Autor Wiadomość
Fryzjerov80
PostWysłany: Czw 14:51, 29 Wrz 2011    Temat postu:

no to takiego luzu nie mam żeby poruszyć wałkiem góra-dół.
Wielkie dzięki za wskazówki,bo już myślałem że będę musiał rozbierać silnik.
Pozdrawiam
henio12323
PostWysłany: Czw 14:47, 29 Wrz 2011    Temat postu:

tak dokładnie jak kristof mówi. takie luzy mogą a nawet muszą byc Razz nie moze byc jedynie luzu wałka góra dół. bo to by wynikało z faktu zuzytego łozyska
KristofSX
PostWysłany: Czw 14:05, 29 Wrz 2011    Temat postu:

Prękręcenie w lewo czy w prawo - to normalny luz powodowany różnicą w zazębianu się kłów w trybach. luz poziomy(wzdłuż wałka) - też jest normalny (minimalny)
luz jaki nie mże być - poziomy poprzeczny
Fryzjerov80
PostWysłany: Czw 13:28, 29 Wrz 2011    Temat postu:

Odkręciłem zębatkę, wydłubałem zimeringa i tulejkę wraz z oringiem. Został sam wałek i kiedy złapię go palcami to mogę go przekręcić na biegu w lewo i w prawo kilka cm i gdy pociągnę go do siebie też jest minimalny luz. Co ty na to??
henio12323
PostWysłany: Czw 7:55, 29 Wrz 2011    Temat postu:

nie moze byc tam zadnego luzu. jak tam masz luz to na reszcie skrzyni tez juz powinien byc. wiec lepiej nie ryzykowac. pewnie ktos naciągnał za mocno łancuch ;/ zobacz czy na pewno dobrze sprawdasz. bo moze masz luz na samej zębatce - jak jest stara to moze troche miec luzu juz.
Fryzjerov80
PostWysłany: Pon 20:08, 26 Wrz 2011    Temat postu: Luz na wałku zdawczym w KTM 525exc

Witam wszystkich!!
Mam pytanie, jaki ma być maksymalny luz na wałku zdawczym??Wydaje mi się że jest on trochę za duży:/
Mam KTM 525 EXC z 2003r.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group