Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 6:57, 07 Cze 2016    Temat postu:

dokładnie zgodze sie z kolega żółf - regulacje czuć, ale dopiero ingerencja w srodek działa cuda i zawias zaczyna pracowac jak trzeba - oczywiscie o ile fabrycznie nie jest " wstrzelony" pod ciebie.
ale kazdy ma inny styl jazdy, inną wage itp itd

co do oleju - chyba najlepszy jest motorex, ale ma ta wade że sie szybko zuzywa, kilkanascie motogodzin i traci własciwosci, do tego swieze panewki, i polerka lagi - i juz zawias pracuje lepiej sam w sobie.
żółf
PostWysłany: Pon 23:23, 06 Cze 2016    Temat postu:

Samo kręcenie regulacją daje niewielki, ale zauważalny efekt. Za to serwis zawieszenia potrafi zdziałać cuda. Po roku oddałem kumplowi amor na serwis i po robocie motocykl trzyma się gleby jak przyklejony. Przed serwisem próbowałem różnych ustawień i ciągle dupę mi podbijało na podjazdach na korzeniach, a po serwisie nawet nic nie kręciłem, tylko zostało jak było i jest bajunia. Tak więc pierwszy krok do ustawiania zawieszenia to świeży olej i sprawny zawias, a potem się można bawić.
bully
PostWysłany: Pon 22:33, 06 Cze 2016    Temat postu:

wracając do tematu, wymienilem olej w lagach i praca zawieszenia dużo się poprawiła, także nie warto trzymać zbyt długo oleju. obecnie jeżdże na standardowych ustawieniach jedynie szybka kompresja z tyłu na 1obr
henio12323
PostWysłany: Pon 16:14, 30 Maj 2016    Temat postu:

moze dobić, mi dobija jak skacze z półek np 1 metr, ale jak ładuje hope na torze to potrafi to wybrac - ( chociaz tez mam inny zawias ale w 1 komorówce tez tak powinno byc ) chodzi tutaj o hydraulike,

skoro ci zawieszenie nie wyrabia - to dobrze, znaczy ze skill rośnie i zawias nie zaspokaja tego. uderz do mnie na PW moze cos doradze odnosnie ustawienia
bully
PostWysłany: Pon 16:03, 30 Maj 2016    Temat postu:

dobra a czy podczas lądowania na płasko np po przeskoku przez opony czy hopkę powiedzmy metr do półtora z powietrza na płasko zawiecha EXC ustawiona standart dobije?

Sag jest ustawiony prawidłowo, spręzyny oryginal, moja waga 76kg olej w lagach 5W poziom 110mm od góry.
w tym tygodniu wymienie bo już z półtora roku ma.

MI sie wydaje że podczas szybkich przelotów jest za twardo (trzaska kierownicą), a podczas skoków za miękko i do tego podbija przód po lądowaniu, czasami podczas lądowania zarzuci kierownicą. Może oczekuje zbyt wiele od KTM Laughing
ciernik
PostWysłany: Nie 22:33, 29 Maj 2016    Temat postu:

Te serwisowe ustawienia nie są złe i oddają dość dobrze charakterystykę pracy zawieszenia w stosunku do nazw ustawia (comfort, standard, sport)
Chociaż na tor mx podkręcam jeszcze po dwa kliki więcej niż ustawienie "sport"

Generalnie klikanie działa i robi różnicę.
W ekstremalnych przeciążeniach, jak lądowanie na płasko, poprawne ustawienie przewiduje dobijanie zawieszenia, to normalne.
henio12323
PostWysłany: Nie 19:03, 29 Maj 2016    Temat postu:

same kliki to nie jest jakas kosmiczna regulacja. zacznij od ustawienia na pewno SAGu z tyłu, i przeserwisowaniu zawieszenia.

jak cos ci nie pasuje nadal - to jedyna słuszna regulacja to niestety zabawy settingiem.

wazne jest żeby dobrze " wyczuć" problem, i wiedziec dokładniej co chce sie zmienić.

podaj jeszcze wage i napisz jakie masz spręzyny
bully
PostWysłany: Nie 12:35, 29 Maj 2016    Temat postu: Temat: Ustawianie zawiechy

piszcie jak macie ustawione zawieszenie i jaki typ jazdy (teren). Czy standardowe ustawienie sie wam sprawdza?
Ja mam problem dobrać odpowiednio, nie potrawie wykręcić ani do MX (choć lagi z EXC się do tego nie nadają wiem) ani do szybkich przelotek po nierównym. często mi za szybko lagi odbijają do delikatnych skokach ok 1-1,5m.
Zauważyłem że mam bardzą wąską regulację odbijania na lagach, szybkośc odbijania przy wkręconej i wykreconej regulacji dużo się nie różni. Czasami podnosi mi przód po skokach czasami zachowuje sie jak kołek, sam nie wiem.

Temat tyczy się standardowego zawieszenia EXC czyli lagi 1komorowe i PDS
rocznik '09

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group