Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 14:50, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
Bo prox to jedynie robi dobre naklejki i nic poza tym. Firma która robi praktycznie wszystko z dobrą jakością nie ma nic wspólnego. To coś jak części Harta w samochodach. Niby fifarafa Prox USA ale to ogólnje kaszana. |
|
|
krzysztof_eM |
Wysłany: Nie 14:17, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
Nie polecam tarcz sprzęgła z firmy prox. Po rozebraniu okazało się że nowe tarcze sprzęgła są cieńsze niż te w motorze |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 19:49, 08 Cze 2016 Temat postu: |
|
W rocznikach od 2002 do 2004 ze sprzęgłami to jazda bez trzymanki.Do tego od kolegi KristofSX w jego fiszkach znalazłem wzmiankę o zmianie przekładek i tarcz ale z tego co pamiętam to był chyba sx525. |
|
|
Biszu |
Wysłany: Nie 21:07, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
Okazalo sie ze mam sprzeglo 2003r, czyli 4 przekladki po 1.5mm i 4 przekladki po 1mm. Wszystko dziala, dzieki za pomoc. |
|
|
KristofSX |
|
|
ewertas |
Wysłany: Czw 19:14, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
A sprężyny też wymieniałeś? |
|
|
Biszu |
Wysłany: Czw 16:27, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
Koledzy, jakieś pomysły co może być przyczyną? |
|
|
Biszu |
Wysłany: Czw 9:09, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
Wróciłem z garażu i sprawa wygląda następująco.
Nowe sprzęgło:
tarcze 2mm x 7szt
przekładki 1mm x 8szt
razem 22mm i ślizga
Stare sprzęgło:
tarcze 1,9mm x 7szt
przekładki 1mm x 4szt
przekładki 1,5mm x 4szt
razem 23,3mm i ślizga
zakładając że w starym sprzęgle tarcze się zużyły bo powinny mieć 2mm to stary zestaw miał 24mm, czyli o 2mm więcej niż nowy. I według mnie stąd objaw ślizgania bo zestaw jest za wąski i sprężyny nie ściskają zestawu na maksa
Tylko pytanie za milion, co u mnie robiły dwa rodzaje, grubości przekładek?
I w końcu jakie powinny być grubości tych przekładek? |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 7:47, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
Wszystko kupilem z proxa. Zaraz ide robic pomiary, moze cos wyjdzie |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 23:41, 25 Maj 2016 Temat postu: |
|
Biszu napisał: | Dzieki.no to juz nie mam pomyslu dlaczego sie slizga. Komplet sprzegla jest nowy. A wysprzeglik (pręt przechodzacy przez szerokosc silnika jest zdemontowany) i podczas wysokich obrotow slizga..... |
miałem tak kiedyś
kupywałeś ory zestaw czy zamiennik?
w zamienniku grubości nie są idealnie takie jak w ory, i może zestaw wychodzi za szeroki i będzie slizgał.
załóż ze dwie stare tarcze i dwie stare przekłądki i sprawdź czy lepiej, |
|
|
Biszu |
Wysłany: Śro 23:15, 25 Maj 2016 Temat postu: |
|
Dzieki.no to juz nie mam pomyslu dlaczego sie slizga. Komplet sprzegla jest nowy. A wysprzeglik (pręt przechodzacy przez szerokosc silnika jest zdemontowany) i podczas wysokich obrotow slizga..... |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 23:04, 25 Maj 2016 Temat postu: |
|
hej
w/g schematu
zaczynasz i kończysz przekładką |
|
|
Biszu |
Wysłany: Śro 22:53, 25 Maj 2016 Temat postu: 450sx 2004r uklad tarcz sprzegla |
|
Witam. Mam problem ze slizgajacym sie nowym sprzeglem w modelu j.w. Moje pytanie dotyczy tego jaki powinien byc uklad tarcz ciernych i przekladek. Czy nalezy rozpoczac od tarczy ciernej czy od przekladki? Slyszalem ze jest inny uklad w exc lub rocznikach poza 04r. Z GORY DZIEKI. |
|
|