Autor Wiadomość
Spidi
PostWysłany: Pią 13:34, 10 Cze 2016    Temat postu:

Ja bym zmył i posmarował odpowiednim dobrym smarem.
Fabryczny smar to najczęściej najprostsze i najzwyklejsze w świecie zabezpieczenie atykorozyjne.
Smary dedykowane nie tylko zabezpieczają przed rudą i smarują. Są zdecydowanie gęstsze i znacznie bardziej lepkie(przyczepność do smarowanych elementów) dzięki temu dłużej zostają na łańcuchu i zębatkach zamiast chlapać po kole i motocyklu...
amek721
PostWysłany: Pią 12:56, 10 Cze 2016    Temat postu:

Śmiało śmigaj.
Taki smar będzie trzymał sie dużo dłużej niż z puszki.
ozman
PostWysłany: Pią 12:44, 10 Cze 2016    Temat postu: Nowy łańcuch

Cześć,

Zakładam właśnie nowy łańcuch, który jest już fabrycznie zakonserwowany smarem. Czy teraz trzeba zmyć ten smar i posmarować dedykowanym czy można na nim od razu jeździć?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group