Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip |
Wysłany: Pon 20:21, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
pompa monotowana fabrycznie w zbiornikach 28l. Przy zbiornikach 21l nie potrzebna. Cienki weżyk idzie do podciśnienia do krućca ssącego, który fabrycznie był tylko w modelach od 1997r z gaźnikiem MIKUNI. Do 96r nie było podciśnienia w krućcu ssącym i trzeba było samemu sobie zrobić dziurę.
Do dell'orto podłączasz przewody paliwowe tylko z prawej strony. Reszta krócców w gaxniku to przelewy.
Jak masz przelot to norma, że strzela ;] Jak źle pali to gaźnik do regulacji. |
|
|
640 KM |
Wysłany: Pon 20:13, 26 Wrz 2011 Temat postu: re |
|
Witam, jeżeli moto trochę strzela w tłumik i źle pali to przyczyną będzie złe ustawienie gaźnika, najprawdopodobnie zbyt uboga mieszanka. Trzeba się przejechać i obejrzeć świece, powinna być szara(popielata). Co do pompy mikuni, nie montuj jej połącz dwa węże od baku i prosto do gaźnika. Ta pompa przydaje się na dużych wysomkościach gdzie zasilanie grawitacyjne nie wystarczy. A pozatym to niepotrzebny gadżet do popsucia się.
Pozdrawiam i powodzenia ( 640 KM ) |
|
|
MichalNy |
Wysłany: Sob 9:18, 24 Wrz 2011 Temat postu: Ktm 620 duzy zbiornik,pompa paliwa podłączenie węży |
|
Witam ostanio udalo mi sie uruchomic Ktma mam zamontowany duzy zbiornik paliwa(2 kraniki) i do tego pompe paliwa mikuni.Czy moze wie ktos gdzie idzie srodkowy cienki wezyk,ktory jest miedzy dwoma wezami(wejscie i wyjscie z pompki).Mam gaznik dellorto phm bodajze i sa tam 2 wyjscia na dole czyli przelew z komory plywakowej i jeszcze jedno obok wlacznika ssania na goraco gdzie ma byc podlaczony ten wezyk??kolejne pytanie moto strzela troche w tlumik czy moze to byc zwiazane ze zlym ustawiem rozrzadu?ogolnie zle odpala i gasnie.
|
|
|