Autor |
Wiadomość |
fxrider |
Wysłany: Śro 8:27, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Druga pompa oleju nie ma (bezpośredniego) związku z małym bądź dużym obiegiem. Ona smaruje tylko skrzynię biegów (niskim ciśnieniem) wypompowując olej z komory korbowej (stąd pewnie likwidacja zaworka - nie jest już potrzebny).
Kontrolnie sprawdź tylko czy lokalizacja pompy umożliwia złożenie tego na starej zębatce, bo spotkałem się z różnymi rozmiarami zębatki pompy oleju w LC4 (różne przełożenia) i podejrzewam, że różnią się też wtedy minimalnie umiejscowieniem pompy. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Sob 13:28, 17 Wrz 2011 Temat postu: |
|
EGS 620 z dużym obiegiem oleju do roku 96 ma jedną pompę oleju. Dopiero od 97r wprowadzili dwie pompy oleju i zlikwidowali zaworek zwrotny odprowadzający olej z wału korbowego. |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Sob 8:18, 17 Wrz 2011 Temat postu: |
|
będziesz musiał dokupić mikrofiltr (ta aluminiowa puszka i do tego mikrofiltr). a sprzedawca niechce zamienić albo jakiś zwrot jeśli on złe sprzedał to powinien zamienić lub oddać kasę |
|
|
Gierek |
Wysłany: Pią 19:05, 16 Wrz 2011 Temat postu: Kartery LC4 |
|
Witam, panowie jest kwestia, otóż pękły mi kartery w 620 i kupiłem inne sprzedający zapewniał że są one od EGS-a 97r. z podwójnym obiegiem oleju. Okazuje się że w silniku nie ma miejsca na drugą pompę oleju (górną) podejrzewam że kartery są od jakiego super competitiona z małym obiegiem. I teraz pytanie czy te kartery z jedną pompą olejową podpasują pod moto z podwójnym obiegiem czy muszę dokupić mikrofiltr ? Czy może sprzedać te kartery w pizdu i kupić normalne pod dwie pompy sam nie wiem co robić proszę o porady. |
|
|