Autor Wiadomość
wiencus1988
PostWysłany: Sob 16:54, 30 Lip 2016    Temat postu:

Przy odpalaniu mojego kata dzieja sie dziwne rzeczy a mianowicie. Po dodaniu gwaltownie gazu robi sie dziura i gasnie (czy cieply czy zimny) dokladnie takie objawy jak kolega co zakladal temat śruba do skladu sie skonczyla. Doradzili mi abym sie zaopatrzyl w zestaw naprawczy do gaznika-mowimy tu o 450 exc Racing 2003.r ale ze nie ma zestawow naprawczych do tego modelu. Pewien przesympatyczny użytkownik tego forum doradzil mi zebym zwrocil uwage na dysze

MAIN JET 178 KEIHIN - dysza główna
54531623178
39.54 PLN

JET NEEDLE KEIHIN OBDVR - iglica
59031022000
92.25 PLN

MAIN AIR JET 200 KEIHIN - dysza powietrza
57331037200
40.34 PLN

NEEDLE JET FCR-MX - dysza iglicy
59031121000
103.01 PLN

O-RING ADJUSTING SCREW - oring do śruby mieszanki
54831072000
7.38 PLN

Czy jest ktos kto sie z tym nie zgadza ? Czy po wymianie tych czesci objawy mina ?
Samoczek
PostWysłany: Czw 7:16, 19 Maj 2016    Temat postu:

Mam nikasil. W zimie wymieniłem tłoka na 2 selekcję i korbe i resztę rzeczy które tego wymagały. Nie wiem co mogło się stać zacznę od Swiecy. Wcześniej nigdy nie miałem problemów z motorem zaczęły die po wymianie tłoka.
hacker33
PostWysłany: Wto 9:32, 17 Maj 2016    Temat postu:

Ciężko mówić co jest powodem nie znając stanu technicznego tego motocykla.
Może go tak zagrzałeś że aż się przytarł cylinder? Może padła świeca?
Masz tam nikasil czy tuleję?
motoandrzey
PostWysłany: Pon 18:02, 16 Maj 2016    Temat postu:

Pisząc o iglicy miałem na myśli wpływ jej położenia na reakcję na gaz z wolnych obrotów - z którą kolega ma problem.

Problemy z rozgrzanym silnikiem mogą wskazywać na uszkodzony moduł i to od niego bym zaczął

pzdr.
amek721
PostWysłany: Pon 17:53, 16 Maj 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.

Z tym nie zgadzam się do tej pory, tym bardziej że nie sprecyzowałeś o jaki zakres obrotów Ci chodzi.
Jeżeli chodzi o Twoją ostatnią wypowiedź to z nią już się zgadzam.
motoandrzey
PostWysłany: Pon 16:52, 16 Maj 2016    Temat postu:

amek721 napisał:

Kolego wybacz, ale poraz kolejny pieprzysz głupoty.
Administrator powinien usuwać takie posty czym prędzej, a takich użytkowników którzy nie dają za wygraną banować.


Szkoda tylko, że oprócz swoich głupio-mądrych tekstów nic nie wniosłeś do tematu.

Cytat:
Natomiast gdy troche odkręce a później na full jest ok


Już pierwsza wypowiedź kolegi sugerowała, że ma coś nie tak przy nagłym otwarciu za co odpowiedzialna jest pompka przyśpieszacza + układ wolnych obrotów



Jeśli regulacje gaźnika nic nie zmienią spróbuj podmienić od kogoś moduł zapłonowy
Samoczek
PostWysłany: Pon 10:52, 16 Maj 2016    Temat postu:

jeśli to nie iglica to co by to mogło powodowac? Teraz doszedł jeszcze jeden problem po jeździe w weekend troche pomeczylem kata i go zagotowalem i teraz jak jest zimny to chodzi wkreca się na obroty a jak sie zagrzeje to już nie i niechce jechać czy to jest jakieś powiazanie z gaznikiem czy szukać czegoś innego
amek721
PostWysłany: Czw 7:28, 12 Maj 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.

pzdr

Kolego wybacz, ale poraz kolejny pieprzysz głupoty.
Administrator powinien usuwać takie posty czym prędzej, a takich użytkowników którzy nie dają za wygraną banować.
hacker33
PostWysłany: Czw 7:25, 12 Maj 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.

pzdr


ja mam zupełnie inne doświadczenie
motoandrzey
PostWysłany: Śro 22:27, 11 Maj 2016    Temat postu:

Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.

pzdr
Samoczek
PostWysłany: Wto 9:21, 10 Maj 2016    Temat postu:

Znalazlem problem. Tkwil on w iglicy. Bums po prostu za nisko jak podnioslem ja o herbed zabek motor wyraźnie odzyl i wreszcie zaczal chodzić tak jak powinien
Samoczek
PostWysłany: Pią 6:57, 06 Maj 2016    Temat postu:

Witam wszystkich widze ze troche sie rozpisaliscie. Ja ustawilem zawory na te 0.10 wyczyscilem gaznik troche wyregulowalem na srubie od mieszanki i obrotów i ktm odzyl jeszcze nie próbowałem po lesie czy jest wszystko tak jak ma byc ale jak jezdzilam kolo domu to wszystko ladnie chodziło
szaman108
PostWysłany: Śro 23:30, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Właśnie tym sikaniem bym się podparł.A co do wysileń silników to na dzień dzisiejszy tłoki w dobrym dieslu są całe metalowe bo amelinium od 2002 roku nie wytrzyma obciążeń(tłok wykonany w całości ze stali wprowadzono w moim przypadku w 2009 roku od 2002 do 2009 stosowano ,,składaki"góra stal bok z amelinium)
motoandrzey
PostWysłany: Wto 16:12, 26 Kwi 2016    Temat postu:

Tak sie sklada, ze zjezdzam juz drugiego rfs'a i za duze luzy na ssacych powoduja wlasnie takie objawy. Szczelinomierz z listkiem 0.12 jest rzadko spotykany i najczesciej sklada sie do tego dwa listki np 0.07 i 0.05 a wtedy latwo ustawic za duzy luz. Co do ustawienia 0.10 to nie jest moje widzimisie a sprawdzone przez wielu optymalne ustawienie.

90% pojazdow nie ma wysilonych wyczynowych silnikow na mechanicznym gazniku

Zobacz jeszcze czy pompka przyspieszajaca odpowiednio sika
PiterBaja
PostWysłany: Wto 8:22, 26 Kwi 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
raczej jest


Kolego. Jedna zasada. Nie znam sie nie wypowiadam sie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group