Autor |
Wiadomość |
Kiełek |
Wysłany: Pią 8:45, 27 Maj 2016 Temat postu: |
|
Xc-w to odpowiednik Exc tylko jak koledzy pisali bez kitu homologacyjnego. Z tego co wiem w niektórych Stanach i np. W Anglii można Xc-w zarejestrować. Z tego co wiem Xc-w ma też fabrycznie trochę twardsze nastawy Zawieszenia.
Xc to z kolei bardziej hardkorowa odmiana exc(xcw) Brak lamp(lecz możliwość podłączenia) Inny zawias(tył kiwka). Trochę dłuższe przełożenie 1 i 2 biegu i inny moduł. Jeśli chodzi o 2t to tyle chyba.
4t silnikowo to prawie Sx dokładnych różnic nie znam. |
|
|
mateuszj9 |
Wysłany: Czw 8:41, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
To czym się różni? |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Śro 23:03, 25 Maj 2016 Temat postu: |
|
Nie jest taki sam. |
|
|
mateuszj9 |
Wysłany: Pon 22:17, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
Okej, ale silnik i zawias XC-W ma takie same jak EXC, dlatego napisałem, że chyba mówili o XC. |
|
|
picolo |
Wysłany: Pon 20:39, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
mateuszj9 napisał: | z góry" chyba mieli na myśli model xc, a nie xc-w. |
Z góry mówili o zawiasie i silniku xc-w |
|
|
KNKS |
Wysłany: Pon 15:47, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
picolo napisał: | E Panie toż z góry napisali Tobie conajmniej kilka grubych różnic a Ty tu walisz prosto że to to samo co exc i zdziwiony, że zmienili nazwe hehe....
Powiem Ci dodatkowo, że słabo tłumaczysz sobie tą "zmianę nazwy" . XC-W wybiera świadomie pewne grono klientów i nie jest to żadna zmiana nazwy a wyjście firmy ktm na przeciw oczekiwaniom pewnych ludzi, jakich? możesz coś wyczytać z posta henia. Jakby komuś nie odpowiadało exc poszedłby np po japoński motocykl i tyle zysków ktm'a. A tak ktm może zgarniać więcej odbiorców pomijając już nawet to, że jest on znany z promowania wszystkiego co się tylko da (nowe pojemności, całkiem nowe motocykle- freeride, itp), dodatkowo większość z tego odnosi sukces. |
Bzdury. XC-W to EXC dla USA. I istotnie nie jest homologowane. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 14:34, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
Dokładnie |
|
|
mateuszj9 |
Wysłany: Pon 13:58, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
Nie chcę się wymądrzać, ale "z góry" chyba mieli na myśli model xc, a nie xc-w. Nadal twierdzę, że xc-w to to samo co exc, tylko bez homologacji.
Jedyna "techniczna" różnica między exc, a xc-w przynajmniej w 2015 roku to kolor felg - exc ma srebrne, a xc-w czarne. Jak na stronie KTMa przełączysz lokalizację na USA, to zobaczysz, że wśród dwusuwów nie ma czegoś takiego jak EXC, bo w większości stanów 2t nie są dopuszczone do ruchu. Za to jak popatrzysz na 4t, to nie ma tam żadnego XC-W, a EXC mają założony kit homologacyjny.
Tu są opisane EXC/XC-W na rok 2015
http://www.cyclenews.com/2014/06/article/first-look-2015-ktm-xc-ws-and-exc-dual-sports/
https://www.youtube.com/watch?v=cJAjFDy20d0
https://www.youtube.com/watch?v=Rv2LVsHgjAk |
|
|
picolo |
Wysłany: Nie 19:32, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
E Panie toż z góry napisali Tobie conajmniej kilka grubych różnic a Ty tu walisz prosto że to to samo co exc i zdziwiony, że zmienili nazwe hehe....
Powiem Ci dodatkowo, że słabo tłumaczysz sobie tą "zmianę nazwy" . XC-W wybiera świadomie pewne grono klientów i nie jest to żadna zmiana nazwy a wyjście firmy ktm na przeciw oczekiwaniom pewnych ludzi, jakich? możesz coś wyczytać z posta henia. Jakby komuś nie odpowiadało exc poszedłby np po japoński motocykl i tyle zysków ktm'a. A tak ktm może zgarniać więcej odbiorców pomijając już nawet to, że jest on znany z promowania wszystkiego co się tylko da (nowe pojemności, całkiem nowe motocykle- freeride, itp), dodatkowo większość z tego odnosi sukces. |
|
|
mateuszj9 |
Wysłany: Nie 15:35, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
XC-W to po prostu EXC. Nie wiem, czemu w stanach nie nazwali tego EXC.
Edit: XC-W faktycznie nie mają homologacji, stąd pewnie zmiana nazwy na 125 i 150 XC-W także w Europie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:13, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
no racja nie wspomniałem bak jest od EXC, i koło endurowe. bo to własnie do takich enduro crossowych tematów. cos jak u nas rajdy cross country w sumie. zaleznie od miejsca zawodów, to czasami crossówki mają łatwiej ( ciasne winkle np )
do takiego czegos typu wbicie sie w potok/ podjazdy/ wąwozy exc lepsze, przelotki - xc-w moze byc lepsze jak ktos ogarnia. |
|
|
picolo |
Wysłany: Pią 22:56, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
pozatym xc-w mają koło 18", duży jak exc bak do enduro, nie wiem, czy nie mają też kopki oprócz e startu jak exc. Wydaje się to być motocyklem jak exc z silnikiem z nastawem crossowym, którym raczej nie popyrkasz i twardszym crossowym zawiasem. Na wysokim poziomie kierownika może to objeżdzać excki. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:23, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
a no moja pomyłka, ale w sumie do tego mozna dołozyc, do XC dorzucili większa elektrownie i swiatła ;P nastawy silnika i tak zblizone są do SXa.
ogólnie te motocykle sa na rynek USA - tam nie ma jak u nas torów mx o nitce kilometra i prędkosci max 60 km/h tam tory mają kilometrowe proste, potęzne hopki, i własnie po cos takiego te motocykle są. szybkie, i mocne. do superenduro też moze byc nieźle.
do takiego typowego endurzenia lepsze exc |
|
|
rams |
Wysłany: Pią 21:20, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
XC-W to jest to samo co EXC tylko bez homologacji. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 21:01, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
Henio - mu chodzi o XC-W, a nie o XC. |
|
|