Autor Wiadomość
mmaster
PostWysłany: Pon 19:46, 13 Cze 2016    Temat postu:

Zauważyłem, że na zimnym silniku i ssaniu odpala o wiele łatwiej z gazem, a to nie jest normalne chyba. Tzn. na ssaniu bez gazu ciężko. Dlaczego tak może być ? Mam dyszę 195, więc mieszanka i tak jest zbyt bogata już.
mmaster
PostWysłany: Nie 19:51, 05 Cze 2016    Temat postu:

Podacie link do tematu z olejami do mieszanki ? Nie mogę znaleźć
hacker33
PostWysłany: Pią 7:43, 03 Cze 2016    Temat postu:

1:35 to już wiesz czemu czarna dysza i dlaczego przerywa.
Zacznij od zmiany mieszanki a później zabawa gaźnikiem.
Fourier
PostWysłany: Czw 20:44, 02 Cze 2016    Temat postu:

Poszukaj sobie na forum tematu o olejach do 2t. Jest tam tabela z olejami dostępnymi na rynku. Castrol 2t jest trochę lepszy od mixola (dane z karty charakterystycznej udostepnionej przez producenta).
mmaster
PostWysłany: Czw 19:44, 02 Cze 2016    Temat postu:

Fachowcem nie jestem, ale olej to temat rzeka w 2T. W YZ85 używałem Castrola i byłem z niego zadowolony.
Fourier
PostWysłany: Czw 19:01, 02 Cze 2016    Temat postu:

Zmień olej. Jak nie chcesz przepłacać to mobil 1 racing albo valvoline. Mieszanka 1:50-1:60.
mmaster
PostWysłany: Czw 18:43, 02 Cze 2016    Temat postu:

Świeca nowa, z mieszanką też trochę przeginam chyba bo robię 1:35 lejąc Castrola.
Zmienię dyszę i zobaczę co i jak.
hacker33
PostWysłany: Czw 16:43, 02 Cze 2016    Temat postu:

Przy okazji wymień świecę na nową i sprawdź czy nie robisz za bogatej mieszanki w olej.
henio12323
PostWysłany: Czw 15:57, 02 Cze 2016    Temat postu:

w serwisówce powinienes miec tabelke, i pod nią ustaw - jak moto zuzyte mozna zamiast np 170 dać 165 ( o 5 mniej.. ) dysze dobierz pod srednie temp w jakich latasz cyzli pewnie 15-25 stopni mniej wiecej sie wstrzel i bedzie ok
mmaster
PostWysłany: Czw 15:35, 02 Cze 2016    Temat postu:

Więc jaką polecasz ? Od wolnych też zmieniać ?
W serwisówce jest 168(165,170) i nie wiem, która będzie ok.
Wiem, że dysze dobiera się w zależności od pory roku (temp.) itd. ale nie jestem zawodowcem więc aż tak nie będę się z tym spinał.
henio12323
PostWysłany: Czw 14:45, 02 Cze 2016    Temat postu:

lepiej od razu wymien dysze na odpowiednią i sie skonczy problem. moto nei jest nowe, wiec nawet fabryczne dysze ( nowe ) wraz z ogólnym zuzyciem gaźnika bedą podawały za bogato. wiec ty masz całkiem przesadzone
mmaster
PostWysłany: Czw 14:18, 02 Cze 2016    Temat postu: Założona za duża dysza jak wyregulować gaźnik

Witam. Mam od niedawna SX 250 z 2005r. Problem polega na tym, że przerywa praktycznie w każdym zakresie obrotów (nie jakoś mega, ale jednak to czuć) . Ktoś założył dyszę główna 195, a od biegu jałowego 40. Świeca jest czarna.

Wiem, że ustawianie gaźnika nie jest proste, ale jak ustawić iglicę w tym przypadku ? Czy na tej dyszy ma to prawo "chodzić" ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group