Autor Wiadomość
DjLeonn
PostWysłany: Śro 8:29, 21 Cze 2017    Temat postu:

Zrobiłem tak jak Henio pisał, podgrzałem i na prasie lekko poszło Smile , dzięki Smile
henio12323
PostWysłany: Czw 21:01, 18 Maj 2017    Temat postu:

zadnym młotkiem Very Happy to na prasie ładnie idzie i sie kontroluje co i jak,
KristofSX
PostWysłany: Czw 9:47, 18 Maj 2017    Temat postu:

mam coś takiego na tyle u siebie i tubliss trzyma
racesupport
PostWysłany: Czw 9:14, 18 Maj 2017    Temat postu:

Kolego, to jest forum ktm hahaha Very Happy

Możesz spróbować ale felgi sa oporne na prostowanie, młotkiem trzeba konkretnie walić a może być tak że z zewnątrz Ci zejdzie ale wew tam gdzie tubliss trzyma nadal będzie dołek, i na 90% taki dołek zostanie...
DjLeonn
PostWysłany: Czw 9:09, 18 Maj 2017    Temat postu:

Hej
Mam pytanie, czy jestem w stanie sam to naprawić, chciałem podgrzać i uderzać młotkiem bezodrzutowym...
Mam zamiar założyć tublissa i chcę mieć wszystko tip top Wink


DjLeonn
PostWysłany: Sob 13:55, 25 Mar 2017    Temat postu:

Przymierzam sie do 4T, biorę pod uwagę xcf 350 które roczniki omijać?
Nie będzie dla mnie za słaba ważę 90 na sucho
major000
PostWysłany: Czw 16:16, 02 Mar 2017    Temat postu:

Niewiele. Odkręcasz górny korek, zsuwasz rurę na dół i odkręcasz górny korek od kartridża. Wtedy wyciągasz sprężyne.
DjLeonn
PostWysłany: Czw 14:47, 02 Mar 2017    Temat postu:

Dużo jest roboty żeby wymienić sprężyny w 4CS?
major000
PostWysłany: Czw 17:15, 16 Lut 2017    Temat postu:

Co do paliwa to sprawdź cąły tor paliwowy od kraniku aż do pływaka i zaworku iglicowego.
Wyciek z amortyzatora może być spowodowany niskimi temperaturami, czasem się to zdarza i przejdzie mu jak będzie cieplej. W gorszym przypadku uszczelniacz do wymiany, mogła woda zamarznąć na sztycy i podczas pracy amora lód ciął jak nóż uszczelniacz. Możesz zdjąć korek i zobaczyc co się dzieję pod nim, ale raczej po 50godzinach nie powinno być syfu tam.
DjLeonn
PostWysłany: Czw 17:06, 16 Lut 2017    Temat postu:

dwie sprawy
1. Kiedyś po wywrotce do góry nogami lało mi się cały czas paliwo, rozebrałem wyczyściłem i na jakiś czas spokój był, potem znowu się tak stało, rozebrałem i wyczyściłem, problem ustał, po jakiś 20 mth co jakiś czas mi gasł, myślałem że to świeca, ale ustaliłem że paliwo nie dociera, dziś odpaliłem moto rozgrzałem i po pewny czasie zgasł, przechylam(kładę) motor paliwo nie leci co za to odpowiada, zaworek iglicowy czy coś innego moto ma dopiero 55mth
Myślę aby gaźnik oddać do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej.

2. Tylne amor wyciek, czy idzie jakoś wyczyścić uszczelniacz?, lekka stróżka oleju... masakra


Dzięki za pomoc
DjLeonn
PostWysłany: Wto 18:26, 03 Sty 2017    Temat postu:

te gumy dawno temu wymieniłem Wink
barek253
PostWysłany: Wto 17:23, 03 Sty 2017    Temat postu:

wymien od razu te gumy na sztywne elementy bo gnie mostek na tym
DjLeonn
PostWysłany: Wto 14:38, 03 Sty 2017    Temat postu:

Gdzie w Polsce mogę kupić podwyższenia kierownicy do xc 300 '16 o np. takie??

https://shop.enduroeng.com/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=23-016
DjLeonn
PostWysłany: Sob 19:57, 31 Gru 2016    Temat postu:

barek253 napisał:
po co to zmieniles?

na wzór sx'a, ma to zapewne jakiś cel

250 sx vs 250 exc


barek253
PostWysłany: Sob 18:16, 31 Gru 2016    Temat postu:

po co to zmieniles?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group