Autor Wiadomość
trascy
PostWysłany: Sob 20:46, 11 Cze 2016    Temat postu:

moj Kat ma 4,2kw w dowodzie, i zdecydowana wiekszosc 125exc z ogloszen z pewnoscia ma w dowodzie wbite mala moc dlatego mozna jezdzic na B
mmaster
PostWysłany: Sob 19:56, 11 Cze 2016    Temat postu:

Nie ciesz się, że można jeździć na kat. B, ponieważ EXC 125 na pewno ma wyższą moc niż dopuszczona w Polskim prawie dla kat.B. Tak mi się wydaje, ale to jest do sprawdzenia.
hacker33
PostWysłany: Pią 12:33, 10 Cze 2016    Temat postu:

Gdzie będziesz szukał do tego części, informacji, porad itd?
Świeżak
PostWysłany: Czw 22:52, 09 Cze 2016    Temat postu:

Szukając KTMów na allegro natrafiłem na SCORPA T-ride 250f. Ktoś miał do czynienia z tym motocyklem i wie co to jest? Bo niby ma silnik od yamahy wr250f i jest fajne niskie i lekkie Smile
http://allegro.pl/scorpa-t-ride-250f-ktm-wr-exc-sx-i6255332036.html#thumb/5
hacker33
PostWysłany: Pią 7:45, 03 Cze 2016    Temat postu:

Im nowszy tym wyższy.
Najniższe były te z lat 98-2000 itd:)
Świeżak
PostWysłany: Czw 23:19, 02 Cze 2016    Temat postu:

W danych technicznych przeczytałem, że 2006,2007 mają siedzenie na wysokości 925mm a 2008 ma 960. To prawda, że nowsze modele są wyższe czy błąd w danych? co sądzicie o tym http://allegro.pl/ktm-125-exc-2006r-pieknis-i6240208144.html#thumb/4
delta6583
PostWysłany: Czw 22:24, 02 Cze 2016    Temat postu: ...

Jak najbardziej exc 125 to fajny i mocny motorek (posiadam exc 125)
Też mam 173 cm wzrostu i z jazdą nie mam problemu.
Grot
PostWysłany: Czw 20:11, 02 Cze 2016    Temat postu:

Miesiąc temu odebrałem nowe EXC 125 i jestem zachwycony.
Na niskich obrotach rzeczywiście glowy nie urywa ale jedzie bez najmniejszych problemow za to jak wskoczysz wyżej jest mega.
Mocy mi nigdy nie brakuje a ta poręczność i lekkość jak na rowerze.
Czasem muszę pojechać kilkanaście km asfaltem i jesli nie chcesz lecieć wiecej niż 90-100 km/h to sprzęt wcale sie nie meczy.
Podsumowując - dla mnie bomba!
Na koniec dodam: 183 cm, 83 kg, jestem początkujący.
Tomir
PostWysłany: Śro 17:04, 01 Cze 2016    Temat postu:

Mam 180 cm i dobrze się czuje na exc125 , ale ja jestem totalny amator. Najlepiej się przejechać
rejdzik
PostWysłany: Śro 16:57, 01 Cze 2016    Temat postu:

Jestem tego wzrostu co Ty. Wpuściłem lagi w półki około 1cm. W butach dosięgam ziemi tylko czubkami. Nie przeszkadza to w niczym. Jak się zatrzymasz to lekki przechył na bok i już trzymasz nogę na ziemi.
Mam 200 chyba coś koło 2004 roku z dyfuzorem FMF Gnarly. Dla mnie to i tak za dużo, a jedzie pięknie od samego dołu.
Jeździłem na 125 też, to racja - da się nauczyć jeździć małymi 2t. Po przesiadce na 200 umiejętności okazały się niepotrzebne. Teraz tylko manetka, bez sprzęgła. Osobiście gdybym miał wybierać - szukałbym 250 też z Gnarlakiem, ale co nie znaczy, że do enduro 200 jest "słaba".
Świeżak
PostWysłany: Śro 11:04, 01 Cze 2016    Temat postu:

OK czyli będę szukał od 2008 do 2011. Dziękuje wszystkim.
henio12323
PostWysłany: Śro 10:49, 01 Cze 2016    Temat postu:

masz 04/05 przejscie ramy, i 07/08 drugie przejscie ramy, kolejne jest 11/12 ale silniki kosmicznych zmian nie dostały, zawsze co rok/dwa jakies kosmetyczne zmiany. co po kilku latach miało jednak spore rzutowanie, ale nie ma przepaści miedzy rocznikiem a rocznikiem - no chya ze mowa o tych ramach, bo jednak 2007 nie prowadzi sie jak 2008 a 2008 nie jak 2012
Świeżak
PostWysłany: Śro 10:16, 01 Cze 2016    Temat postu:

Dziękuje za pomoc. Jeszcze takie pytanie: W które roczniki najlepiej celować? Oczywiście wiadomo, że czym młodszy tym lepszy ale chodzi mi o to czy w którymś roku była jakaś duża zmiana (słyszałem, że między 2007 a 2008 dużo pozmieniali?).
henio12323
PostWysłany: Śro 7:55, 01 Cze 2016    Temat postu:

ewentuyalnie mozna cwiczyc trialowe techniki jazdy ;D wtedy praktycznie sie podpierać nie będziesz musiał Very Happy
Łodzianin
PostWysłany: Śro 6:39, 01 Cze 2016    Temat postu:

Inaczej niż kanapą to tylko ingerencja w zawieszenie. Wpuszczanie lag w półki najłatwiej, ale zepsuje Ci się wtedy geometria.
Nie przejmuj się tym, że będzie wysoki. Mam podobny wzrost i swoją setą nawet po mieście jeżdżę Wink tylko do ziemi dosięgam jedną nogąVery Happy
A do przelotów się nie nadaje, bo trzeba piłować na wysokich obrotach na wysokim biegu i czuć, że sprzęt nie przepada za tym. No i na "trasie" robi się wir w zbiorniku.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group