Autor |
Wiadomość |
Spidi |
Wysłany: Pią 13:34, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
Ja bym zmył i posmarował odpowiednim dobrym smarem.
Fabryczny smar to najczęściej najprostsze i najzwyklejsze w świecie zabezpieczenie atykorozyjne.
Smary dedykowane nie tylko zabezpieczają przed rudą i smarują. Są zdecydowanie gęstsze i znacznie bardziej lepkie(przyczepność do smarowanych elementów) dzięki temu dłużej zostają na łańcuchu i zębatkach zamiast chlapać po kole i motocyklu... |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pią 12:56, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
Śmiało śmigaj.
Taki smar będzie trzymał sie dużo dłużej niż z puszki. |
|
|
ozman |
Wysłany: Pią 12:44, 10 Cze 2016 Temat postu: Nowy łańcuch |
|
Cześć,
Zakładam właśnie nowy łańcuch, który jest już fabrycznie zakonserwowany smarem. Czy teraz trzeba zmyć ten smar i posmarować dedykowanym czy można na nim od razu jeździć? |
|
|