Autor Wiadomość
ostryx16
PostWysłany: Nie 20:00, 11 Sie 2019    Temat postu:

Po obejrzeniu dziesiątek tutoriali na yt w końcu znalazłem taki, który odpowiedział na moje pytanie, otóż cartridge w lewej ladze 'comp' nie pompuje się. Są to lagi xplor, gdzie prawa odpowiada za 'rebound' i ta właśnie się pompuje, a lewa nie.
Dziękuję za poradę, co do doboru oleju - zalane KYB.
henio12323
PostWysłany: Czw 20:23, 01 Sie 2019    Temat postu:

najlepiej oryginalnym WP ew jakis dobry zamiennik ohlins, kayaba....
ostryx16
PostWysłany: Czw 14:19, 01 Sie 2019    Temat postu:

Jakim olejem najlepiej zalać?
henio12323
PostWysłany: Czw 8:13, 01 Sie 2019    Temat postu:

to moze i tak, tam oringu nie ma tylko taka panewka, ale samo z siebie raczej to by sie nie "zepsuło" rozbierz zobacz
ostryx16
PostWysłany: Czw 6:42, 01 Sie 2019    Temat postu:

Pompowałem godzinę, zalewałem raz większą, a raz mniejszą ilością oleju, pod różnymi kątami. Podejrzewam jakiś oring na pompce.
henio12323
PostWysłany: Śro 17:59, 31 Lip 2019    Temat postu:

pompuj dalej w koncu sie odpowietrzy, mozesz przechylic popychac do boku żeby łatwiej było o przepływ cieczy
no i motul to chyba najgorszy olej do zawieszenia Very Happy
ostryx16
PostWysłany: Śro 16:58, 31 Lip 2019    Temat postu:

Dzień dobry. Pacjent exc450f 2018. Wymieniłem uszczelniacze pyłowe i olejowe oraz panewki. Wszystko umyłem zmywaczem uniwersalnym, zalałem motulem 5W. Jedna laga działa idealnie, lecz przy drugiej kartridż nie chce zaciągnąć płynu, nie odpowietrza się, gdy pracuję nim góra-dół. Co może być przyczyną?
henio12323
PostWysłany: Pon 12:16, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Jakie zaworki?
Dudus
PostWysłany: Pon 9:59, 24 Kwi 2017    Temat postu:

chlopaki a czy jest sens wymieniac zaworki czy to tylko nacjaganie na kase klienta ?
Przym
PostWysłany: Sob 17:48, 16 Maj 2015    Temat postu:

Dziś wymieniłem uszczelniacze pyłowe i olejowe. Po jeździe testowej nie widać żeby olej się sączył (wlałem ok. 500ml na lagę).
Ogólnie nie było większych problemów ze składaniem, nowy uszczelniacz olejowy docisnąłem przeciętym starym Smile
henio12323
PostWysłany: Wto 12:38, 12 Maj 2015    Temat postu:

w EXC nie trzeba SX z dwukomorówką jak sie wszystko rozbiera to trzeba
Przym
PostWysłany: Wto 12:08, 12 Maj 2015    Temat postu:

Ok, dzięki Panowie Smile
Maciek222
PostWysłany: Wto 10:39, 12 Maj 2015    Temat postu:

Nie nie trzeba, ale przed rozebraniem zawieszenia radzę wykręcić zaworki żeby ich nie uszkodzić przy odkrecaniu górnych srub lag.
Przym
PostWysłany: Wto 10:27, 12 Maj 2015    Temat postu:

Czyli jak rozbiorę lagi i poskładam to nie trzeba tam już powietrza żadnego dobijać czy coś?
henio12323
PostWysłany: Wto 8:55, 12 Maj 2015    Temat postu:

są tego przeciwnicy i zwolennicy
- zaletą jest że mozna na szybko odpowietrzyć. np ładujesz na przyczepke, sciskasz przód, i odpuszczasz powietrze - mniejsze ryzyko że popusci zawias. ja też sie bawie i sobie dociskam zawias lekko i odpuszczam wtedy staje sie bardziej miekki, bo mniej sie spręza powietrze. no i co jakis czas serwis zaleca spuscic powietrze wiec srubke sie dłuzej odkręca itp

z wad - w terenie mogą sie urwac jak podejdzie jakis patyk czy cos, niektóre nie są bardzo szczelne, wiec sie laga moze szybciej zapowietrzać.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group