Autor Wiadomość
lukasz_vip
PostWysłany: Pon 20:21, 26 Wrz 2011    Temat postu:

pompa monotowana fabrycznie w zbiornikach 28l. Przy zbiornikach 21l nie potrzebna. Cienki weżyk idzie do podciśnienia do krućca ssącego, który fabrycznie był tylko w modelach od 1997r z gaźnikiem MIKUNI. Do 96r nie było podciśnienia w krućcu ssącym i trzeba było samemu sobie zrobić dziurę.

Do dell'orto podłączasz przewody paliwowe tylko z prawej strony. Reszta krócców w gaxniku to przelewy.

Jak masz przelot to norma, że strzela ;] Jak źle pali to gaźnik do regulacji.
640 KM
PostWysłany: Pon 20:13, 26 Wrz 2011    Temat postu: re

Witam, jeżeli moto trochę strzela w tłumik i źle pali to przyczyną będzie złe ustawienie gaźnika, najprawdopodobnie zbyt uboga mieszanka. Trzeba się przejechać i obejrzeć świece, powinna być szara(popielata). Co do pompy mikuni, nie montuj jej połącz dwa węże od baku i prosto do gaźnika. Ta pompa przydaje się na dużych wysomkościach gdzie zasilanie grawitacyjne nie wystarczy. A pozatym to niepotrzebny gadżet do popsucia się.

Pozdrawiam i powodzenia ( 640 KM )
MichalNy
PostWysłany: Sob 9:18, 24 Wrz 2011    Temat postu: Ktm 620 duzy zbiornik,pompa paliwa podłączenie węży

Witam ostanio udalo mi sie uruchomic Ktma mam zamontowany duzy zbiornik paliwa(2 kraniki) i do tego pompe paliwa mikuni.Czy moze wie ktos gdzie idzie srodkowy cienki wezyk,ktory jest miedzy dwoma wezami(wejscie i wyjscie z pompki).Mam gaznik dellorto phm bodajze i sa tam 2 wyjscia na dole czyli przelew z komory plywakowej i jeszcze jedno obok wlacznika ssania na goraco gdzie ma byc podlaczony ten wezyk??kolejne pytanie moto strzela troche w tlumik czy moze to byc zwiazane ze zlym ustawiem rozrzadu?ogolnie zle odpala i gasnie.






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group