Autor Wiadomość
fxrider
PostWysłany: Śro 8:27, 28 Wrz 2011    Temat postu:

Druga pompa oleju nie ma (bezpośredniego) związku z małym bądź dużym obiegiem. Ona smaruje tylko skrzynię biegów (niskim ciśnieniem) wypompowując olej z komory korbowej (stąd pewnie likwidacja zaworka - nie jest już potrzebny).
Kontrolnie sprawdź tylko czy lokalizacja pompy umożliwia złożenie tego na starej zębatce, bo spotkałem się z różnymi rozmiarami zębatki pompy oleju w LC4 (różne przełożenia) i podejrzewam, że różnią się też wtedy minimalnie umiejscowieniem pompy.
lukasz_vip
PostWysłany: Sob 13:28, 17 Wrz 2011    Temat postu:

EGS 620 z dużym obiegiem oleju do roku 96 ma jedną pompę oleju. Dopiero od 97r wprowadzili dwie pompy oleju i zlikwidowali zaworek zwrotny odprowadzający olej z wału korbowego.
szakul123
PostWysłany: Sob 8:18, 17 Wrz 2011    Temat postu:

będziesz musiał dokupić mikrofiltr (ta aluminiowa puszka i do tego mikrofiltr). a sprzedawca niechce zamienić albo jakiś zwrot jeśli on złe sprzedał to powinien zamienić lub oddać kasę
Gierek
PostWysłany: Pią 19:05, 16 Wrz 2011    Temat postu: Kartery LC4

Witam, panowie jest kwestia, otóż pękły mi kartery w 620 i kupiłem inne sprzedający zapewniał że są one od EGS-a 97r. z podwójnym obiegiem oleju. Okazuje się że w silniku nie ma miejsca na drugą pompę oleju (górną) podejrzewam że kartery są od jakiego super competitiona z małym obiegiem. I teraz pytanie czy te kartery z jedną pompą olejową podpasują pod moto z podwójnym obiegiem czy muszę dokupić mikrofiltr ? Czy może sprzedać te kartery w pizdu i kupić normalne pod dwie pompy sam nie wiem co robić proszę o porady.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group