Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Pią 12:57, 07 Paź 2011    Temat postu:

sprawa chyba sie wyjasnila , zazwsze palilem przekopujac moto a potem wlasciwie palac , ostatnio kilka razy palilem bez przekopania i moto bezproblemow zapalalo za 2 kopem
Rysiek24
PostWysłany: Nie 22:12, 25 Wrz 2011    Temat postu:

kranik szczelny , wyczailem ze nie bede go przepomppowywal , tylko dam odrazu pol ssania i odpalanie jak do startu.
hacker33
PostWysłany: Nie 11:14, 25 Wrz 2011    Temat postu:

A sprawdzałeś czy kranik nie puszcza?
Karambol
PostWysłany: Nie 9:11, 25 Wrz 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
jakies pomysly coz tymn fantem zrobic ? zmienic dysze rozruchowe na mniejsze ?


A jakie masz dysze - rozmiary?
Rysiek24
PostWysłany: Sob 22:05, 24 Wrz 2011    Temat postu:

jakies pomysly coz tymn fantem zrobic ? zmienic dysze rozruchowe na mniejsze ?
Rysiek24
PostWysłany: Wto 15:14, 20 Wrz 2011    Temat postu:

U mnie jest tak ze jak dzis nie ma ochoty zapalic i musial bym ze 30 min skakac na kopce , to jutro zapali od kopa Smile .

p.s sposob z wypalaniem paliwa nic nie pomaga
boras
PostWysłany: Wto 11:44, 20 Wrz 2011    Temat postu:

I mnie dopadł ten problem jak jeździłem do pracy na nim było wszystko super ale z niezależnych mi przyczyn nie dojeżdżałem do pracy i du*a nie mogę go odpalić po postoju ponad tydzień najgorsze w tym jest to że rozrusznik dętka i kopajka mi została a co się naskakałem na niej przez weekend to szkoda gadać już 3 razy jak by zaskoczył ale chwilka i gaśnie wiem nie miałem zamkniętego kranika i pewnie zalany jest ale jak już zaskoczy to chwilka jest i znowu tak jak by go zalewało. czy też muszę pomyśleć o zmianie na MIKUNI??czy są jakieś inne lekarstwa??
lukasz_vip
PostWysłany: Nie 21:02, 18 Wrz 2011    Temat postu:

po 3 miesiącach stania za 3 strzałem ;]
bully
PostWysłany: Nie 8:23, 18 Wrz 2011    Temat postu:

Ja tam mam keihina i nie mam takich problemów, a odpalam nie częsciej niż raz na tydzień w sobotę, czasami 3 tygodnie stoi, ssanie, jeden strzał i gada.
Karambol
PostWysłany: Śro 22:22, 14 Wrz 2011    Temat postu:

woda sie skrapla w komorze, jak rosa. Po kilku dniach masz mix wody z benzyna, czym wieksza rownica w temp dzien/noc tym szybciej paliwo 'starzeje'. W komorze paliwa jest malo dlatego proporcje z woda sa znaczne. Mozna tez tak jak mowisz wypalac cale paliwo z komory zakrzaczając kranik.
Rysiek24
PostWysłany: Śro 22:01, 14 Wrz 2011    Temat postu:

albo przed zgaszeniem zakrecic kranik i wypalic paliwo z gaznika , ale czy paliwo w komorze plywaka wietrzeje szybciej niz to w baku ?
Karambol
PostWysłany: Śro 16:57, 14 Wrz 2011    Temat postu:

Jeśli stawiasz moto na dłużej niz tydzień to zawsze przed odpaleniem spuszczaj stare paliwo z komory pływakowej a będzie Ci odpalał jak byś ostatni raz jeździł nim dzień wcześniej. To się tyczy również gaźników Mikuni..
mariantofana
PostWysłany: Śro 9:09, 14 Wrz 2011    Temat postu:

Rysiek24 przecież DellOrto możesz sobie zostawić i do sprzedaży go spowrotem zamontowaćSmile ja tak zrobiłem:) a potem sprzedałem FCR'a na forum:) i wyszedłem na +50pln:)
Rysiek24
PostWysłany: Wto 21:24, 13 Wrz 2011    Temat postu:

kranik zamykam , czsem jest tak ze po 2 kopie zalapie i odrazu gasnie... a potem jak wyzej pisalem. Gaznik bym wymienil , ale mozliwe ze moto wiosna sprzedam , a szkoda mi ladowac kasy ktorej nie odzyskam
lukasz_vip
PostWysłany: Wto 20:09, 13 Wrz 2011    Temat postu:

U mnie nie ma problemów :] Jak wrócę to będzie stał już jakieś 3 miesiące nie odpalany to mogę sprawdzić co się będzie działo na Dell'orto

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group