Autor Wiadomość
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 14:50, 12 Cze 2016    Temat postu:

Bo prox to jedynie robi dobre naklejki i nic poza tym. Firma która robi praktycznie wszystko z dobrą jakością nie ma nic wspólnego. To coś jak części Harta w samochodach. Niby fifarafa Prox USA ale to ogólnje kaszana.
krzysztof_eM
PostWysłany: Nie 14:17, 12 Cze 2016    Temat postu:

Nie polecam tarcz sprzęgła z firmy prox. Po rozebraniu okazało się że nowe tarcze sprzęgła są cieńsze niż te w motorze Very Happy
szaman108
PostWysłany: Śro 19:49, 08 Cze 2016    Temat postu:

W rocznikach od 2002 do 2004 ze sprzęgłami to jazda bez trzymanki.Do tego od kolegi KristofSX w jego fiszkach znalazłem wzmiankę o zmianie przekładek i tarcz ale z tego co pamiętam to był chyba sx525.
Biszu
PostWysłany: Nie 21:07, 29 Maj 2016    Temat postu:

Okazalo sie ze mam sprzeglo 2003r, czyli 4 przekladki po 1.5mm i 4 przekladki po 1mm. Wszystko dziala, dzieki za pomoc.
KristofSX
PostWysłany: Czw 20:20, 26 Maj 2016    Temat postu:

masz sprzęgło z modelu 2003 w którym są różne grubości przekładek:
http://ktmsklep.pl/schemat/53870/clutch-250-exc-450525-sx-#schemes_controls
ewertas
PostWysłany: Czw 19:14, 26 Maj 2016    Temat postu:

A sprężyny też wymieniałeś?
Biszu
PostWysłany: Czw 16:27, 26 Maj 2016    Temat postu:

Koledzy, jakieś pomysły co może być przyczyną?
Biszu
PostWysłany: Czw 9:09, 26 Maj 2016    Temat postu:

Wróciłem z garażu i sprawa wygląda następująco.

Nowe sprzęgło:
tarcze 2mm x 7szt
przekładki 1mm x 8szt
razem 22mm i ślizga

Stare sprzęgło:
tarcze 1,9mm x 7szt
przekładki 1mm x 4szt
przekładki 1,5mm x 4szt
razem 23,3mm i ślizga

zakładając że w starym sprzęgle tarcze się zużyły bo powinny mieć 2mm to stary zestaw miał 24mm, czyli o 2mm więcej niż nowy. I według mnie stąd objaw ślizgania bo zestaw jest za wąski i sprężyny nie ściskają zestawu na maksa

Tylko pytanie za milion, co u mnie robiły dwa rodzaje, grubości przekładek?

I w końcu jakie powinny być grubości tych przekładek?
Gość
PostWysłany: Czw 7:47, 26 Maj 2016    Temat postu:

Wszystko kupilem z proxa. Zaraz ide robic pomiary, moze cos wyjdzie
KristofSX
PostWysłany: Śro 23:41, 25 Maj 2016    Temat postu:

Biszu napisał:
Dzieki.no to juz nie mam pomyslu dlaczego sie slizga. Komplet sprzegla jest nowy. A wysprzeglik (pręt przechodzacy przez szerokosc silnika jest zdemontowany) i podczas wysokich obrotow slizga.....

miałem tak kiedyś
kupywałeś ory zestaw czy zamiennik?
w zamienniku grubości nie są idealnie takie jak w ory, i może zestaw wychodzi za szeroki i będzie slizgał.
załóż ze dwie stare tarcze i dwie stare przekłądki i sprawdź czy lepiej,
Biszu
PostWysłany: Śro 23:15, 25 Maj 2016    Temat postu:

Dzieki.no to juz nie mam pomyslu dlaczego sie slizga. Komplet sprzegla jest nowy. A wysprzeglik (pręt przechodzacy przez szerokosc silnika jest zdemontowany) i podczas wysokich obrotow slizga.....
KristofSX
PostWysłany: Śro 23:04, 25 Maj 2016    Temat postu:

hej
w/g schematu

zaczynasz i kończysz przekładką
Biszu
PostWysłany: Śro 22:53, 25 Maj 2016    Temat postu: 450sx 2004r uklad tarcz sprzegla

Witam. Mam problem ze slizgajacym sie nowym sprzeglem w modelu j.w. Moje pytanie dotyczy tego jaki powinien byc uklad tarcz ciernych i przekladek. Czy nalezy rozpoczac od tarczy ciernej czy od przekladki? Slyszalem ze jest inny uklad w exc lub rocznikach poza 04r. Z GORY DZIEKI.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group