Autor Wiadomość
amper23
PostWysłany: Wto 6:09, 24 Maj 2016    Temat postu:

doczepie się do tematu
Mam problem w ktm lc2 125 ostatnio odpaliłem i przejechałem 25 metrów i ktm się zatrzymał .Na starter nie chce nawet zakręcić i jak na pych go próbuje to koło stoi w miejscu. Biegi wchodzą normalnie. co sądzicie o tym ?
amek721
PostWysłany: Nie 20:13, 22 Maj 2016    Temat postu:

Do tematu podpina się jeżeli mamy podobny problem Very Happy
A z kickstartera pali?
Raczej trzeba pruć silnik.
amper23
PostWysłany: Nie 19:58, 22 Maj 2016    Temat postu: blokuje koło

Witam. podepnę sie do tematu mam taki problem z ktm lc2 jak odpalam na pych to blokuje się koło i nawet nie chce odpalić .
Co to może być ?
tłok się zaklinował ?
kamiloz
PostWysłany: Nie 22:07, 15 Maj 2016    Temat postu:

Podepne się troszkę do tematu, gdyż pytanie zbliżone. Exc 200, po wolnym pyrkanku lub jeździe do połowy zakresu, motor mocno przymula, przy pełnym przyspieszaniu jest uczucie jakby coś go przytkało, szczególnie 1 2 3 bieg. Dużo spalin, objawy jak przy zbyt bogatej mieszance. Mieszanka paliwo olej 1;50. Normalne?
damianoEXC
PostWysłany: Nie 21:32, 15 Maj 2016    Temat postu:

Jeżdże na NGK BR9EG, taką jak zalecają. Zrobię to co mówicie i zobaczymy czy będzie lepiej, dzięki.
Fourier
PostWysłany: Nie 21:05, 15 Maj 2016    Temat postu:

Zlej to co masz w baku i zrób nową. Jeżeli będzie poprawa to możesz rozcieńczyć do właściewej proporcji. Świeca też ma wpływ i to duży. Ja u mnie zmieniam co 60 godzin.Stosuj taką jak producent zaleca.
damianoEXC
PostWysłany: Nie 20:55, 15 Maj 2016    Temat postu:

kolor świecy o dziwo jest dobry. Zmienie jeszcze świecę bo już trochę jeździ. może być faktycznie ten olej, łącznik dyfuzora z końcówką mam lekko nieszczelny i w sumie sporo leci mi z tego niespalonego oleju. Rozcieńczyk mieszankę ?
Fourier
PostWysłany: Nie 20:47, 15 Maj 2016    Temat postu:

Na rozmiar dyszy w takim roczniku nie patrz (najlepiej kolor świecy). Może być tak jak pisze kolega że masz za dużo oleju w paliwie i przy wolnym śmiganiu zarzuca nim wydech itp.
hacker33
PostWysłany: Nie 20:08, 15 Maj 2016    Temat postu:

Nie wiem czy nie powinieneś szukać winy w mieszance paliwa z olejem.
Od przegrzania obroty rosną a nie spadają.
damianoEXC
PostWysłany: Nie 19:34, 15 Maj 2016    Temat postu: Regulacja exc 125

Wystarczy że chwile pojeżdzę w lesie między drzewami na niskich obrotach i czuje że się zalewa i wolne obroty spadaja i to czasami tak że gaśnie. jak pojeżdże ostro to będzie okej. Dysza główna 185, iglica na środku. Dysza może być za duża ? jeżdże trzeci sezon na nim i teraz założyłem tłok jedno pierścieniowy zamiast dwu. Motor to Ktm Exc 125 04r.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group