Autor |
Wiadomość |
GaCek |
Wysłany: Pon 18:31, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
zgred napisał: | na coś jeszcze zwrócić uwagę? Może do czegoś zajrzeć przy okazji? |
Profilaktycznie można wymienić koła zębate z tworzywa do napędu pomp olejowych.
Wyprzedzam pytanie...
Umieszczone za koszem sprzęgłowym, dostępne w serwisie w przystępnej cenie. |
|
|
zgred |
Wysłany: Pon 13:06, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
Uffffffffff dzieki!!! wyczyścić jakoś silnik? Bo w końcowym momencie spalił masę oleju więc zakładam świeczka do wymiany, na coś jeszcze zwrócić uwagę? Może do czegoś zajrzeć przy okazji? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 11:53, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
no wychodzi na to że nie |
|
|
zgred |
Wysłany: Pon 11:36, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
Czyli nie muszę całego silnika rozpoławiać? |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pon 7:52, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
Pierwsze co to sprawdzenie odmy skrzyni biegów a dalej wymiana uszczelniacza. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:49, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
zacznij od rozebrania pokrywy sprzęgła. sprawdź uszczelniacz na wale, profilaktycznie go wymien od razu. i go wklej koszt wiec nie duzy, uszczelniacz kilkanascie złotych pewnie, uszczelka pod pokrywe kilka dyszek, wiec w 100 zł plus olej sie zmiescisz. ( jc mam dostep do częsci jakbys potrzebował ) |
|
|
HaardRock |
Wysłany: Nie 21:44, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
Standard, robiłem to samo u siebie.. |
|
|
zgred |
Wysłany: Nie 21:07, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
Chodzi o exc-r 450 z 2008 roku. |
|
|
zgred |
Wysłany: Nie 21:02, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
A jeśli tak to z jakimi kosztami i robocizną muszę się liczyć? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:41, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
pewnie sławny uszczelniacz na wale |
|
|
zgred |
Wysłany: Nie 19:12, 29 Maj 2016 Temat postu: EXC Znikanie oleju ze skrzyni i finalnie gruba awaria. |
|
Witam koledzy. Mam taki problem, mój exc-r od jakiegoś czasu zjadał olej ze skrzyni, nie od razu zauważyłem bo tego tak często nie sprawdzam jak silnikowego a dziś podczas jazdy zrobił gigantyczną chmurę i zgasł. Tłok się nie zblokował ale już go nie zapalałem i nie męczyłem. Wiadomo będę rozbierał ale może ktoś ma jakieś pomysły co to może być? |
|
|