Autor Wiadomość
trascy
PostWysłany: Sob 18:21, 06 Sie 2016    Temat postu:

dzisiaj wzialem sie wstepnie za nowe regulacje zaworu, odkad go mam to ustawienie było takie ze czesc ruchoma zaworu była prawie zgrana z gorna kreska tego drugiego elementu, ustawilem na rowno te kreski i katastrofa- odczucie takie jakby zawor wogole sie nie otwieral, no to spowrotem rozkrecanie i w druga strone tym razem sam srodek kreske na ruchomym elemencie ustawiona pomiedzy, i w dalszym ciagu jest zle nie ma juz tego kopa co miał, czy jest przy tym ustawianiu jeszcze cos o czym nie wiem ? bo nie bardzo wiem jak sie jutro za to zabrac, a do tego znowu jakis problem z gaznikiem i szczerze mowiac zgrac mi te 2 rzeczy to ciezka sprawa
trascy
PostWysłany: Nie 20:32, 10 Lip 2016    Temat postu:

ipone samurai od 1;50 do 1;60 -to chyba nie tak najgorzej do jazdy raczej po ulicy, " I jak to w dwutakcie, musi być maneta do porządku odkręcana, nie ma jazdy w laczkach po bułki do sklepu" -czesto powtarzane stwierdzenie, do dzis nie rozumiem co to ma na celu ? ja tym moto jezdze na codzien do pracy Smile i nie zamulam staram sie go na odpowiednich obrotach zawsze trzymac, nie na maxa ale zawsze na tych na ktorych juz jedzie do przodu
Tkaczy
PostWysłany: Sob 23:11, 09 Lip 2016    Temat postu:

Na jakim oleju jeździsz i w jakiej proporcji robisz mieszankę? Przy najbliższej okazji wyczyść mechanizm, nie zaszkodzi Wink I jak to w dwutakcie, musi być maneta do porządku odkręcana Twisted Evil nie ma jazdy w laczkach po bułki do sklepu Wink
trascy
PostWysłany: Sob 21:11, 09 Lip 2016    Temat postu:

ale to jest jednorazowy incydent, moze ze 2 razy w ciagu jazdy sie to zdazy a tak to chyba wszystko normalnie Smile moto jedzie przyspiesza i mnie zaskakuje co jakis czas jak na ta pojemnosc :)pokrywy zaworu nie rozbieralem to przyznaje odrazu, cylinder byl tylko sprawdzany czy zawor chodzi no i chodził Smile czy to moze miec jakis wpływ na kopcenie dymienie w jakims zakresie obrotow badz w jakims momencie jazdy ? zimny niedogrzany ale juz cieply ?
żółf
PostWysłany: Sob 21:06, 09 Lip 2016    Temat postu:

Jeżeli zawór się nie zamyka, to prawdopodobnie zawalony nagarem, dobrze wyczyścisz dopiero przy demontażu cylindra.

Jak kupowałem sprzęta to jeżdżony był na castrolu, zawór skrobałem z centymetrowego osadu z nagaru, teraz jeżdżę na motorexie i co remont zawór tylko włókniną przecieram Twisted Evil
trascy
PostWysłany: Sob 20:48, 09 Lip 2016    Temat postu:

jezdze juz jakis tam czas, wczuwam sie coraz bardziej w to moto i kolejna dla mnie troche sprawa zagadka, zawór wydechowy- czy to normalne do akceptacji ze czasem sie nie zamknie ? mam na mysli tutaj to ze najczesciej przy rozgrzewaniu silnika 1 odkrecenie solidne powoduje ze zawor zostaje otwarty-takie przynajmniej odnosze wrazenie, bardzo glosno pracuje silnik i kompletnie brak mocy na dole, zero reakcji na manetke , oczywiscie chwile pozniej jestem w stanie to manewrujac gazem i biegami wyeliminowac, ale z ciekawosci jeden raz przy takiej sytuacji zatrzymałem moto postawiłem na nodze i tak czekałem lekko gazowałem na luzi i nic Smile zawor otwarty i chyba sam by sie z automtu nie zamknał Smile czy to mozliwe przy niedogrzanym silniku i tej konstrukcji czy to juz wymaga regulacji badz wymiany ktoregos elementu ?
trascy
PostWysłany: Sob 23:32, 11 Cze 2016    Temat postu:

tak, tak tego user manuala mam tu pod reka bo juz mi Henio podesłał linka także no problem, ale manual manualem a moto po wielu latach sie roznie zachowuje i czasem lepiej i szybciej jakis problem jest rozwiazac pytaniem na forum Smile najwyzej jak to bedzie przeszkadzac to zdejma temat Smile
Łodzianin
PostWysłany: Sob 23:24, 11 Cze 2016    Temat postu:

Tak, to są motogodzin.
Dam Ci dobrą radę - Znajdź na stronie kristofsx "user manual" książka użytkownika, z niej dowiesz się najwięcej. Mi na początku bardzo pomogła w zrozumieniu sprzętu.
trascy
PostWysłany: Sob 21:04, 11 Cze 2016    Temat postu:

po kilku kolejnych dniach testów swojego KTMa dopisze tu coś , mianowicie pokopci jak zimny jak sie nagrzeje to nawet przechodzi wiec jest w miare ok Smile , gaźnik jeszcze nie rozbierany tylko iglica regulowana ale co zauwazylem to po skonczeniu jazdy po zgaszeniu potrafi wypluć paliwo z wezyka-ten który odchodzi od dołu gaźnika, mam ten wiekszy prostokatny licznik i on ma jakas wartosc oznaczona H po zakupie 512;0 a dzisiaj 513;2 czyli to moga byc motogodziny ?
amek721
PostWysłany: Nie 21:08, 05 Cze 2016    Temat postu:

Przerywanie obrotów to typowy objaw źle wyregulowanego gaźnika.
Poczytaj o regulacji 2t i do roboty
trascy
PostWysłany: Nie 19:18, 05 Cze 2016    Temat postu:

dolalem troche nowego paliwa, wyjechalem z placu to troche pokopcil i po takim solidnym wykreceniu tak jakby mu przeszło , ze na pstrykniecie palca nagle sie zmieniła praca silnika i sie obroty upłynniły Smile moze cos przytkane było , podjechałem w lekki teren zeby go troche powykrecac ,zobaczyc co sie bedzie działo i do całkiem wysokich obrotow jest spoko,czysto, na tych juz bardzo wysokich troche zaczyna dymic ale juz sporo mniej ale na mxymalnym gazie zaczyna przerywac - jest jakis limit obrotów na zapłonie ze go odcina ? czy raczej takiego typu moto nie powinno tak mieć ?
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 15:18, 05 Cze 2016    Temat postu:

To nie japoniec, 1:35 😨 to masakra. Rób 1:50, olej motul, ipone,motorex.
delta6583
PostWysłany: Nie 15:12, 05 Cze 2016    Temat postu:

Też jeżdżę na castrolu i trochę dymi, ale 2t musi dymić.
Ja robię mieszankę 1;40 lub 1;35 roznie Wink
trascy
PostWysłany: Nie 13:00, 05 Cze 2016    Temat postu:

swieca czysta, brazowa wyglada ok, jak nie ustawie gaznika to i tak jestem nastawiony na te uszczelniacze wału na porzyszly tydzien
rejdzik
PostWysłany: Nie 12:48, 05 Cze 2016    Temat postu:

Źle myślisz z tą iglicą.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group