra również jest dobra. Co mnie zaniepokoiło to to, że pierścień górny nie zamyka całego tłoka, gdy jest on w tulei (brakuje mu dobre 3 mm. Chyba znalazłem już przyczynę. Dziwi mnie jednak to jak to mogło się stać. Pierścień nie jest wyłamany. |
|
|
Robson148 |
Wysłany: Czw 21:47, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Dzięki, masz rację bez sprawdzenia do niczego nie dojdę. No cóż, czeka mnie rozebranie silnika. Dzięki |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 7:38, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
skoro bierze olej tak mocno to 99% kwestia tłoka i niezczelnosci na pierscieniach. to delikatne silniki i jakies zaniedbanie tak sie konczy włąsnie. rozbieraj i diagnozuj |
|
|
Robson148 |
Wysłany: Śro 23:16, 13 Kwi 2016 Temat postu: KTM SX-F 250 2007 Odma |
|
Siema Mam problem ze swoim KTMem. Od jakiegoś czasu ucieka mi olej przez odmę silnika. Opiszę sprawę krótko: Tłok rzekomo wymieniony przez poprzedniego właściciela 40 mth(Wossner). Olej to Motul V300. Silnik chodzi równo, nie ma spadków mocy, nie kopci, świeca ma dobry kolor, odpalać też odpala dobrze (czasami ma problem), nie poci się. Podczas rozgrzania silnika widać jak olej mocno kapie z odmy. Przez 1,5-2 mth poziom oleju w okienku spada z 3/4 na poziom o wiele niższy, niż okienko. Co to mogłoby być? Podejrzewam tłok, bądź uszczelniacze. Co o tym myślicie? Pzdr. |
|
|